Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel XI

02-07-2020 20:25 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 10 delen waren een groot succes. In deel 11 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Haha die Piet in het vorige topic! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic! En bedankt voor het nieuwe openen, Zijdehoentje!

:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: voor Piet :P
Eentje van mezelf, om het topic op weg te helpen ipv een TVP.

Een paar jaar terug ging ik een maand rondreizen door Australië. Een goede kennis vroeg of ik voor haar daar uggs wilde kopen, die schijnen daar goedkoper te zijn dan hier. Ik heb dat niet gedaan, want ik reis met zo min mogelijk bagage en ik had geen zin om voor een ander uggs te gaan rondslepen. Vond ze niet zo aardig van me geloof ik.

Niet zozeer gierig qua geld dit voorbeeld, maar meer qua moeite en bereidwilligheid. Achteraf heb ik wel eens getwijfeld of ik het nou toch had moeten doen, maar ik had er gewoon echt geen zin in :$
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is een no brainer als je met een rugzak rondtrekt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is toch heel logisch dat je dat niet gedaan hebt. Het is nogal wat, Uggs mee moeten slepen.
Alle reacties Link kopieren
TVP :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Kon je ze ook niet aan het eind nog kopen?

En tvp..
tvp
Fluithaas schreef:
02-07-2020 20:49
Eentje van mezelf, om het topic op weg te helpen ipv een TVP.

Een paar jaar terug ging ik een maand rondreizen door Australië. Een goede kennis vroeg of ik voor haar daar uggs wilde kopen, die schijnen daar goedkoper te zijn dan hier. Ik heb dat niet gedaan, want ik reis met zo min mogelijk bagage en ik had geen zin om voor een ander uggs te gaan rondslepen. Vond ze niet zo aardig van me geloof ik.

Niet zozeer gierig qua geld dit voorbeeld, maar meer qua moeite en bereidwilligheid. Achteraf heb ik wel eens getwijfeld of ik het nou toch had moeten doen, maar ik had er gewoon echt geen zin in :$
Ik zou het ook niet gedaan hebben hoor.
Nouschi schreef:
02-07-2020 20:56
Nou dat is een no brainer als je met een rugzak rondtrekt.
+1
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
02-07-2020 20:56
Nou dat is een no brainer als je met een rugzak rondtrekt.
Nou ons werd het ook gevraagd toen we in Las Vegas waren of we naar de outlet van een of andere winkel wilden gaan en overhemden en t-shirts mee wilde nemen. Nou ik haat winkelen dus nee.
Alle reacties Link kopieren
Zelf nog steeds geen acties, weer gierige tvp dus...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
02-07-2020 20:49
Eentje van mezelf, om het topic op weg te helpen ipv een TVP.

Een paar jaar terug ging ik een maand rondreizen door Australië. Een goede kennis vroeg of ik voor haar daar uggs wilde kopen, die schijnen daar goedkoper te zijn dan hier. Ik heb dat niet gedaan, want ik reis met zo min mogelijk bagage en ik had geen zin om voor een ander uggs te gaan rondslepen. Vond ze niet zo aardig van me geloof ik.

Niet zozeer gierig qua geld dit voorbeeld, maar meer qua moeite en bereidwilligheid. Achteraf heb ik wel eens getwijfeld of ik het nou toch had moeten doen, maar ik had er gewoon echt geen zin in :$
Ik zou dat echt alleen maar doen voor iemand die echt dichtbij me staat en alleen als ik het helemaal aan het eind van de reis zou kunnen doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een “ vriendin” van mij haar zoontje was jarig. Ik mijn best gedaan om een leuk kadootje te halen en erheen. Hij was blij met het kado. Paar weken later was mijn dochtertje jarig, ik hun uitgenodigd maar toen konden ze niet. Kan gebeuren natuurlijk maar wel met de belofte dat ze een andere keer zouden komen. We zijn ondertussen een half jaar verder en haar dochter is ondertussen ook jarig geweest en daar ben ik dus wel geweest met kadootje. Kreeg ook nog een verlanglijstje in mijn handen gedrukt met best nog wel prijzige dingen erop. Maar mijn dochtertje moet nog steeds een kadootje krijgen. Vond dit best flauw, beloof dan gewoon niks!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
tvp
Alle reacties Link kopieren
das niet leuk dwarrel, en dan ooknog een duur verlanglijstje voor je eigen dochter afgeven is gewoon onbeschoft :roll:
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Waarom toch altijd die tvp's? Ik markeer 'm als favoriet. Of heb je het topic liever bovenaan bij 'gereageerd'? Gewoon even wat kennisgierigheid (ook wel interesse genoemd).
Well behaved women rarely make history.
Piet heeft wel lef!
(gierige tvp)
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
02-07-2020 22:32
Waarom toch altijd die tvp's? Ik markeer 'm als favoriet. Of heb je het topic liever bovenaan bij 'gereageerd'? Gewoon even wat kennisgierigheid (ook wel interesse genoemd).
Ik doe het inderdaad om het topic bij mijn bookmarks te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven