Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
17-11-2019 16:56
Bieloes werk jr er naast ook nog of is dit het engiste? Zoveel ga ik zeker niet doen.
Jazeker, 22 uur in de week op kantoor. Ik zou willen dat het fulltime kon, veel leuker ;-)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
BieLoes schreef:
21-11-2019 16:13
Jazeker, 22 uur in de week op kantoor. Ik zou willen dat het fulltime kon, veel leuker ;-)
:lol: me too
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-11-2019 21:18
En welke data is zo ontzettend geheim dat zo'n bedrijf dat niet zou mogen weten?
nouja wat mij een beetje tegen houd is dat je ze toestemming geeft om een digitale vingerprint te gebruiken om in je telefoon te kijken.. zo ook in je foto album etc.
Alle reacties Link kopieren
lexi-may schreef:
22-11-2019 14:39
nouja wat mij een beetje tegen houd is dat je ze toestemming geeft om een digitale vingerprint te gebruiken om in je telefoon te kijken.. zo ook in je foto album etc.
Wie, wat, waar?
Ik gebruik zelf niet eens een vingerprint, dus het lijkt me sterk dat een bedrijf dat dan kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Welk onderzoekspanel is dat?
mindervanmij schreef:
20-11-2019 09:54
Ik heb net de grens van €150 bereikt bij Euroclix, maar ik spaar vrolijk verder. Het wordt steeds meer waard en ik heb het geld niet nodig momenteel dus ik laat het staan voor als ik een keer geld nodig heb.
Tot ze er opeens mee stoppen oid
Dan heb je dus niks meer
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
22-11-2019 15:07
Tot ze er opeens mee stoppen oid
Dan heb je dus niks meer
Ik snap je opmerking goed, maar Euroclix is naar mijn idee een erg betrouwbaar programma. Gaat al jaren mee, maar zelfs banken kunnen omvallen dus dat risicotje heb je altijd. Ook bij Euroclix.
vivajaline schreef:
22-11-2019 15:07
Tot ze er opeens mee stoppen oid
Dan heb je dus niks meer

Ik Euroclix al zo'n beetje de helft van mijn leven, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
22-11-2019 15:07
Tot ze er opeens mee stoppen oid
Dan heb je dus niks meer
EuroClix bestaat al 20 jaar...
Alle reacties Link kopieren
lexi-may schreef:
22-11-2019 14:39
nouja wat mij een beetje tegen houd is dat je ze toestemming geeft om een digitale vingerprint te gebruiken om in je telefoon te kijken.. zo ook in je foto album etc.
Heh, waar gaat dit nou weer over?
Alle reacties Link kopieren
Op een Facebook groep waar ik in zit heeft iemand een ballonvaart gewonnen via onderzoekspanel SamSam. Ook leuk :-D
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Bij Samsam brengen ze het leuk maar hoe groot is de kans dat je ook echt wint?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
22-11-2019 20:59
Heh, waar gaat dit nou weer over?
bij de kleine letterjes, vragen sommigen onderzoeken om toestemming, als je daarin gaat lezen dan word er letterlijk gezegt dat je ze dan toestemming geeft voor een digitale vingerprint
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
24-11-2019 10:13
Bij Samsam brengen ze het leuk maar hoe groot is de kans dat je ook echt wint?
Dat durf ik niet te zeggen (met cijfers), maar wat ik wel weet is dat ik in een relatief korte tijd 3 prijswinnaars voorbij heb zien komen. Dat is voor mij geen "bewijs" op zich. Want hoeveel bedrijven zullen er niet hun eigen reviews positief en die van de concurrenten negatief beïnvloeden? Dus kijk ik altijd verder naar wie dat zegt. Ik kan niks geks bij hun ontdekken. Pas wel op bij de onbekendere panels. Zie je vreemd lopende zinnen dan hebben de makers de tekst waarschijnlijk 1 op 1 vertaald vanuit google translate. Dan haak ik af bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de scepsis maar die panels die testnugratis noemt zijn voor mij betrouwbaar. Heb overal al uitbetalingen van gehad. Alleen Waardevolle Mening nog geen ervaring mee. Is er hier iemand die daar ingeschreven staat en meer over kan vertellen?
Alle reacties Link kopieren
samsam doe ik trouwens ook zelden hoor, wil vooraf weten wat ik verdien :-$ :lol: :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij nu aangemeld bij GfK en Opinipanel.
euroclix wil niet lukken de aanmelding geen idee wat ik verkeerd doe.

Samsam zal ik niet zo snel aan beginnen omdat nergens win kansen staan.
Alle reacties Link kopieren
lexi-may schreef:
24-11-2019 13:37
bij de kleine letterjes, vragen sommigen onderzoeken om toestemming, als je daarin gaat lezen dan word er letterlijk gezegt dat je ze dan toestemming geeft voor een digitale vingerprint
Ik heb niet de illusie dat mijn digitale vinger print niet ergens opgeslagen wordt als ik geen enquêtes invul.
Als ik het in WhatsApp heb over een bepaald soort Stabilo stiften (ik noem maar iets) dan krijg ik vervolgens die reclames op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
25-11-2019 08:51
Ik heb niet de illusie dat mijn digitale vinger print niet ergens opgeslagen wordt als ik geen enquêtes invul.
Als ik het in WhatsApp heb over een bepaald soort Stabilo stiften (ik noem maar iets) dan krijg ik vervolgens die reclames op Facebook.
Ja wat dat betreft zijn Google en Facebook veel gevaarlijkere partijen. Helemaal mee eens dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Facebook daarom niet gepersonaliseerd. Nog niet waterdicht, maar jan-en-alleman kunnen mij zo niet opzoeken.

On-topic: eerste betaling i-Say binnen en een mooie ook. Nu heb ik ze allemaal gehad :yes:
Alle reacties Link kopieren
BieLoes schreef:
25-11-2019 16:42

On-topic: eerste betaling i-Say binnen en een mooie ook. Nu heb ik ze allemaal gehad :yes:
Ook leuke vragenlijsten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij zeggen bij hoeveel punten opiniland uitbetaald of in kan wisselen?
Hey wat leuk, ik ben student en kan dus best af en toe 60 euro per maand erbij gebruiken, gewoon om daar eind van de maand iets leuks van te kunnen doen. Ik ga zeker eens kijken bij Euroclix. Dat is dus volledig betrouwbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven