Geld & Recht alle pijlers

zelf geld overmaken naar American Express

28-11-2019 15:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor anderen..


Geld zelf overmaken naar American Express kan door het bedrag over te maken op
Deutsche Bank
IBAN NL63DEUT0265188040
BIC (Swift) DEUTNL2A
o.v.v. uw 15-cijferig kaartnummer

Ik had door eigen fout de incasso gemist (iets met overschrijven van A naar B ) en dan moet je het dus zelf overmaken en anders is je kaart geblokkeerd...
poldervrouw wijzigde dit bericht op 28-11-2019 18:12
80.36% gewijzigd
Gewoon overmaken met kaartnummer in omschrijving.

Oh, het was al opgelost, haha! Voor wie het ook wilde weten dan.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
28-11-2019 15:50
Gewoon overmaken met kaartnummer in omschrijving.

Oh, het was al opgelost, haha! Voor wie het ook wilde weten dan.

Nee dat was het dus niet.. dat is normaliter wel zo.. Het moet naar een nummer van de DB. Ik vond het diep verstopt ergens in de website.Ik had op diverse manieren google gebruikt maar kon het maar niet vinden.. Net na het plaatsen opeens een idee..
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
28-11-2019 16:41
Afbeelding
Want ? Dat je wel eens iets vergeet, dag te laat bent of wat dan ook ? Goh..nou geniet vooral van je perfecte leventje dan maar ;-)
Alle reacties Link kopieren
overigens heb ik de moderators gevraagd het topic te verwijderen, maar dat kan blijkbaar niet ? Dit is toch forum-vervuiling ?
Alle reacties Link kopieren
Topics verwijderen ze alleen vanwege ''privacy'' of als het een spammer is of zo.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
28-11-2019 17:07
overigens heb ik de moderators gevraagd het topic te verwijderen, maar dat kan blijkbaar niet ? Dit is toch forum-vervuiling ?
Nu wel, omdat er geen OP meer is...

Maar als je de OP had laten staan (zie huisregels), dan hadden anderen die met hetzelfde probleem gezeten hadden misschien wel iets aan de tips en oplossingen gehad die dan gegeven hadden kunnen worden.

En eerlijk, loop je hier nou niet lang genoeg mee om te weten dat je een OP niet mag verwijderen, of dat een topic niet verwijderd word?
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
28-11-2019 17:23
Nu wel, omdat er geen OP meer is...

Maar als je de OP had laten staan (zie huisregels), dan hadden anderen die met hetzelfde probleem gezeten hadden misschien wel iets aan de tips en oplossingen gehad die dan gegeven hadden kunnen worden.

En eerlijk, loop je hier nou niet lang genoeg mee om te weten dat je een OP niet mag verwijderen, of dat een topic niet verwijderd word?
Ja ja..

ik heb al een verhaaltje geschreven..
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
28-11-2019 17:21
Topics verwijderen ze alleen vanwege ''privacy'' of als het een spammer is of zo.

ah..nou ja.. ik dacht... mag wel weg.. maar goed... nu naar even zelf de OP weer soort van teruggezet
poldervrouw schreef:
28-11-2019 17:06
Nee dat was het dus niet.. dat is normaliter wel zo.. Het moet naar een nummer van de DB. Ik vond het diep verstopt ergens in de website.Ik had op diverse manieren google gebruikt maar kon het maar niet vinden.. Net na het plaatsen opeens een idee..
Ja, ik heb ook American express. Ik maak elke maand gewoon zelf over naar deutsche bank met kaartnummer in omschrijving. Vind ik handiger qua timing.

Staat bij mij gewoon als ik inlog op Amex.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
28-11-2019 20:22
Ja, ik heb ook American express. Ik maak elke maand gewoon zelf over naar deutsche bank met kaartnummer in omschrijving. Vind ik handiger qua timing.

Staat bij mij gewoon als ik inlog op Amex.
Bij mij dus niet.. maar mijn man is hoofdkaarthouder en ik heb de extra kaart.Waarschijnlijk staat het wel bij hem in de online omgeving. Ik kan alleen mijn uitgaven zien en meer niet. Als ik bel krijg ik ook geen info, alleen hij.. zo achterlijk..
Hij moet mij blijkbaar machtigen.. nou ja.. dat doet ie dan dus als ie weer terug is uit het buitenland.
poldervrouw schreef:
28-11-2019 22:20
Bij mij dus niet.. maar mijn man is hoofdkaarthouder en ik heb de extra kaart.Waarschijnlijk staat het wel bij hem in de online omgeving. Ik kan alleen mijn uitgaven zien en meer niet. Als ik bel krijg ik ook geen info, alleen hij.. zo achterlijk..
Hij moet mij blijkbaar machtigen.. nou ja.. dat doet ie dan dus als ie weer terug is uit het buitenland.
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze daar zo strikt in zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
28-11-2019 22:54
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze daar zo strikt in zijn.
Ik niet.. Omgekeerd mag hij wel alles van mij zien/weten met de kaart .. dat is toch raar ? We hebben het geregeld inmiddels, maar ik vind het echt raar.
poldervrouw schreef:
06-12-2019 23:03
Ik niet.. Omgekeerd mag hij wel alles van mij zien/weten met de kaart .. dat is toch raar ? We hebben het geregeld inmiddels, maar ik vind het echt raar.
Ja, de hoofdkaarthouder is toch ook hoofdelijk verantwoordelijk? Andersom geldt dat niet voor de extra kaarthouder. Zij weten niet hoe jullie je huwelijk hebben ingericht qua financiën.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
07-12-2019 09:42
Ja, de hoofdkaarthouder is toch ook hoofdelijk verantwoordelijk? Andersom geldt dat niet voor de extra kaarthouder. Zij weten niet hoe jullie je huwelijk hebben ingericht qua financiën.
Nee dat zal ook wel, maar bij onze Mastercard kunnen we beiden informeren, nooit gedoe overgehad. Enige wat ik niet kan is activeren .. Als hij in buitenland zit en geen toegang heeft tot de online omgeving dan kan ik het niet activeren (wat ik wel doe omdat ik dan inlog als hem).. Hij moet dan bellen en vaak is dat onmogelijk vanwege locatie of tijdsverschil.

Maar goed.. het is nu geregeld dus vanaf nu geen gedoe meer.. En de overstapservice van banken is ruk ;-), daarom moesten we zelf overboeken omdat de overstap (nog steeds) niet goed is gegaan.. Zucht.. Waarom dachten we ook weg te kunnen bij de bank waar we al meer dan 25 jaar zitten ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven