Geld & Recht alle pijlers

Klaar met Handhaving

25-05-2020 00:01 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook klaar met de Handhaving ?
Vaak weten ze niet wat wettelijk wel of niet is toegestaan.
Vaak weten ze niet wat tot een gemeentelijke verordening behoord en wat wel
Vaak weten ze niet wat tot noodverordening behoord en wat wel.

Ik vind BOA's een beetje een sneue aanwezigheid en zie liever meer echt blauw op straat.
Persoonlijk heb ik de ervaring dat deze de wetgeving beter handhaven.

26 mei gaan de HH actievoeren .
Eigenlijk hoop ik dat ze gaan actievoeren om een baan te krijgen bij de politie .100 tegen 1 dat ze niet door de selectieprocedure gaan komen.
tomos wijzigde dit bericht op 25-05-2020 00:04
0.69% gewijzigd
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klaar met mensen die klaar zijn met handhaving. Mag dat ook?
Als jij je aan de regels houdt heb je nergens last van. En als je er last van hebt omdat ze de regels niet kennen kun je dat daarna op een volwassen manier aankaarten op de juiste plek.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt een bekeuring van de boa’s gekregen of zo? Of ligt je het eten zwaar op de maag? Ik hoop bootje dat het je oplucht en dat je nu lekker kunt gaan slapen.
Wat verwacht je dan wel niet van mensen met een MBO niveau, wat is het, 2? 3?, opleiding?

We kunnen niet allemaal een enorm IQ hebben he?

Het zou helpen als veel mensen eens wat meer respect voor regels zouden hebben. En de Handhavers.
Oehhh, wat vreselijk neerbuigend.
Het is jammer dat ze de politie hebben wegbezuinigd en daar 'n ongewapend alternatief voor in de plaats hebben genomen. Ik las toevallig vandaag 'n interview van een grietje van 18 dat BOA was. Daar is al helemaal geen ontzag voor lijkt me.

Ik snap ook niet dat we geen groen op straat zien. Militairen zijn volgens mij alleen betrokken geweest bij het opschalen van de IC, maar ze kunnen nu beter ingezet worden op handhaving. De Nederlandse bevolking heeft heropvoeding nodig.
Tja, iedereen, ook de BOA's zijn afhankelijk van het gedrag van randdebielen, want laten we wel zijn, als er geen randdebielen bestonden, hadden we geen BOA's nodig ook.
Ik heb werkelijk nooit met handhaving te maken gehad. Ze lopen mij niet in de weg.
Ik word persoonlijk een beetje moe van dat gezeur over handhaven.
Wat een opgave moet het toch zijn om je (tijdelijk) aan extra regels te moeten houden.
Als je je aan de regels houdt, heb je ook geen last van ze.
anoniem_393018 wijzigde dit bericht op 25-05-2020 00:12
0.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
25-05-2020 00:07
Het is jammer dat ze de politie hebben wegbezuinigd en daar 'n ongewapend alternatief voor in de plaats hebben genomen. Ik las toevallig vandaag 'n interview van een grietje van 18 dat BOA was. Daar is al helemaal geen ontzag voor lijkt me.

Ik snap ook niet dat we geen groen op straat zien. Militairen zijn volgens mij alleen betrokken geweest bij het opschalen van de IC, maar ze kunnen nu beter ingezet worden op handhaving. De Nederlandse bevolking heeft heropvoeding nodig.
Kijk dat is een juist antwoord :gift:
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:10
Tja, iedereen, ook de BOA's zijn afhankelijk van het gedrag van randdebielen, want laten we wel zijn, als er geen randdebielen bestonden, hadden we geen BOA's nodig ook.
Sommige BOA's zijn onwerkelijk
Geloof me ..
O ja , ik heb nog nooit een bekeuring gehad van BOA's , maar incompetentie kan ze zeker wel aangerekend worden
tomos wijzigde dit bericht op 25-05-2020 00:19
18.84% gewijzigd
Welkom in de tropen
Tomos schreef:
25-05-2020 00:12
Kijk dat is een juist antwoord :gift:
Ja joh, heeft de Nederlandse bevolking heropvoeding nodig? Je hebt nogal een lage dunk over jezelf.
Tomos schreef:
25-05-2020 00:14
Sommige BOA's zijn randdebielen
Geloof me ..
Yep, jij hebt een boete aan je broek.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:14
Ja joh, heeft de Nederlandse bevolking heropvoeding nodig? Je hebt nogal een lage dunk over jezelf.
Ach gut , kusje d'r op :heart:
Welkom in de tropen
Tomos schreef:
25-05-2020 00:17
Ach gut , kusje d'r op :heart:
Sorry bink, je bent gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ze nooit tegen. Als je jezelf niet inde positie brengt dat er gehandhaafd moet worden heb je toch niks met deze BOA' s te maken?
Alle reacties Link kopieren
Tomos schreef:
25-05-2020 00:14
Sommige BOA's zijn randdebielen
Geloof me ..
O ja , ik heb nog nooit een bekeuring gehad van BOA's , maar incompetentie kan ze zeker wel aangerekend worden
Ben jij een BOA?
BOA's moeten zich aan een reglement en gedragsprotocol houden, dus ik kan me er niets bij voorstellen dat ze zich randdebielig opstellen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:15
Yep, jij hebt een boete aan je broek.
nou ja ,
troost mij de gedachte dat ze door het https://www.cjib.nl/ weer op hun nummer gezet worden en een berisping krijgen
Pech voor die pechvogels :-D
Welkom in de tropen
Tomos schreef:
25-05-2020 00:22
nou ja ,
troost mij de gedachte dat ze door het https://www.cjib.nl/ weer op hun nummer gezet worden en een berisping krijgen
Pech voor die pechvogels :-D
Nope, je moet dokken. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ze laatst tegen. Waren best vriendelijke mensen.
Jammer dat er minder politie is, die mensen hebben het zo druk en meer en meer taken komen bij BOA's.
Ze noemden dat ze meer middelen wilden om zich te verweren. O.a. na een gevecht op een strand. Ik zou ze de wapenstok denk ik gunnen ter verweer. De potentie voor geweld maakt hopelijk dat het minder tegen ze wordt gebruikt.
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:21
BOA's moeten zich aan een reglement en gedragsprotocol houden, dus ik kan me er niets bij voorstellen dat ze zich randdebielig opstellen.
Dat ligt dan aan jouw voorstellingsvermogen.
Ook BOA's zijn net mensen.Sommige zijn vriendelijk en sommige niet. En ook een BOA stapt wel eens met het verkeerde been uit bed.
En nee, heb nog nooit een bon gehad.
Ik woon vlakbij een BOA kantoor dus kom er weleens een tegen en spreek er weleens een.
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 25-05-2020 00:30
9.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:24
Nope, je moet dokken. :-D
Echt niet !! En ook deze handhaver gaat verkeerspalen poetsen i.p.v. bekeuringen schrijven in het vervolg ;-) :)
Welkom in de tropen
twee keer plaatsen is overbodig
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 25-05-2020 00:28
91.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
25-05-2020 00:21
BOA's moeten zich aan een reglement en gedragsprotocol houden, dus ik kan me er niets bij voorstellen dat ze zich randdebielig opstellen.
Theorie != praktijk. Er is veel overlap tussen de twee maar geen gelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven