Geld & Recht alle pijlers

Depop nooit ontvangen

22-11-2020 17:31 9 berichten
Hoi iedereen !!!!!

Ik heb 14 dagen geleden iets van Depop gekocht. Depop is een soort van Vinted /UW voor mensen uit de UK en US. Verkopers uit de UK willen soms ook wel naar NL versturen.
In het verleden had ik al wel een paar dingen gekocht op Depop en dat ging prima. Duurde iets van 5 dagen ongeveer om bij me te komen. De verzending met tracking nummer was rond 8€
Ik heb dus op 7 nov een broek gekocht. hij is verstuurd op 10 nov. Het is nu 22 nov en ik heb hem nogsteeds niet. De verkoper heeft geen tracking nummer voor mij.
Iemand hier die ervaring heeft met Depop? wat zou ik het beste kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
gamen123 schreef:
22-11-2020 17:31
De verzending met tracking nummer was rond 8€

De verkoper heeft geen tracking nummer voor mij.

Heb je wel gekozen/betaald voor tracking?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou contact opnemen met depop, als je hebt betaald voor tracking dan moet de verkoper je een trackingnummer kunnen overhandigen
S-Groot schreef:
22-11-2020 17:37
Heb je wel gekozen/betaald voor tracking?
ik had aan haar gevraagd hoe duur verzending was en ze zei 8£. dacht automatisch bij dat er een tracking nummer bij zou zitten maar ze zei dat ze die niet had gekregen. is dus niet echt duideijk
Alle reacties Link kopieren
gamen123 schreef:
22-11-2020 18:34
ik had aan haar gevraagd hoe duur verzending was en ze zei 8£. dacht automatisch bij dat er een tracking nummer bij zou zitten maar ze zei dat ze die niet had gekregen. is dus niet echt duideijk

Je hebt dus zelf van tevoren niet gevraagd om verzenden inclusief tracking, lastig dan.
gamen123 schreef:
22-11-2020 18:34
ik had aan haar gevraagd hoe duur verzending was en ze zei 8£. dacht automatisch bij dat er een tracking nummer bij zou zitten maar ze zei dat ze die niet had gekregen. is dus niet echt duideijk
Je nam iets aan dus.


Vind vooral jou niet duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tja in dat geval kun je weinig, als je zelf niet om tracking hebt gevraagd ligt het probleem dus bij jou en niet bij de verkoper. Nooit zomaar ergens vanuit gaan als je het niet weet, want nu ben jij de pineut.
Het duurt momenteel allemaal langer met verzenden. Zelfs binnen NL met PostNL zijn pakjes nu standaard vertraagd. Dus ik zou nog even geduld hebben, het is nog maar iets van 7 werkdagen onderweg.
Alle reacties Link kopieren
Hoe heb je betaald? Als je PayPal gebruikt hebt geniet je kopers bescherming als je aangeeft dat je het niet ontvangen hebt. Overigens is de post uit de Uk vertraagd als gevolg van Covid (ik woon zelf in de UK en weet inmiddels dat het langer kan duren).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven