Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel XII

19-02-2021 17:41 2987 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 11 delen waren een groot succes. In deel 12 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Nav het verhaal van de tandarts: Misschien ben ik wel net zo gierig: ik heb ooit een een dronken mw geholpen die een gat in haar hoofd gevallen was en slecht aanspreekbaar was. Tijdens het wachten op de ambu lag ze met haar bloedende hoofd op de straat en een andere omstander vond dat mijn dure handtas wel onder haar hoofd kon liggen. Ik heb maar even snel gezegd dat dat niet zo’n goed idee was. Onder het mom van dat dat een beetje hard was. Ik had gelukkig nog een oud T-shirt in mijn tas...
Of was de andere omstander dan juist gierig ? :biggrin:
Die had ook zijn jas uit kunnen doen en onder haar hoofd kunnen leggen.
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 19-02-2021 17:54
5.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tvp
Terecht Koikarper!

Ik ben dol op kortingstickers bij de super en vraag er rustig om als ik iets op datum van vandaag zie liggen dat ik wil. Voelt een beetje gierig aangezien vriend en ik allebei bovenmodaal verdienen. Maar weggooien is ook zonde ;-)
Alle reacties Link kopieren
puntillita schreef:
19-02-2021 17:57
Terecht Koikarper!

Ik ben dol op kortingstickers bij de super en vraag er rustig om als ik iets op datum van vandaag zie liggen dat ik wil. Voelt een beetje gierig aangezien vriend en ik allebei bovenmodaal verdienen. Maar weggooien is ook zonde ;-)
Dat is eerder spaarzaam dan gierig.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Zo gierig om geen bijdrage in het topic te leveren maar toch weer een tvp
Alle reacties Link kopieren
Geen gierige actie van mij, maar wel een tvp.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Koikarper schreef:
19-02-2021 17:47
Nav het verhaal van de tandarts: Misschien ben ik wel net zo gierig: ik heb ooit een een dronken mw geholpen die een gat in haar hoofd gevallen was en slecht aanspreekbaar was. Tijdens het wachten op de ambu lag ze met haar bloedende hoofd op de straat en een andere omstander vond dat mijn dure handtas wel onder haar hoofd kon liggen. Ik heb maar even snel gezegd dat dat niet zo’n goed idee was. Onder het mom van dat dat een beetje hard was. Ik had gelukkig nog een oud T-shirt in mijn tas...
Altijd fijn wanneer een ander voor je gaat bepalen dat jouw spullen kapot of vies mogen. Laat ze dat lekker met hun eigen tas doen.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Koikarper schreef:
19-02-2021 17:47
Nav het verhaal van de tandarts: Misschien ben ik wel net zo gierig: ik heb ooit een een dronken mw geholpen die een gat in haar hoofd gevallen was en slecht aanspreekbaar was. Tijdens het wachten op de ambu lag ze met haar bloedende hoofd op de straat en een andere omstander vond dat mijn dure handtas wel onder haar hoofd kon liggen. Ik heb maar even snel gezegd dat dat niet zo’n goed idee was. Onder het mom van dat dat een beetje hard was. Ik had gelukkig nog een oud T-shirt in mijn tas...
Ik vind het dan weer raar van die omstander om zomaar andermans spullen daarvoor te willen gebruiken.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Koikarper schreef:
19-02-2021 17:47
Nav het verhaal van de tandarts: Misschien ben ik wel net zo gierig: ik heb ooit een een dronken mw geholpen die een gat in haar hoofd gevallen was en slecht aanspreekbaar was. Tijdens het wachten op de ambu lag ze met haar bloedende hoofd op de straat en een andere omstander vond dat mijn dure handtas wel onder haar hoofd kon liggen. Ik heb maar even snel gezegd dat dat niet zo’n goed idee was. Onder het mom van dat dat een beetje hard was. Ik had gelukkig nog een oud T-shirt in mijn tas...
Dat zou ik ook niet zo snel gedaan hebben. Ik hou van mooie tassen (doe mijn Nick Bag-gal ook wel eer aan) en no way dat iemand op mijn tas gaat liggen. Laat staan met een bebloed hoofd in dronken toestand. Zou het ook wat vreemd vinden dat een omstander dat dan voor mij even gaat invullen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Een hele gierige bijdrage van mij.. tvp.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
19-02-2021 18:57
Ik vind het dan weer raar van die omstander om zomaar andermans spullen daarvoor te willen gebruiken.
Dat ligt er ook maar net aan wat die persoon zelf bij zich heeft vind ik. Stel het is hartje zomer en ik heb geen jas of vest en een andere omstander die het wel heeft om onder iemands hoofd of even over iemand heen te leggen voor warmte. Dan zou ik het ook zo kunnen vragen, sterker nog dat heb ik wel eens gedaan voor 2 jassen. Ik was aan het werk en had alleen een bedrijfs trui aan en hard met meneer bezig. Ze kregen ze terug toen een collega met de ehbo kist er was. Al was dat niet met bloed er bij en ik denk dat als dat wel zo was geweest het bedrijf waar ik voor werkte de stomerijkosten oid dan wel vergoed had.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic :cheer2:
Een vertegenwoordiger die hier de EHBO-dozen voor de zaak op orde had had ooit een hele gierige werkgever. Hij rijdt met een volle auto met EHBO-spullen, alles wat je maar kunt bedenken, omdat hij dus de hele dag bij bedrijven langs gaat om aan te vullen of te vervangen wat gebruikt of over datum is. Op een gegeven moment gebeurde er een ongeluk waar hij direct achter zat, en hij is daar eerste hulp gaan verlenen. Heeft zijn werkgever achteraf de verkoopwaarde van het spul wat hij gebruikt heeft 1 op 1 van z'n loon ingehouden...

En natuurlijk snap ik dat het de werkgever geld kost, maar kom nou toch. Als het een willekeurig ander bedrijfsbusje was met een EHBO-koffer in de auto was die ook gewoon weer door de werkgever aangevuld, dit was echt idioot.
Alle reacties Link kopieren
HNT :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
BO2punt0 schreef:
19-02-2021 19:54
Een vertegenwoordiger die hier de EHBO-dozen voor de zaak op orde had had ooit een hele gierige werkgever. Hij rijdt met een volle auto met EHBO-spullen, alles wat je maar kunt bedenken, omdat hij dus de hele dag bij bedrijven langs gaat om aan te vullen of te vervangen wat gebruikt of over datum is. Op een gegeven moment gebeurde er een ongeluk waar hij direct achter zat, en hij is daar eerste hulp gaan verlenen. Heeft zijn werkgever achteraf de verkoopwaarde van het spul wat hij gebruikt heeft 1 op 1 van z'n loon ingehouden...

En natuurlijk snap ik dat het de werkgever geld kost, maar kom nou toch. Als het een willekeurig ander bedrijfsbusje was met een EHBO-koffer in de auto was die ook gewoon weer door de werkgever aangevuld, dit was echt idioot.
Wat waardeloos van die werkgever zeg...
En vooral ook nog de verkoopwaarde...
Alle reacties Link kopieren
BO2punt0 schreef:
19-02-2021 19:54
Een vertegenwoordiger die hier de EHBO-dozen voor de zaak op orde had had ooit een hele gierige werkgever. Hij rijdt met een volle auto met EHBO-spullen, alles wat je maar kunt bedenken, omdat hij dus de hele dag bij bedrijven langs gaat om aan te vullen of te vervangen wat gebruikt of over datum is. Op een gegeven moment gebeurde er een ongeluk waar hij direct achter zat, en hij is daar eerste hulp gaan verlenen. Heeft zijn werkgever achteraf de verkoopwaarde van het spul wat hij gebruikt heeft 1 op 1 van z'n loon ingehouden...

En natuurlijk snap ik dat het de werkgever geld kost, maar kom nou toch. Als het een willekeurig ander bedrijfsbusje was met een EHBO-koffer in de auto was die ook gewoon weer door de werkgever aangevuld, dit was echt idioot.
Pfff... dat kan ook geen leuke werkgever zijn om voor te werken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
BO2punt0 schreef:
19-02-2021 19:54
Een vertegenwoordiger die hier de EHBO-dozen voor de zaak op orde had had ooit een hele gierige werkgever. Hij rijdt met een volle auto met EHBO-spullen, alles wat je maar kunt bedenken, omdat hij dus de hele dag bij bedrijven langs gaat om aan te vullen of te vervangen wat gebruikt of over datum is. Op een gegeven moment gebeurde er een ongeluk waar hij direct achter zat, en hij is daar eerste hulp gaan verlenen. Heeft zijn werkgever achteraf de verkoopwaarde van het spul wat hij gebruikt heeft 1 op 1 van z'n loon ingehouden...

En natuurlijk snap ik dat het de werkgever geld kost, maar kom nou toch. Als het een willekeurig ander bedrijfsbusje was met een EHBO-koffer in de auto was die ook gewoon weer door de werkgever aangevuld, dit was echt idioot.
Dat is grof! Dan heeft de werkgever er ook nog aan verdiend... Zijn daadwerkelijke “schade” was nl. de kostprijs van de artikelen.
Onvoorstelbaar dat er zulke mensen zijn...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij mocht op hetzelfde moment mobiel abonnement verlengen en dus nieuwe telefoon uitzoeken.
Mijn oude was nog best goed, dus die wilde ik op marktplaats verkopen. Wilde ze mijn oude telefoon gratis hebben want die was nog goed genoeg zodat zij haar nieuwe op marktplaats kon verkopen. Ze vond het maar gierig van mij dat ik de oude niet gratis aan haar wilde geven, want daar waren we toch vriendinnen voor..
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
19-02-2021 21:38
Vriendin van mij mocht op hetzelfde moment mobiel abonnement verlengen en dus nieuwe telefoon uitzoeken.
Mijn oude was nog best goed, dus die wilde ik op marktplaats verkopen. Wilde ze mijn oude telefoon gratis hebben want die was nog goed genoeg zodat zij haar nieuwe op marktplaats kon verkopen. Ze vond het maar gierig van mij dat ik de oude niet gratis aan haar wilde geven, want daar waren we toch vriendinnen voor..
:HA:

Ik bedoel... hè wat flauw van jou! :sarcastic: :hihi:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven