Geld & Recht alle pijlers

Online fotoboek

20-03-2020 21:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n corona-crisis is er ineens tijd om een online fotoboek in elkaar te draaien. Maar wat zijn er veel aanbieders :@@:

Hebben jullie tips? (Zonder teveel reclame te maken, anders wordt m'n topic weggebonjourd en moet ik alsnog zelf op zoek :P )

Veel dank!

(Onmogelijk om een goeie categorie te selecteren. Maar ik ga er geld aan uitgeven, daarom maar deze gekozen)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar gemaakt bij de fotofabriek. Werkte redelijk goed, de boeken zijn mooi geworden.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Profotonet
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Albelli, die hebben vaak hoge kortingen. Ik maak m'n boek klaar en laat hem dan staan tot er een goede actie komt. Werkt perfect en je krijgt een goede kwaliteit voor een prima prijs.
Lach hard, duik diep, kom terug..
bumbly schreef:
20-03-2020 21:27
Ik gebruik Albelli, die hebben vaak hoge kortingen. Ik maak m'n boek klaar en laat hem dan staan tot er een goede actie komt. Werkt perfect en je krijgt een goede kwaliteit voor een prima prijs.
Ja zo doe ik dat ook met Albelli
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips, ik ga ze opzoeken :cheer2:
Fotofabriek. Net zo goed als Albelli. Ik heb boeken van beide.
Maar fotofabriek is goedkoper.
En heeft nu ook een aanbieding.
Hier ook fan van Albelli. Die kortingen hebben ze altijd, niet altijd hetzelfde bedrag, maar de prijs die ze noemen vragen ze nooit echt. Ik vind de kleurechtheid van Albelli ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie! Het wordt dus albelli of de fotofabriek. Ik ga er dit weekend mee aan de slag :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Cewe heel fijn werken. Ik maak ieder jaar voor mijn beide kinderen een ‘jaaroverzicht’. Een vierkant fotoboekje met zo’n 26 pagina’s, zodat we nu al een hele rij boekjes hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een van Hema, Albelli en fotoboek-maken. Vind ze allemaal qua kwaliteit net zo prima.
Wij maken standaard fotoboeken via Albelli, wel altijd even online zoeken naar een kortingscode, er lijkt immers altijd wel een 'actie' te zijn. Laatst ging er per ongeluk een kapot, direct een nieuwe toegestuurd gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven