Geld & Recht alle pijlers

ING Spaarpunten: wat kun je ermee doen?

25-10-2020 20:52 116 berichten
Misschien heel stom maar ik kwam er net achter dat ik via ING een flink aantal spaarpunten heb. Ik heb even gekeken wat ik ermee zou kunnen doen maar zie door de bomen het bos niet. Artikelen aanschaffen lijkt niet echt lonend te zijn (of zie ik iets over het hoofd?) en verder zijn er zoveel deals dat ik er geen wijs uit word. Hebben jullie aanraders?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook veel punten staan. voor de meeste producten moet je alsnog bijbetalen dus maak er eigenlijk nooit gebruik van.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb echt bizar veel punten maar er zit werkelijk niets maar dan ook niets aantrekkelijks tussen. Ik heb er wel eens een uur aan besteed, maar iedere deal is even onaantrekkelijk.
Eerlijk gezegd voelde ik me vooral bekocht door de ING. Biedt iets aantrekkelijks of anders niets. Nu doen ze net of je achterlijk bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze soms voor kortingsbonnen gebruikt, voor dingen die ik toch al wilde.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er ook niets mee. Eens met jo12345.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
25-10-2020 20:58
Nee, ik heb echt bizar veel punten maar er zit werkelijk niets maar dan ook niets aantrekkelijks tussen. Ik heb er wel eens een uur aan besteed, maar iedere deal is even onaantrekkelijk.
Eerlijk gezegd voelde ik me vooral bekocht door de ING. Biedt iets aantrekkelijks of anders niets. Nu doen ze net of je achterlijk bent.
Eens :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook ontzettend veel. Het enige wat vroeger interessant was dat was een tijdschriftenbon maar die is eruit gehaald.
De rest van de spullen kan je in reguliere(web)winkels goedkoper vinden.
En ik maar denken dat ik achterlijk ben en niks kan vinden.......
Wij hebben er nog 25.545 zie ik net o_o

Ik heb er een half jaar terug een bon van €100 Korting op Dyson producten van aangeschaft voor 10.000 punten. Toen was de stofzuiger nog €499 ipv €599.

En ik check de rentenpunten als ik iets wil aanschaffen. Soms zit er dan een aanbieding tussen die past. Maar dat doe ik maar een keer per jaar ofzo.
Bij grote aankopen kan het wel lonen. Ik heb eens een paar Fatboys gekocht en een dure pannenset. En nog wel wat dingen.

Verder gebruik ik de kortingsbonnen regelmatig. M’n zus laatst nog gewezen op een bon voor 100 euro korting op een Dyson.

In mijn browser heb ik een lijstje van winkels waar ik rentepunten kan besteden. Dat helpt.
Alle reacties Link kopieren
Wat je er mee kunt? nou eigenlijk niks.
Snap niet dat ING hier mee doorgaat.
Alles is veels te duur,wat je zou willen kopen
is overal goedkoper.
Als je de klanten wil plezieren,maak er dan
iets aantrekkelijks van.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ze wel, ik heb er wel eens rond Sinterklaas spellen mee gekocht met veel korting, ik gebruik weleens kortingsbonnen voor uitjes, en jaren geleden kon je bij een specifieke winkel nog cadeaubonnen stapelen en toen heb ik meerdere cadeaubonnen gekocht en een duur product met veel korting gekocht. Maar dat deden kennelijk meer mensen want vlak daarna kon je maar 2 bonnen per rekening kopen en mocht je ze bij de webshop ook niet meer stapelen.
Am Yisrael Chai!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 22:38
99.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een albelli bon gekocht voor een fotoboek.
En een abonnement op de Bobo voor mijn dochter.
En een abonnement op de Jan voor mezelf.

En ik herinner me nu dat mijn vent zei dat hij een nieuwe baardtrimmer ging kopen, dus ik zal hem ook nog even daar laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zeer onaantrekkelijke 'deals' scheelt bijna niks of het is veel te duur. Heb er ook nog iets van 22000 ofzo.. bizar.
Man heeft laatst een soundbar gekocht.....was prima prijs. Maar die rituals is wel leuke tip.
Alle reacties Link kopieren
Nu niet zo’n succes, maar een paar jaar terug veel plezier gehad van 4 maanden Pathé Unlimited voor €40. :popcorn:
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 22:38
99.64% gewijzigd
Rituals idd vaak ook te combineren met andere acties
Alle reacties Link kopieren
104.411 punten heb ik. Nog nooit iets mee gedaan.
DaSilva86 schreef:
25-10-2020 21:04
Wij hebben er nog 25.545 zie ik net o_o
Ik heb er nog 621.465. 😂
Ga ik niet opkrijgen in dit leven.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 25-10-2020 21:18
10.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht er wel eens kaartjes voor wellnesscentrum met korting.
Producten zijn inderdaad niet interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens wat bonnen van de Humpreyhs gekocht, de rituals, spellen, een airfryer en een pathekaart voor 3 maanden onbeperkt films kijken.

Vind het wel ideaal!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat hebben jullie ook! Ik heb ook debiel veel punten maar alle deals zijn onaantrekkelijk .. rituals zal ik even checken..
Alle reacties Link kopieren
Kortingsbonnen van 50 of 100 euro op Dyson producten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven