Geld & Recht alle pijlers

Black Friday koopjes

29-11-2019 10:56 250 berichten
Benieuwd : welke leuke black Friday koopjes heb jij weten te scoren?

Ik een super leuke winterjas voor mijn zoontje met 50% korting, helemaal blij mee!
helemaal niets
Ik doe niet aan Black Friday. Tuurlijk let ik op aanbiedingen als ik iets nodig heb, maar het concept van Black Friday vind ik afschuwelijk.
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 15:36
1.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij gymshark twee leggings gekocht. Normaal zijn die 55 euro, nu 15 en 25.

Verder wat haarproducten voor krullen en kerstcadeaus voor vriend.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een nieuwe telefoon kopen maar de aanbieding die ik op het oog had is nu uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
Onze tv begaf het een paar weken geleden. Vannacht was er even een hele fijne deal, dus meteen besteld. geluk dat ik niet kon slapen en even keek, want nu weer 140,- duurder. Overigens zijn veel electronica artikelen in Duitsland al de hele week goedkoper dan het vandaag hier is. We wilden de beoogde tv dan ook via amazon kopen, maar zijn nu uiteindelijk alles bij elkaar 30,- duurder uit met bestelling in Nederland en dat vonden we een te klein verschil om langer te wachten op levering en mogelijk gedoe in geval van defect. Nu is het verschil weer veel groter en loont het echt om over de grens te bestellen.

Oh en bij de zara ook goed ingeslagen voor zoon met 50% korting. Wat een chaos in de winkel, maar wel de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
29-11-2019 11:33
Ja dat heeft hij dus al maanden gedaan.
Djiezus. Maanden lang prijzen noteren. ben je uiteindelijk 100 euro goedkoper uit, is ook niet veel he op maanden. Dat je dat ervoor doet..

Ik denk altijd, alleen als je iets echt nodig hebt of echt heel graag wilt hebben, ga je het op dat moment gewoon kopen.
Dat is in de praktijk helemaal niet vaak. De meeste mensen hebben namelijk al heel veel spullen.
En wanneer wil je nou écht iets heel graag hebben om dat bijzondere item, en niet omdat het wordt aangeboden? Echt niet vaak hoor.

Kopen omdat winkels een dag of periode bepalen vind ik zo raar.
Omgekeerde wereld.
Ik had het niet door dat het black Friday was. Ik kwam erachter toen ik wilde afrekenen bij de boetiek waar ik altijd kom. Alles voor de helft van de prijs. Toen heb ik nog een jurk, 2 broeken en een jasje gekocht.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
29-11-2019 15:35
Djiezus. Maanden lang prijzen noteren. ben je uiteindelijk 100 euro goedkoper uit, is ook niet veel he op maanden. Dat je dat ervoor doet..

Ik denk altijd, alleen als je iets echt nodig hebt of echt heel graag wilt hebben, ga je het op dat moment gewoon kopen.
Dat is in de praktijk helemaal niet vaak. De meeste mensen hebben namelijk al heel veel spullen.
En wanneer wil je nou écht iets heel graag hebben om dat bijzondere item, en niet omdat het wordt aangeboden? Echt niet vaak hoor.

Kopen omdat winkels een dag of periode bepalen vind ik zo raar.
Omgekeerde wereld.
Ik heb bv een hoofdtelefoon gekocht twee weken geleden. Deze is nu 47 euro goedkoper. Daar had ik beter mee gewacht dus.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 15:40
0.06% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een tijd geleden al een extra stijlstang kopen en zag dat er van mijn favoriete merk (Chi) een erg scherp geprijsde stijlstang was. Op dat moment was hij echter uitverkocht. Vandaag heb ik nog eens gekeken, en nu zat er 15% extra korting op. En omdat ik een tijd geleden al gekeken had wist ik dat de originele prijs gewoon klopte. Helaas is dat iets waar ik vaak aan twijfel met Black Friday en daarom ga ik ook nooit echt los terwijl ik op loopafstand van het centrum van Rotterdam woon. Mensen komen nu massaal deze kant op maar ik zit lekker binnen op de bank. Ik heb ook nog een parfum gekocht op internet, maar ik moest sowieso nog wat kopen voor Sinterklaas. Denk dat parfums het hele jaar door wel in de aanbieding zijn.

Edit: Bij de Kruidvat is de deorant wel scherp geprijsd deze week, misschien ga ik daar nog heen.
dromertje87 wijzigde dit bericht op 29-11-2019 15:43
6.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
29-11-2019 12:07
Men koopt dus spullen die ze anders nooit had gekocht. Je trapt dus in deze nepperij, want in plaats van geld te besparen geef je teveel geld uit aan dingen die je anders niet had gekocht. Vaak zijn het ook nog eens nepaanbiedingen.
Dat geldt natuurlijk echt niet voor iedereen. Ik denk dat veel mensen bepaalde artikelen sowieso aan willen schaffen en wachten tot vandaag in afwachting van een mogelijke aanbieding. Maar je moet inderdaad wel goed de prijzen in de gaten houden, want er zitten zeker nep aanbiedingen bij.
Ik heb 5 foto's voor gratis af laten drukken bij Kruidvat. Toch mooi €2,70 :biggrin:
Ik heb nog steeds niets gekocht. De dag is al bijna om. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
29-11-2019 15:35
Djiezus. Maanden lang prijzen noteren. ben je uiteindelijk 100 euro goedkoper uit, is ook niet veel he op maanden. Dat je dat ervoor doet..

Ik denk altijd, alleen als je iets echt nodig hebt of echt heel graag wilt hebben, ga je het op dat moment gewoon kopen.
Dat is in de praktijk helemaal niet vaak. De meeste mensen hebben namelijk al heel veel spullen.
En wanneer wil je nou écht iets heel graag hebben om dat bijzondere item, en niet omdat het wordt aangeboden? Echt niet vaak hoor.

Kopen omdat winkels een dag of periode bepalen vind ik zo raar.
Omgekeerde wereld.
Maanden wachten zou ik ook zeker niet doen. Maar in ons geval hebben we een aankoop 3 weken uitgesteld en daar zo'n 300,- mee verdiend. Best de moeite vind ik zelf.
Blondie456 schreef:
29-11-2019 15:39
Ik had het niet door dat het black Friday was. Ik kwam erachter toen ik wilde afrekenen bij de boetiek waar ik altijd kom. Alles voor de helft van de prijs. Toen heb ik nog een jurk, 2 broeken en een jasje gekocht.
:woa: hoe dan? Vertel hoe je dat hebt gedaan. Ik wil volgend jaar ook BF totaal niet meekrijgen.

Ik ga dit jaar alvast oefenen met kerst ;-D
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
29-11-2019 12:25
Ik ben op zoek naar de Huawei p30, maar zie deze nergens echt voordelig.
Tele2 ;) Man heeft m gisteren besteld. 200 euro goedkoper dan ik vier weken geleden...... Wij hebben wel de Pro.....
Ik bedacht me net dat ik nog wel wat extra bh's kan gebruiken. Dus ik keek even op de site van Triumph want de 2 die ik daar al van heb zitten heerlijk. Paar leuke gezien in de sale maar helaas werkte de kortingscode voor extra korting niet op de sale. Nu toch maar gewoon besteld want ik zat er al een tijd tegenaan te hikken.

De hele Black Friday gekte snap ik niet maar ik geef de winkeliers wel groot gelijk dat ze er aan mee doen. Ik liep vorige week een keer door de stad en het leek wel uitgestorven zo rustig. En dat vlak voor sinterklaas. De laatste keer dat het echt druk was in de stad hier was de laatste zomerse dag hier in het weekend. Toen wilde iedereen er blijkbaar nog snel even van genieten.
benmamma schreef:
29-11-2019 15:46
:woa: hoe dan? Vertel hoe je dat hebt gedaan. Ik wil volgend jaar ook BF totaal niet meekrijgen.

Ik ga dit jaar alvast oefenen met kerst ;-D
Ik had het wel mee gekregen dat het binnenkort BF was maar ik zat abuis en dacht dat het vorige week BF was.
Alle reacties Link kopieren
We hebben 3 autostoelen gekocht, voor onze 2 dochters.

We hadden ze nodig en ipv vorige week kopen, heb ik gewacht tot gisteren. Prijzen afgelopen weken al wat in de gaten gehouden en al met al hebben we 15% korting op de totaalprijs. Er zijn wel vaker leuke aanbiedingen op autostoelen, maar we hebben ze nu nodig en langer wachten kon niet.
Op een bedrag van ruim 400,- is die 15% best leuk meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik word de hele week al doodgegooid met mailtjes. En de meeste aanbiedingen zijn de hele week al. En maandag is het Cyber Monday. Dan is het nog goedkoper blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Een paar schoenen voor mijn dochter met 50% korting, zonder korting had ik ze ook genomen, maar toch lekker
Alle reacties Link kopieren
RaveMeisje schreef:
29-11-2019 15:23
Ik heb bij gymshark twee leggings gekocht. Normaal zijn die 55 euro, nu 15 en 25.

Verder wat haarproducten voor krullen en kerstcadeaus voor vriend.
Ik ben te laat geloof ik... alles zowat uitverkocht wat betaalbaar is.... :-[
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
29-11-2019 15:39
Ik heb bv een hoofdtelefoon gekocht twee weken geleden. Deze is nu 47 euro goedkoper. Daar had ik beter mee gewacht dus.
Waarom? Je wilde toen kennelijk heel graag die hoofdtelefoon hebben of je had m keihard nodig.
En het geld was het je waard.
Nou eind goed al goed lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
permis schreef:
29-11-2019 17:07
Waarom? Je wilde toen kennelijk heel graag die hoofdtelefoon hebben of je had m keihard nodig.
En het geld was het je waard.
Nou eind goed al goed lijkt me.
Natuurlijk, maar om aan te tonen dat het soms wel loont om even te wachten totdat er korting is.
Totaal niet aan Black Friday gedacht.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe telefoon besteld met 80 euro korting. Mijn oude was echt op. Ik had expres even gewacht op Black Friday.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Body Shop vandaag 40% korting op alles, dus ik heb even toegeslagen voor een Sintkadootje voor mijn zus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven