Geld & Recht alle pijlers

Black Friday koopjes

29-11-2019 10:56 250 berichten
Benieuwd : welke leuke black Friday koopjes heb jij weten te scoren?

Ik een super leuke winterjas voor mijn zoontje met 50% korting, helemaal blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat kleding gekocht voor dochter die ze graag wou hebben
Wel een uurtje gekeken waar ik het goedkoopst uit zou zijn ;-)

Verder heb ik niets nodig
Alle reacties Link kopieren
Ik zie voor kleren helemaal niet zulke goede aanbiedingen eigenlijk. Van de zomer had ik in de uitverkoop shirts voor mijn oudste voor de helft van de prijs die ze nu met de zogenaamde korting zijn (zelfde webshops uiteraard).
Hatchi schreef:
29-11-2019 12:07
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.

Wat een wijsheid!
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
29-11-2019 12:07
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.


Niet alles hoor.
Parkeerbeheer is de plaatselijke winnaar die staan boetes uit te delen voor fout/dubbel parkeren.
2 Jassen met 60% korting, nog duur maar prima zo! Een jurk voor kerst, foundation, een robotstofzuiger, een nieuw bandje voor m'n AppleWatch en een nieuwe laptop. Héél blij met alles.
Hatchi schreef:
29-11-2019 12:07
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.

En dan nu nog een keer de reacties lezen.
Overigens nergens ingetrapt, goed voorbereid en op de hoogte!
Superhuisvrouw schreef:
29-11-2019 12:11
Niet alles hoor.

Ah joh. Lekker in haar waan laten. Heeft ze ook een goede dag.
Alle reacties Link kopieren
Kleding voor mijn dochter met 50% korting bij Zara en ook nog wat bij H&M, verschillende dingen van the ordinary met 23% korting en ik twijfel ontzettend over een ketting die ik al een tijd mooi vind en waar nu 20% korting op zit.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
29-11-2019 12:10
Ik zie voor kleren helemaal niet zulke goede aanbiedingen eigenlijk. Van de zomer had ik in de uitverkoop shirts voor mijn oudste voor de helft van de prijs die ze nu met de zogenaamde korting zijn (zelfde webshops uiteraard).

Ik heb even gewacht met de aanschaf van mijn nieuwe winterjas voor het geval er vandaag leuke korting zou zijn. Bij O'Neill was alles vandaag 30%, dus voor deze aankoop echt de moeite (scheelde 75 euro op de jas die ik op het oog had). En eerder deze week ook 30% in de webshop van Levi's, wat ook leuk scheelde op een spijkerbroek die ik sowieso zou kopen.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
29-11-2019 12:10
Ik zie voor kleren helemaal niet zulke goede aanbiedingen eigenlijk. Van de zomer had ik in de uitverkoop shirts voor mijn oudste voor de helft van de prijs die ze nu met de zogenaamde korting zijn (zelfde webshops uiteraard).
Ik heb het gekocht bij kinderkleding-tekoop
was even zoeken. korting ging er alleen af bij winter items, maar heb er ook nog zomer spullen bij gekocht die al in de sale waren
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook alleen wat ik toch al wilde kopen. Zo had ik al een tijd een badmat op het oog, maar was de nieuwe badkamer nog niet klaar, dus maar even uitgesteld. Nu was hij bij één winkel opeens een stuk goedkoper, dus wel gekocht.
Madeliefjees schreef:
29-11-2019 11:09
Black Friday

een zwarte dag voor het milieu
He, gezellig.
Ik ben op zoek naar de Huawei p30, maar zie deze nergens echt voordelig.
Alle reacties Link kopieren
ik heb van de dingen die ik op oog had voor kerst de prijzen al even in de gaten gehouden.. Maar 1 ding was nu significant goedkoper dus besteld... de rest komt wel.. Ik heb de ervaring dat het straks alsnog wel in de aanbieding komt..
maandag parfum gekocht. Ene 70% korting en andere 50% korting.
Ik heb het bij gehouden voor 4 artikelen, 3 zijn nergens afgeprijsd i.v.m. Black Friday en de chromecast is wel 2 hele euro's afgeprijsd. Nou daar ga ik niet speciaal voor naar de chaos hoor. Ze zeggen afgeprijsd van 39 euro naar 33 maar dat ding is al weken 35 euro.
Superhuisvrouw schreef:
29-11-2019 12:10
Maar goed voor de economie, en die auto's rijden toch wel zullen alleen wat voller zijn.
het gaat niet om de auto's
Moest wel lachen want ik was gister iets na 12 uur nog wakker dus wat sites bezocht. Zoals mediamarkt, etos en kruidvat. Bij Kruidvat was de site even niet toegankelijk want ze waren nog bezig met de voorbereidingen voor Black Friday maar je kon vanaf 3 uur snachts terecht. Keek ik vanmorgen zag ik helemaal niks bijzonders (wat er eerder deze week niet was) en Etos heeft veel 1+1, tja daarvoor ga ik niet special nu naar de winkel.. en de parfum die nu flink afgeprijsd is, is zo vaak zoveel afgeprijsd dat het bijna standaard is.
TsumTsum schreef:
29-11-2019 12:37
Ik heb het bij gehouden voor 4 artikelen, 3 zijn nergens afgeprijsd i.v.m. Black Friday en de chromecast is wel 2 hele euro's afgeprijsd. Nou daar ga ik niet speciaal voor naar de chaos hoor. Ze zeggen afgeprijsd van 39 euro naar 33 maar dat ding is al weken 35 euro.
Oef!
Al gaf je mij 100 euro toe zou ik mij nog niet tussen de winkelende dolle minas willen begeven.
Heb een grafhekel aan shoppen in overvolle winkels.
Lang leve het internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht ik gisteren (Black Thursday ?) een broodnodige broek in kleur A voor puber. Bij de kassa bleek er al 50% Black Friday korting af te gaan, waardoor ik dezelfde broek ook nog in kleur B heb meegenomen. Puber blij, had niets fatsoenlijks meer voor de winter. Die broek had ik overigens 10 dagen geleden al voor dezelfde originele prijs gezien.

Verder niets gekocht want niets nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een kledingstuk voor mijn peuter dat ik veel te duur vond. Gisterenavond 'eindelijk' van 45 euro voor 17.50 en 24 euro (2 verschillende kleuren met verschillende prijs) Uiteraard wilde ik eigenlijk de duurste van de 2... :facepalm: ;-D

En voor mezelf heb ik een jeans besteld met 20% korting. Wilde eigenlijk ook nog een jurk bestellen, maar ik zag pas woensdag dat de categorie jurken alleen afgelopen maandag in de aanbieding was. :facepalm:
Maar sowieso was het alleen op geselecteerde items dus waarschijnlijk ook net niet daarop... ;-D

Nu nog even kijken of t ook past etc ;-D
happyapple wijzigde dit bericht op 29-11-2019 13:00
41.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf van mijn verjaardagsgeld een zwart leren handtas cadeau gedaan. Er ging 20% af en geen verzendkosten. Ik ben blij :)
Verder koop ik niks, behalve eten voor vanavond.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
De Disney lego trein met 99 euro korting. Straks misschien nog kleding en ga even kijken of er al toegangskaartjes voor onze reis volgend jaar met korting te koop zijn. Vorige week de fitbit charge 3 special waar ik al een jaar op 't azen was voor 99 euro gekocht via Amazon BF deal. Vandaag niet goedkoper gevonden.
flashy wijzigde dit bericht op 29-11-2019 13:01
30.58% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven