Geld & Recht alle pijlers

Black Friday koopjes

29-11-2019 10:56 250 berichten
Benieuwd : welke leuke black Friday koopjes heb jij weten te scoren?

Ik een super leuke winterjas voor mijn zoontje met 50% korting, helemaal blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Een jas met 26 euro korting (20%), een paar bootsies met 40% korting (24 euro), een paar bootsies met 50% korting (65 euro), en nog een broek en een trui met 20 en 25% korting.

Ik ben niet van de dingen kopen die ik niet nodig heb, alle spullen stonden al op mijn to buy lijstje (alleen niet deze specifieke). Het geld wat ik bespaard heb zit alweer gedeeltelijk in een concert ticket, dus goede deal vind ik. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik had express gespaard voor black friday en ben de hele week al koopjes aan het doen.

5 paar merkschoenen (nike en puma), bordspellen die wij nog wilde, axe geschenk sets, katten en honden voer.
Alle reacties Link kopieren
Onze stofzuiger heeft het begeven en heb tot vandaag gewacht met bestellen van een nieuwe voor het geval dat. Maar helaas gewoon de volle 179 euro moeten betalen, is niet anders.

Was in Nijmegen centrum vandaag (niet vanwege black friday kwam gewoon zo uit) en ik had het drukker verwacht. Misschien meer in de avond of online.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog steeds geen koopjes vinden. Leuke shirts vielen bijvoorbeeld niet onder Black Friday bij Zalando.
Alle reacties Link kopieren
Een Rumag trui, en 2 mokken. Verder niets. Had nu 25% korting, die dingen zijn leuk maar duur, dus dacht, kom op.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
30% korting op chelsea boots van Tommy die ik graag wilde!
Alle reacties Link kopieren
Tęssa44- schreef:
29-11-2019 13:58
Nou, echt niet? Dan heb je vast niet door een/de stad gelopen vandaag? Zwarte tasjes, aanplakplastic op de ramen etc. En in de supermarkt die o.m. BF krentenbollen zaten toch echt in zwart plastic....
Ben door de stad geweest ,maar overal krijg je niet eens een tasje meer en als je er een krijgt dan is die van papier.
Dat als het regent er niks van over blijft.
Oké je ziet de BF aanplak plastic , maar of dat nou bij elke winkel is. Als ik korting shop let ik niet wat voor materiaal tegen de ramen geplakt zit.

:rofl:
10 mystery geekshirts bij Zavvi. In heren-xl, dus ik deel ze met mijn man. 10 random shirts voor 24 Euro en ik heb geen idee wat voor shirts het gaan worden, maar de vorige keer had ik allerlei leuke nerdmerchandise en dat hoop ik nu weer.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
29-11-2019 14:40
Omdat overbodige spullen aanschaffen weer een berg afval oplevert.
Dat je dat niet zelf kan bedenken?
Spullen die vaak ook weer snel weggegooid worden, en dan ook nog de verpakkingen etc

Wie zegt dat het allemaal overbodige spullen zijn ?
We kopen dan ook spullen die nodig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets nodig dus ik heb niets gekocht. Heel saai.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Pffff flink los gegaan hier:

Paula's choice huidverzorging spullen nu -20%
Boucleme haarverzorgings spullen nu -25%
Een paar Uggs bij de aldi voor 99 euro zelfs hiervoor vroeg mm bed uit gegaan.
Een stoov kussen -€30
Een nest thermostaat -€60
Een sonic tandenborstel - €30
Make-up en luxe deo - €67

Allemaal dingen die ik al even nodig had of voor straks onder de boom.
Als je idd van te voren al weet wat je hebben wil of nodig hebt dan kan je leuk gebruik maken van deze dag.
williewop wijzigde dit bericht op 30-11-2019 11:01
Reden: Nog iets vergeten ;-)
2.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sokken, waar ik al een tijdje naar op zoek was (100% katoen). Ik kwam er op omdat ik een mailtje van die webshop kreeg. En ik zoek er al tijden naar. Geen mega aanbieding, maar net even lekker meegenomen. Vooral blij goede sokken te hebben gevonden na heel, heel lang zoeken!

En bh's, omdat ik dat hier zag staan :proud: Kon er op zich ook wel weer twee van gebruiken. Ze waren alleen niet in de maat die ik normaal draag, dus ik heb een maatje groter gekocht, hopelijk zitten die ook goed. Aangezien er wat grammetjes bij de dames bij zijn gekomen :P En als ze alsnog niet passen, zijn ze ook zo geruild natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Dromertje87 schreef:
29-11-2019 15:39
Ik wilde een tijd geleden al een extra stijlstang kopen en zag dat er van mijn favoriete merk (Chi) een erg scherp geprijsde stijlstang was. Op dat moment was hij echter uitverkocht. Vandaag heb ik nog eens gekeken, en nu zat er 15% extra korting op. En omdat ik een tijd geleden al gekeken had wist ik dat de originele prijs gewoon klopte. Helaas is dat iets waar ik vaak aan twijfel met Black Friday en daarom ga ik ook nooit echt los terwijl ik op loopafstand van het centrum van Rotterdam woon. Mensen komen nu massaal deze kant op maar ik zit lekker binnen op de bank. Ik heb ook nog een parfum gekocht op internet, maar ik moest sowieso nog wat kopen voor Sinterklaas. Denk dat parfums het hele jaar door wel in de aanbieding zijn.

Edit: Bij de Kruidvat is de deorant wel scherp geprijsd deze week, misschien ga ik daar nog heen.
Haha, dit heb ik dus gekocht. 6 van dove voor 10 euro, ik heb deo's gekocht van bijna 5 euro per stuk dus dat betekent eigenlijk 4 gratis. Dat is een leuke aanbieding..
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ben lekker hele dag binnen gebleven, mij te druk al koopjesjagers op 1 plek ;-D

Heb alleen online parfum gekocht (waarvan de black friday korting volgens mij alleen ‘geen verzendkosten’ was, want meestal al wel veel korting tov andere shops) en ga vanavond of morgen nog even bij paula’s choice shoppen voor paar dingetjes die ik toch al wil kopen.
(wat mij trouwens altijd nekt bij pc is dat ik dan bijna aan een bedrag zit dat je gratis mini ofzo erbij krijgt en dat ik er dan dus toch maar iets bij pak :P )

Ik heb verder juist eigenlijk wel dingen nodig, maar had me niet goed voorbereid dus uiteindelijk niet veel gekocht. Volgend jaar ook maar vooraf een lijstje maken :P

Ik zou trouwens ook makkelijk paar weken wachten met een aankoop zodat er grote korting op zit, tenzij ik het natuurlijk echt eerder ergens voor nodig heb. Maar bijna alles wat ik koop buiten eten om, kan wel paar weken wachten.
Alle reacties Link kopieren
Moest even bij een hoedenzaak zijn voor een dingetje aan mijn Borsalino.
En ja, ze hadden een tafel met hoeden met 20% korting.
Ik had al een grijsblauwe en een donkerblauwe Fedora van Borsalino en nu ook een chocoladebruine van een vrijwel even mooi Italiaans merk, Tesi.

Hoeden maken de man, zal ik maar zeggen.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Fragrancex in Amerika heeft echt superkorting op de geuren en gratis verzending.
Ik had helaas pech. Twee weken geleden een mooie ring in mijn winkelmandje gedaan bij Lucardi, was afgeprijsd van 299 naar 79. Toch maar even gewacht tot bf. Kijk ik vandaag en hij stond er nog in. Vernieuw ik de pagina en toen was hij ineens 119 ipv 79! Nou ja zeg, oplichters. Bij bodyshop ook geen succes, giftset voor kerst van 38 euro voor 22 met code. Pakte de code steeds niet en alleen betalen via PayPal, wat ik dus niet heb. Ik sla bf voortaan over, aanbiedingen zijn er altijd en ook per winkel kan het soms veel schelen.

Degenen die in Amerika bestellen; zijn jullie niet bang voor extra kosten van de douane oid?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet durven met die hoge invoerkosten, bestellen uit Amerika.
Voor iedereen een groene tuin
Williewop schreef:
29-11-2019 19:31
Pffff flink los gegaan hier:

Paula's choice huidverzorging spullen nu -20%
Boucleme haarverzorgings spullen nu -25%
Een paar Uggs bij de aldi voor 99 euro zelfs hiervoor vroeg mm bed uit gegaan.
Een stoov kussen -€30
Een sonic tandenborstel - €30
Make-up en luxe deo - €67

Allemaal dingen die ik al even nodig had of voor straks onder de boom.
Als je idd van te voren al weet wat je hebben wil of nodig hebt dan kan je leuk gebruik maken van deze dag.
Oeh een stoov kussen!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
29-11-2019 19:25
10 mystery geekshirts bij Zavvi. In heren-xl, dus ik deel ze met mijn man. 10 random shirts voor 24 Euro en ik heb geen idee wat voor shirts het gaan worden, maar de vorige keer had ik allerlei leuke nerdmerchandise en dat hoop ik nu weer.
En bedankt, nu hebben wij er ook 10 :rofl: Ik ben benieuwd.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Betty_Slocombe schreef:
29-11-2019 19:25
10 mystery geekshirts bij Zavvi. In heren-xl, dus ik deel ze met mijn man. 10 random shirts voor 24 Euro en ik heb geen idee wat voor shirts het gaan worden, maar de vorige keer had ik allerlei leuke nerdmerchandise en dat hoop ik nu weer.
Bedankt voor de tip!!!! Net ook e.e.a. daar besteld :)
Ik hoop dat jullie wat leuks binnenkrijgen.
Vorige keer had ik geluk, want er zat een Ghostbuster-shirt bij én eentje van Optimus Prime. Hoop stiekem op iets van Marvel/Harry Potter en anders trek ik ze aan in bed.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
amarna wijzigde dit bericht op 29-11-2019 22:20
99.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar was dit de eerste week van mijn verlof, en had ik dus eindelijk tijd om dingen te regelen die nog moesten voordat de baby kwam. Nieuwe wasmachine/droger met 20% korting (en voor wie zich zorgen maakt om het milieu: een duurdere maar veel zuinigere gekocht), nieuw bed en matras ook 20% met nog wat gratis lakens. Op dat soort bedragen scheelt dat bij elkaar een paar honderd euro. Ik had nog nooit van dat hele Black Friday gehoord, dat was gewoon toevallig de eerste week dat ik thuis was. En ik had wel al eerder online gekeken naar opties, dus wist ook zeker dat het echt goedkoper was dan zonder aanbieding.

Dit jaar bijna niks, grote doos billendoekjes met 70% korting. Die gebruik ik toch, en kun je gewoon bewaren, dus dat vond ik nog wel ok.

Komende jaren is kind dus jarig vlak na deze week, dus zal ik nog wel gebruik maken van korting op Lego en dergelijk speelgoed.
Alle reacties Link kopieren
Fara69 schreef:
29-11-2019 20:49
Ik had helaas pech. Twee weken geleden een mooie ring in mijn winkelmandje gedaan bij Lucardi, was afgeprijsd van 299 naar 79. Toch maar even gewacht tot bf. Kijk ik vandaag en hij stond er nog in. Vernieuw ik de pagina en toen was hij ineens 119 ipv 79! Nou ja zeg, oplichters. Bij bodyshop ook geen succes, giftset voor kerst van 38 euro voor 22 met code. Pakte de code steeds niet en alleen betalen via PayPal, wat ik dus niet heb. Ik sla bf voortaan over, aanbiedingen zijn er altijd en ook per winkel kan het soms veel schelen.

Degenen die in Amerika bestellen; zijn jullie niet bang voor extra kosten van de douane oid?

Lucardi zeker oplichters !
Kocht een potje zilverpoets en zag een gouden ringetje met zirconia liggen dat ik vorig jaar januari voor 60 euro gekocht heb. Was nu in BF aanbieding voor 159 euro!
Schofterig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven