Geld & Recht alle pijlers

webshop levert artikel te weinig

09-06-2020 17:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag mijn pakketje geopend en ipv drie zaten er maar twee artikelen in (allemaal dezelfde bh's). Geprobeerd de klantenservice te bellen maar die zijn steeds in gesprek. Op de rekening staan er wel gewoon drie en het bedrag dat ik moet betalen is ook voor drie. Is het nu mijn woord tegen dat van hen als ik zeg dat ze er een te weinig geleverd hebben? Zij zouden dit toch terug moeten kunnen zien in hun voorraad lijkt me? Heel vervelend dat ik niemand kan bereiken. Ik bestel heel weinig online en dan gaat het gelijk mis. Merk dat ik hier stress van krijg. Wat kan ik het beste doen?
Alle reacties Link kopieren
Een mailtje sturen. Mijn ervaring is dit dat soort dingen altijd wel goed komt.
Om welke webshops gaat het? In mijn ervaring doen de grotere webshops zoals bol en H&M niet moeilijk over dit soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Zat er geen bon bij? Ik heb bij H&M wel eens gehad dat er ook een artikel niet werd geleverd, maar er was netjes op de bon gezet dat het artikel niet leverbaar was. Kreeg gewoon m'n geld terug.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zoiets had, controleerde de webshop het gewicht van het uitgegane pakket (of ze deden alsof om de suggestie te wekken dat er iets van controle was, dat kan ook :) ) en concludeerde op basis daarvan dat ik terecht klaagde.
SombraOnline schreef:
09-06-2020 17:39
Zat er geen bon bij? Ik heb bij H&M wel eens gehad dat er ook een artikel niet werd geleverd, maar er was netjes op de bon gezet dat het artikel niet leverbaar was. Kreeg gewoon m'n geld terug.
TO geeft aan dat op de rekening gewoon 3 artikelen stond.
Foto maken van de doos en de 2 artikelen en dan een mailtje sturen.

Dat je of dat 3e artikel heel graag nog wil ontvangen of zsm een credit voor dat missende artikel wil ontvangen.

Vriendelijk maar niet te vragend formuleren. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
09-06-2020 17:51
TO geeft aan dat op de rekening gewoon 3 artikelen stond.
Ja, het werd mij niet duidelijk of ze bijvoorbeeld het mailtje bedoelde, of echt dat formulier wat erbij zit...
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Even een mailtje sturen met een foto. Neem aan dat je niet iets uit China hebt laten komen, maar bij een Nederlandse webshop hebt besteld? Mijn ervaring is dat het dan eigenlijk altijd wel goed komt ;)
“Don’t spend time on beating on a wall, hoping it will transform into a door!” ~ Coco Chanel
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
09-06-2020 17:39
Om welke webshops gaat het? In mijn ervaring doen de grotere webshops zoals bol en H&M niet moeilijk over dit soort dingen.
Zalando ook goeie ervaring mee.
Bij Zalando ook een hele goede ervaring mee. Ik was al helemaal nerveus, ging wel over een trui van 80 Euro. Maar totaal niks aan de hand!
Alle reacties Link kopieren
Het is bij Otto, ook een groot bedrijf. Ik heb inmiddels een mail gestuurd. Dat wegen van het pakje is ook een goeie, dan moeten ze dat maar doen, is meteen bewijs dat er minder inzat dan op de bon staat. Ik zal straks eens kijken of er een gewicht op de sticker staat....
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er bij We Fashion wel een hoop gedoe mee gehad. Kwam er dat ze zeiden dat er op de bon drie stonden en dus ook 3 geleverd waren terwijl dat dus niet zo was. Heeft heel wat telefoontjes gekost voordat we artikel alsnog geleverd kregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vorige week van H&M ook 1 broek ipv 2. Werd na 1 telefoontje meteen gecrediteerd en ik kom m opnieuw bestellen als ik m nog wilde. Gewoon naleveren konden ze dan helaas weer niet ;-D
Alle reacties Link kopieren
Heb ik een keer bij Otto gehad met een badpak. Er zaten twee badpakken in ipv de drie die ik besteld had. Ze deden totaal niet moeilijk. Ik kreeg wel iemand aan de lijn trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mocht het Hunkemöller zijn, daar heb ik ook goede ervaringen mee. Bij mij ging het om een naar de winkel teruggebracht pakketje, en de medewerker was vergeten 1 bh als retour aan te slaan. Volgende dag terug naar de winkel en het werd zonder vragen gewoon alsnog retour geslagen, ondanks dat die bh natuurlijk nergens meer te bekennen was.
9 van de 10 keer wordt dat keurig opgelost hoor. Zeker bij een groot bedrijf. Even een mail sturen, foto erbij en klaar.
Otto komt met post nl toch

In de app zie je het gewicht erbij staan

Otto is het best met fb messenger te bereiken
Ik wacht al meer dan een maand op mijn bestelling van Otto. Heb ze diverse keren over gebeld en moest altijd een half uur in de wacht staan. Ze zijn wel vriendelijk maar werken met minder personeel ivm corona. Dus ze zijn super druk. Gewoon even volhouden.
Alle reacties Link kopieren
happyapple schreef:
09-06-2020 20:33
Ik kreeg vorige week van H&M ook 1 broek ipv 2. Werd na 1 telefoontje meteen gecrediteerd en ik kom m opnieuw bestellen als ik m nog wilde. Gewoon naleveren konden ze dan helaas weer niet ;-D
Wat bedoel je met m?
Alle reacties Link kopieren
mariekkk schreef:
09-06-2020 19:06
Het is bij Otto, ook een groot bedrijf. Ik heb inmiddels een mail gestuurd. Dat wegen van het pakje is ook een goeie, dan moeten ze dat maar doen, is meteen bewijs dat er minder inzat dan op de bon staat. Ik zal straks eens kijken of er een gewicht op de sticker staat....

Je maakt het veel te groot. Bel morgen gewoon even.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
09-06-2020 21:49
Wat bedoel je met m?
Hem of 'm, vermoed ik. Dus de broek.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
09-06-2020 21:59
Hem of 'm, vermoed ik. Dus de broek.
Ja sorry, beetje afgekort met snel typen.
Alle reacties Link kopieren
Even een update; na tevergeefs bellen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ze zou een onderzoek starten en me binnen 1 week iets laten weten. Niets gehoord. Ik donderdag weer gebeld en het duurde heel lang voordat ik iemand kon spreken. Zij zou het aan de administratie doorgeven en dan kon ik twee bh’a plus verzendkosten afrekenen. Ik zou hiervan een bevestiging per mail krijgen. Niets gehad. En ik durf nog niet te betalen zolang er geen duidelijkheid is. Nog nooit zo’n belabberde service meegemaakt!
Alle reacties Link kopieren
mariekkk schreef:
20-06-2020 22:33
Even een update; na tevergeefs bellen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ze zou een onderzoek starten en me binnen 1 week iets laten weten. Niets gehoord. Ik donderdag weer gebeld en het duurde heel lang voordat ik iemand kon spreken. Zij zou het aan de administratie doorgeven en dan kon ik twee bh’a plus verzendkosten afrekenen. Ik zou hiervan een bevestiging per mail krijgen. Niets gehad. En ik durf nog niet te betalen zolang er geen duidelijkheid is. Nog nooit zo’n belabberde service meegemaakt!

Welk bedrijf is dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven