Geld & Recht alle pijlers

producten die tegenvallen

26-02-2020 07:22 217 berichten
Welke dingen hebben jullie aangeschaft die tegenvielen?

TO begint:

Ik heb laatst een deostick gekocht van Rituals in de geur Rituals of Dao (mijn favoriet in body-cream).
Ik heb er een tientje voor betaald (duur voor een deo voor mijn doen) maar hij valt erg tegen.
De geur is nauwelijks waarneembaar en de werking is ook niet goed. Na een dag dragen ruikt mijn shirtje onder de oksels niet naar Dao maar onfris.
Jammer.

Jullie ook dergelijke ervaringen? Ik bedoel niet alleen toiletspullen maar alles van gereedschap tot keukenmachines en een nagelschaartje.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 07:27
10.30% gewijzigd
Het nieuwe wimperserum van het Kruidvat. Doet helemaal niks terwijl het oude fantastisch was qua wimpergroei.
Alle reacties Link kopieren
John Frieda go blonder shampoo en conditioner. Ik dacht dat mijn haar blonder zou worden, maar ik merk geen verschil. Wel is mijn haar gladder.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Lou- schreef:
26-02-2020 07:25
Het nieuwe wimperserum van het Kruidvat. Doet helemaal niks terwijl het oude fantastisch was qua wimpergroei.
waarschijnlijk is deze nu zonder vergif.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik vond de deo vooral erg zonde van het tientje. Sommige deo's van 2 euro werken nog beter.
GroenTuintje schreef:
26-02-2020 07:33
John Frieda go blonder shampoo en conditioner. Ik dacht dat mijn haar blonder zou worden, maar ik merk geen verschil. Wel is mijn haar gladder.
Bij mij werkt deze juist heel goed. Heb jij natuurlijk blond haar of geverfd? Ik geverfd , misschien dat het daarom goed werkt.
Alle reacties Link kopieren
Weleda Duindoorn deo roller. Ruikt ontzettend fris, maar helaas maar voor een korte tijd. Mijn geld ga ik toch de volgende keer beter besteden.

Stompkaarsen (Xenos of Hema). De ene keer branden ze fantastisch, de andere keer zijn ze k*t met peren. Dan smelten ze zó hard dat het kaarsvet over de rand van het kaarsenbordje druipt... Ook zo fijn schoonmaken.. :facepalm:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Dat werkte bij mij dus ook niet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Mobiel (Motorola E6 play) die ik na lang twijfelen/vergelijken voor m'n verjaardag koos, ik ontving random de meldingen of niet, Whatsapp eerst openen voor er iets binnenkwam, 10 uur later dan ontvangen bericht ineens uit het niks oppoppende Messenger, geen spelletjes meldingen etc... Me gek gezocht in de instellingen maar niks hielp.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
26-02-2020 07:41
Ik vond de deo vooral erg zonde van het tientje. Sommige deo's van 2 euro werken nog beter.
Terug naar de winkel gaan. Je bent ontevreden met een product. Doe ik ook, en nog nooit bot gevangen :)
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Ik heb de advertenties voorbij zien komen op fb. Bleek een dropshipwinkel en het product komt oorspronkelijk van Ali :wtf:
Tis rotspul wat voor geen meter werkt.
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.

Oja, heel ergerlijk!
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.

Je hebt het haakje wel eerst 24 uur onbelast laten hangen? Vaak is dat de oplossing.
Irish_Wasser_Woman schreef:
26-02-2020 08:00
Terug naar de winkel gaan. Je bent ontevreden met een product. Doe ik ook, en nog nooit bot gevangen :)

Ja dat zou eigenlijk best een goed idee zijn geweest. Helaas heb ik hem inmiddels al meer dan 2 maanden dus dat durf ik niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Dr + organic herbal mint groene thee shampoo. Die mentos geur blijft 3 dagen lang hangen.
Van Hollland & barret
Ik heb nog nooit een normale deo gehad die langer dan 3 uur werkt.
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Hier plakhaakjes van Ikea (eerdere haakjes vielen er ook allemaal af). Hij hangt nu al zeker 2 maanden. Ook met een natte handdoek of een spijkerbroek met riem en volle zakken. Ben dus hoopvol gestemd! (Is overigens niet zo’n klein priegelhaakje maar zo’n zilverkleurig badkamerhaakje).
Alle reacties Link kopieren
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.
Ik heb die grote zilveren van Ikea, per drie, kan met gemak een badjas aan hangen! En in de klas die van Tesa, van de 5 is er maar 1 weer afgedonderd.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Een keukenhulp om bv wortel in slierten te snijden bij de Etos, reepjes vinger lukte dan weer wel😅
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-02-2020 08:10
Ik heb nog nooit een normale deo gehad die langer dan 3 uur werkt.
Ik heb een 48-uurs van Vichy, daar kom ik de dag mee door, tenzij het hoogzomer is. Maar ik betaal daar wel 11 euro voor... :cry:
Ik heb een gevoelige huid en wil ook geen parfum in mijn deo. (Brr.. zweet met geur vermengd is ook vies.)
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Alle varianten pindakaas die Calvé uitbrengt (buiten de gewone met en zonder stukjes pinda). Ben een pindakaasliefhebber, kijk er dus steeds naar uit maar valt steeds weer tegen!
Alle reacties Link kopieren
Neusspray, Otrivin Duo. kreeg meer klachten dan voor ik het gebruikte!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Halogeen kaarslampjes van de Action.
Ik had er 16 nodig voor 1 kroonluchter. Na een paar uur stopte er een stuk of 5 al spontaan met branden en paar dagen later waren zo'n beetje alle lampjes ermee opgehouden.
Ik heb nog even gedacht dat het aan de kroonluchter zelf lag.. maar ik merkte dat in andere lampen hetzelfde gebeurde.
Gevalletje goedkoop= duurkoop.
Zoveeeeeeel dingen. Maar wat me nu te binnen schiet:

Rituals: Doucheolie (moet echt enorm veel gebruiken wil je je hele lichaam wassen. De interieurklos (geen idee hoe zo'n ding heet) , je druppelt er een geurtje op maar werkt gewoon echt niet. De scrubhandschoen, geeft 1 en al pluisjes af en gaat niet makkelijk over je hand om 'aan te doen' .Terwijl ook ik een Rituals fan ben van vooral de bodymist.
anoniem_64c7a49a715d3 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 08:18
0.25% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven