Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
25-11-2019 18:47
Hey wat leuk, ik ben student en kan dus best af en toe 60 euro per maand erbij gebruiken, gewoon om daar eind van de maand iets leuks van te kunnen doen. Ik ga zeker eens kijken bij Euroclix. Dat is dus volledig betrouwbaar?
Ja! Als je me een PB stuurt, geef ik je mijn vriendenlink :) krijgen we allebei 150 punten en ik krijg 10 procent van de punten die jij spaart. Maar die gaan dan niet van jouw punten af!! Als mensen zich via jouw vriendenlink aanmelden krijg jij die voordelen ook ;) zo helpen we elkaar een beetje :) Ik heb in 3 weken tijd 70 euro gespaard!
Alle reacties Link kopieren
tijdje lid geweest van opinionbar. 10 euro.. ik denk wacht tot het 25 is dan heb je ook wat. Helaas. Het viel me niet zo op dat ik geen mailtjes meer kreeg maar ineens dacht ik er weer aan. Ja hoor, kan niet meer inloggen, nergens iets waar je contact mee op kunt nemen en geen geld uitgekeerd natuurlijk Radar staat er vol mee.
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
25-11-2019 19:57
tijdje lid geweest van opinionbar. 10 euro.. ik denk wacht tot het 25 is dan heb je ook wat. Helaas. Het viel me niet zo op dat ik geen mailtjes meer kreeg maar ineens dacht ik er weer aan. Ja hoor, kan niet meer inloggen, nergens iets waar je contact mee op kunt nemen en geen geld uitgekeerd natuurlijk Radar staat er vol mee.

Ik schrok ff. Dacht dat je het over Opinieland had, maar is Opinionbar. Ja daar heb ik ook geen beste dingen over gelezen. Ik vind Opinieland een heel fijn onderzoekspanel.
Ik ben begonnen met EuroClix! Ben nu mijn profiel met al die basislijsten helemaal aan het invullen. Mensen die nog tips hebben om zoveel mogelijk te verdienen?
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
26-11-2019 10:24
Ik ben begonnen met EuroClix! Ben nu mijn profiel met al die basislijsten helemaal aan het invullen. Mensen die nog tips hebben om zoveel mogelijk te verdienen?
Zelf actief op de site op het Panelclix icon klikken om te kijken of er nieuwe vragenlijsten zijn.
Eerlijk zijn.
Elke dag meedoen met Lotteryclix.
Bij online bestellingen kijken of het via Euroclix kan.
_melon schreef:
26-11-2019 10:25
Zelf actief op de site op het Panelclix icon klikken om te kijken of er nieuwe vragenlijsten zijn.
Eerlijk zijn.
Elke dag meedoen met Lotteryclix.
Bij online bestellingen kijken of het via Euroclix kan.
Bedankt!

Ik word nu gevraagd of ik voor sommige vragenlijsten ook op film wil. Doen jullie dit?
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
26-11-2019 11:00
Bedankt!

Ik word nu gevraagd of ik voor sommige vragenlijsten ook op film wil. Doen jullie dit?
Ik heb een keer een hele leuke vragenlijst gedaan op film. Toen kreeg ik verschillende auto verzekering voorstellen en moest ik daar mijn mening kort over geven.
Vraag voorlezen - mijn reactie.
Het was maar 20 minuutjes en toen kreeg ik €25.

Je kan altijd ja aanvinken, dan zit je nergens aan vast hoor. Je krijgt altijd bij de uitnodiging nog de vraag of je gefilmd wilt worden. Zo niet, dan klik je nee (en sluit het onderzoek voor jou).
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
26-11-2019 10:25
Zelf actief op de site op het Panelclix icon klikken om te kijken of er nieuwe vragenlijsten zijn.
Eerlijk zijn.
Elke dag meedoen met Lotteryclix.
Bij online bestellingen kijken of het via Euroclix kan.
Jij snapt het :-D

I :heart: Panelclix
Ik moet nog even kijken waar de LotteryClix zit!
Alle reacties Link kopieren
Links op de hoofdpagina, met het groene klavertje 4 staat er bij geloof ik. :D
Hoeveel vragenlijsten krijg je ongeveer per dag? Ik heb ze nu op, ben nu al ongeduldig want ik ben vrij en wil gratis geld sparen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha. Soms 6 per dag, soms een hele week niet.
Oh pfff ik dacht dat gaat oneindig door, zo duurt het wel lang hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ja was het maar waar, dan had ik veel geld! (6)
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
26-11-2019 14:06
Hahahaha. Soms 6 per dag, soms een hele week niet.
Cool! Mijn interesse is gewekt. Helemaal nieuw voor me
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
26-11-2019 16:35
Cool! Mijn interesse is gewekt. Helemaal nieuw voor me
Hoezo? Je zegt eerder dat je al Panelclix doet?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
26-11-2019 16:40
Hoezo? Je zegt eerder dat je al Panelclix doet?
Lotteryclix kende ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
jbres87 schreef:
26-11-2019 16:42
Lotteryclix kende ik nog niet
Ohhhh, ik dacht je hebt het over die vragenlijsten.

Ja lotteryclix, elke dag even klikken haha. Nooit meer dan 10 clix gewonnen, maar ach!
Alle reacties Link kopieren
Ow wacht dat is geen apart panel :-$
Alle reacties Link kopieren
:geek:

Dude! Haha.
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
17-11-2019 14:29
En officieel moet je dit melden bij je aangifte en dan belasting betalen
Ook over de waarde van bonnen
Is dat zo? Ik weet niet beter dan dat dit gezien wordt als een onkostenvergoeding. Dit is geen loon ofzo. Ik doe ook wel eens mee met Respondenten.nl en dan krijg ik ook een 'onkostenvergoeding' zoals ze het zelf noemen van bijv 50 euro.
Onkosten hoef jef je niet op te geven dacht ik.
Lana_de_deb schreef:
27-11-2019 11:42
Is dat zo? Ik weet niet beter dan dat dit gezien wordt als een onkostenvergoeding. Dit is geen loon ofzo. Ik doe ook wel eens mee met Respondenten.nl en dan krijg ik ook een 'onkostenvergoeding' zoals ze het zelf noemen van bijv 50 euro.
Onkosten hoef jef je niet op te geven dacht ik.


je moet dit invullen bij je jaarlijkse aangifte, en dan onder 'overige inkomsten': https://www.gratiszakgeld.nl/belasting/
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-11-2019 14:18
Ik ben al jaren lid van Ladycashback. Rijk wordt je er niet van, maar het is wel soort van gratis geld.
1 keer per week klik ik alle mailtjes open en that's it. Als ik zin en tijd heb vul ik weleens een vragenlijst in.
Leuke site hoor, lid geworden naar aanleiding van jouw tip. Verdiensten vallen wel wat tegen in vergelijking met de (bekendere) onderzoekspanels.
Ik vind Toluna niet heel overzichtelijk en tot nu toe echt ongelofelijk traag..

En negen van de tien dingen waar ik op reageer staan punten bij, die ik vervolgens niet bij mijn totaalpunten zie verschijnen
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
28-11-2019 12:46
Ik vind Toluna niet heel overzichtelijk en tot nu toe echt ongelofelijk traag..

En negen van de tien dingen waar ik op reageer staan punten bij, die ik vervolgens niet bij mijn totaalpunten zie verschijnen
Bij Toluna duurt het altijd wat langer voor de punten van een enquete zijn bijgeschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven