Geld & Recht alle pijlers

C&A webshop bestelling

22-03-2020 10:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij webshop van de c@a. Krijg ik op het laatst een scherm te zien met fout, wel is er geld afgeschreven. Wat is dit nou? Wie heeft dit ook meegemaakt? Ik ga morgen bellen met de klantenservice, maar ik baal er wel van.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
*C&A moet het zijn
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Heb je een account? Zie je daar je geplaatste bestelling staan? Bevestigingsmail gehad van je bestelling? Zo niet, gewoon even bellen morgen.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen account. En ook geen bevestigingsmail.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Met fout? Wat voor fout dan? Inderdaad sowieso morgen even de klantenservice bellen.
Ik heb zoiets een keer bij Douglas gehad: na de betaling kreeg ik direct een mail dat er nog een winkelmandje op me wachtte. Huh, dat had ik toch net besteld? Maar gewoon op mijn account gezien dat de bestelling wel verwerkt was. Ook normaal geleverd.
Heb je geen account bij C&A? Kun je daar wijzer van worden?

Oh. Ik type te langzaam. Ben al mosterd zie ik.
Waarom heb je geen account aangemaakt? Tip voor de volgende keer. Is altijd makkelijker als er iets mis gaat.
Alle reacties Link kopieren
Geef het even de tijd.
De meeste shops moeten deze fouten nakijken om als of te bevestigen. Misschien met een uurtje?

Anders morgen even bellen met datum/tijd van de order en dan kijken of het door is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel duidelijk, ik zat nog te twijfelen over een account aanmaken. Wel staat er een bepaalde code van de bestelling op de bankafschrijving.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Normaal laat ik het ook naar een winkel opsturen, maar alle c&a winkels zijn dicht.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Er stond iets van fout bij afrekenen, probeer later nog eens. Terwijl er wel geld af is geschreven.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze wel al een mail gestuurd.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Krijg net een bevestiging van de bestelling. Godzijdank :). Bedankt allemaal :)
Voor iedereen een groene tuin
:-D Dit overkomt mij ook wel .. Vaak met geduld krijg je toch nog wel bevestiging gelukkig bij jou ook :applause:
Alle reacties Link kopieren
Ja :$ meestal krijg je meteen een bevestiging, maar omdat die doorlinkpagina niet werkte, duurde het wat langer.
Voor iedereen een groene tuin
dat was een spannend kwartiertje.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
22-03-2020 11:21
dat was een spannend kwartiertje.
Nou idd, ging toch om een behoorlijk bedrag :$
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven