Geld & Recht alle pijlers

Geld bijverdienen vanuit huis (vragen, onderzoeken)

17-11-2019 13:41 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met bijverdienen door het invullen van enquêtes en online onderzoeken? Zoals Toluna, Opinieland etcetera? Ben een half jaartje geleden begonnen er mee en bij al die panels ben ik zo'n 10 minuten per dag per panel kwijt en nu ik de kwaden van de goeden gescheiden heb (er zitten ook wazige tussen, waar de lijsten weinig interessant zijn en de beloningen onduidelijk) heb ik nu een 7 a 8 tal panels waar ik een uur tot anderhalf per dag zoet mee ben. Meestal ga ik er even voor zitten tussen de werkdag en het koken in, soms als dat niet uitkomt vlak na het eten. Maar het is inmiddels een daily routine geworden en een leuke ook, want er wordt steeds meer werk gemaakt van de kwaliteit van de vragenlijsten.

Dit topic is bedoeld om tips uit te wisselen, wat is de juiste strategie het meeste voordeel er uit te halen? Welke panels zijn wel en welke niet betrouwbaar? Vragen over de panels, etcetera.

Ik heb geleerd dat de grootste onderzoekspanels niet voor niks de “grootsten zijn”. De gevestigde namen heb ik de beste ervaringen mee. Ik heb in het begin wat aangeklooid met panels als cycling stories, listwise, money miljonair en beloonjemening, niet aan beginnen. Zonde van je tijd. Het beste is de gevestigde orde. Ik ben dit lijstje https://www.testnugratis.nl/de-10-groot ... r-de-loep/ gaan afwerken op 'waardevolle mening' na. SAMSAM is de vreemde eend in de bijt. Geen verdiensten in de vorm van bonnen en geld, omdat het een jong bedrijf is maar wel heel leuke vragenlijsten en je dingt mee om allerlei prijzen zoals een ballonvaart. Vandaar dat ik zei dat ik er 7 of 8 doe iedere dag, net wanneer ik er tijd voor heb.

Meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
25-03-2020 19:13
Rainydays, hoe kwam je bij fishpoints? Is dat wat?

Shiver, gefeliciteerd met je WM bon!
Ik heb vandaag tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid, er staan nog wel wat maar voor nu even weer geen zin. Gaat het lekker daar bij jou?

Hey Melon, gelukkig ben je met je gedachten beter bij...alles went.

Geen idee, het moet via een van de panels zijn geweest. Ik doe er 5; volgens mij was het niet via GFK of QT dus dan moet het via Wvm, lifepoints of opiniemeters zijn geweest. Ik denk opiniemeters, volgens mij ben ik ook voor BreadChat uitgenodigd via opiniemeters. Kan me niet herinneren dat ik via die andere panels hier in ben gekomen.

Was zeker de moeite waard, maar het is een project zegmaar dus je kunt daar nu niet meer aan meedoen. In totaal moest ik 10 opdrachten doen en als je ze allemaal doet krijg je die bol bon. Opdrachten stelden niet zoveel voor dus zeker de moeite waard.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net in 1x 300.000 punten van Opiniemeters bij :yes: Had 2 weken geleden ofzo 2x websites beoordeeld ter waarde van 150.000 punten maar die punten krijg je achteraf omdat de opdrachtgever je antwoorden eerst beoordeelt ofzo. Ik vind dat wel lekker, achteraf punten krijgen, dan krijg je ze voor je gevoel gratis haha. Heb nu ook weer een opdracht voor websites beoordelen maar heb er nu weinig zin in (duurt lang). Misschien later vandaag.

Volgens mij lekker bezig allemaal zo te lezen :cheer:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Mijn lifepoints account is weer geactiveerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Nnoa, gefeliciteerd!
Zo te zien heb je qua uitbetalingen goeie dagen! :yes:

Shiver, ik zag het vandaag ook ergens in een FBgroep dat ze kaarten maken/ sturen naar verzorgingshuizen, ontzettend lief dat je dit doet! :redrose:

Geen idee hoe het werkt bij Jijbentbelangrijk. Ik heb nog 100 punten nodig voor de eerste betaling.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Rainydays, ik zit ook bij BreadChat maar is niks he? Tenminste, ik ‘hoor’ nooit iets van ze...
Ik kreeg vandaag ook punten bij van Opiniemeters voor website beoordelen.
Yay! Zeker leuk zo opeens punten erbij krijgen!

Shiver, gelukkig is je Lifepointsaccount weer actief! :yes:

Vandaag tot nu toe 6 vragenlijsten voltooid en 1 bol-bon van 5,- aangevraagd bij Lifepoints. Normaal wacht ik tot 10 euro maar als ik jullie lees dat ze zomaar een account verwijderen wil ik natuurlijk dat risico niet nemen...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@ rainy zoiets heb ik wel eens gehad ook, weekje ideal betalingen bij houden em €5 bol bon via Cas was dat.

@ shiver, fijn punten behouden? Leuk dat kleuren met een doel! Goed bezig.

@Jane, ik mag niet klagen. Deze maand dit uit laten betalen.

€25 cash via opiniemeter
€20 Bol bon mob challange ( via man met zakelijke lease auto)
€5 bol bon via Cas( week ideal betalingen bijhouden)
€50 bol bonnen GFK
€10 Lifepoints
€10 QuickThoughts

€120 deze maand dus ik ben erg blij :cheer2:
Fishpoint doe/deed ik ook
En ook 1 over aziatische snacks
Volgens mij was dat idd via wvm
Alle reacties Link kopieren
Mooi lijstje Nnoa!
Ik dacht dat ik actief was met mijn 15 panels maar die leveren niet zoveel op vergelijken met de meeste van jullie volgens mij. Is niet erg hoor, vind het momenteel gewoon een geinig ‘tik’.
:bonk:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
25-03-2020 19:13
Rainydays, hoe kwam je bij fishpoints? Is dat wat?

Shiver, gefeliciteerd met je WM bon!
Ik heb vandaag tot nu toe 7 vragenlijsten voltooid, er staan nog wel wat maar voor nu even weer geen zin. Gaat het lekker daar bij jou?

Hey Melon, gelukkig ben je met je gedachten beter bij...alles went.
Ja precies! Mijn pake (opa) overleed ook nog tussendoor, het was me het weekje wel. Dat is gelukkig allemaal achter de rug nu.

Heb net €10 bij WVM laten uitbetalen!
Alle reacties Link kopieren
Oh goss Melon :hug:
Gecondoleerd. Wat verdrietig, sterkte.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd :hug:
Dan helemaal een heftig weekje!
Alle reacties Link kopieren
Heel onwerkelijk. M'n beppe is ook 90+ en we mochten haar toch niet knuffelen of troosten dus er is geen condoleance geweest en bij de crematie waren we ook niet omdat het nu niet mag met zoveel mensen. Je weet dat het gebeurd is, maar niks van gezien. Een bizarre tijd om dit soort dingen mee te maken.

Vrienden van ons trouwen 20 juni. Ik hoop dat dit door mag gaan voor ze, zou zo sneu zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heel naar dat je er dan ook niet bij kon zijn. Zeker een bizarre tijd.

Ik hoop het vrienden van ons zouden 24-4 trouwen. Dit moeten ze nu verzetten, dat was wel even een klap, maar zijn nu gaan kijken naar andere opties.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Melon. Wel super naar dat je dan je oma ook niet mag knuffelen om haar te troosten en niet bij de crematie kan zijn. Dat maakt het wel heel wat zwaarder lijkt me.

@Jane ice: Slim dat je hebt laten uitbetalen! Ik zou ook nooit meer wachten tot 10 eu bij hun. Is echt bizar dat ze je gewoon blokkeren en weer activeren.

@Noa: Gelukkig heb ik mn punten wel mogen behouden. Anders had ik daar weer een mail over kunnen sturen :rofl: Maar gelukkig was dat niet nodig!
Mooi lijstje hoor Noa!

Ik zit deze maand op 92,50. Maar de maand is nog niet om, dus er komt misschien nog wel wat bij.
Alle reacties Link kopieren
Als je meer dan 10.000 punten hebt bij Jij Bent Belangrijk dan kan je pas uitbetalen. Ze zeggen dat ik het binnen 2 werkdagen heb. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benoemd shiver! Ook al eem aardig lijstje voor deze maand!

Vandaag vooral veel kleine lijsten bij opiniemeter
Alle reacties Link kopieren
Zo! Hele dag had ik geen tijd voor vragenlijsten en net in een uurtje 6 achter elkaar kunnen doen.
3 bij Opinieland en 3 bij Jijbentbelangrijk.

Ik merk afgelopen tijd veel betering bij Opinieland bv lijsten zijn leuker, korter, meer aanbod en wat meer punten.

En ik heb net ook mijn eerste tientje aangevraagd bij Jijbentbelangrijk.
Yay!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens...er staan nog heel veel vragenlijsten maar no way dat ik ze nu nog maak. :bonk: (zie, nacht)

Shiver, ik ben ook benieuwd wanneer het geld op ons rekening komt.
En wat heb je goed verdiend afgelopen maand, lekker hoor!

Bij mij gaat het allemaal niet zo hard, vind het best gek want ik ben best actief.
Ik wacht even tot 9 April dan kan ik mijn lijstje ook zetten, ben ik precies 3 maanden actief met deze gekte.
:proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Melon nog gecondoleerd :hug:

Hier weinig lijsten gemaakt kijk soms wel even maar heb er weinig zin in
Alle reacties Link kopieren
@Jane: 6 in een uur is echt veel! Ik heb er gisteren 8 over heel de dag gemaakt :rofl: Ben je het na 6 enquetes in een uur het niet beu?

Fijn dat jij ook 10 eu hebt kunnen aanvragen bij JIjBentBelangrijk! :cheer2: Toch wel fijne site, ze hebben zulke korte vragenlijsten vaak. Al heb ik hier toch wel een hele tijd over gedaan om 10 eu te krijgen.

Wat meer punten bij opinieland is niet verkeerd, is het de moeite om weer aan te melden of is het ook weer niet zoveel verbeterd?

@Derooiekater: Het moet ook leuk blijven toch? Ik zou het ook alleen doen als je zelf zin in hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu elke week een vragenlijst bij opiniemeters van 50.000 punten waarbij de muziekfragmenten niet afspelen. Maar je kan klikken op 'fragment speelt niet af' en dan kan je naar de volgende. Zo krijg ik wel elke week mn punten ervan. Geef het trouwens ook wel aan dat ze het niet doen.
Krijgen jullie die ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja die krijg ik ook Shiverrr maar bij mij doen de fragmenten het wel. Misschien doen ze het bij jou bewust niet, om zo ook af en toe de betrouwbaarheid van de mensen te testen. Het viel me namelijk op dat aan het begin van die enquête heel specifiek benoemd stond dat ze erop letten dat je eerlijk bent en dat je anders in het vervolg dat type vragenlijsten niet meer kunt invullen. Normaal gesproken meldt Opiniemeters dat nooit zo expliciet, vandaar dat het me opviel.

@ melon: sterkte!
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Hier is het redelijk rustig de afgelopen week, wel nog een bon van WM kunnen laten uitbetalen.

Sterkte met het verlies Melon.
Alle reacties Link kopieren
@Rainydays: Hmm ja het stond er idd wel nadrukkelijk. Maar om dan elke week een vragenlijst te sturen die het niet doet is ook wel apart. Nouja gelukkig krijg ik iig wel de punten. Want heb hem bijv. ook al eens lang laten staan in de hoop dat het moest laden. Maar dan gebeurde er ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel apart zeg, wel fijn dat je dan alsnog die punten krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven