Geld & Recht alle pijlers

Ah 2e gratis actie, ben ik nou gek?

31-07-2021 14:57 19 berichten
Ik was aan het kijken naar kaartjes voor een pretpark en ik bedacht me dat ik 1+1 gratis kaarten had via de Albert Heijn.

Kijk ik bij de kaartjes voor Moviepark op die ah site: 50,- !!!!!! per kaartje! Dus met 1 gratis 50,- voor 2 kaarten.
Op de site van moviepark blijk ik gewoon een kaartje voor 24,90 of 29,- te kunnen kopen…. Dat is toch gewoon heel raar?

Voor de andere parken hebben ze ook wel de max prijs gerekend (27,- voor een kaartje Hellendoorn terwijl je op de site van Hellendoorn voor 20,50 een kaartje koopt) maar dan ben je nog steeds wel goedkoper uit.

Zie ik nu iets over het hoofd of is dit gewoon naaierij?
Alle reacties Link kopieren
Jep gewoon naaij-erij 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net te kijken naar dierentuin Antwerpen. Bij ah kost dat 31 euro terwijl bij de dierentuin zelf kost het 25 euro.
Alle reacties Link kopieren
Moest even zoeken, maar zo te zien koop je datumloze kaartjes via AH. Die zijn op de Movieparksite ook €100 per 2. Dan kun je achteraf bepalen wanneer je gaat.

Bij de goedkopere via Moviepark moet je (bij de aankoop) een vaste datum kiezen en zit je daaraan vast met die kaarten.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Bij de jumbo klopt het wel.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
31-07-2021 15:14
Ik zat net te kijken naar dierentuin Antwerpen. Bij ah kost dat 31 euro terwijl bij de dierentuin zelf kost het 25 euro.
Doe ik 2 kinderen en 2 volwassenen op AH, dan kost dat €62 euro.
Dezelfde samenstelling op de Zoo Antwerpen site is €112.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Je kijkt niet goed, het is echt geen naaierij.
PimPom schreef:
31-07-2021 15:15
Moest even zoeken, maar zo te zien koop je datumloze kaartjes via AH. Die zijn op de Movieparksite ook €100 per 2. Dan kun je achteraf bepalen wanneer je gaat.

Bij de goedkopere via Moviepark moet je (bij de aankoop) een vaste datum kiezen en zit je daaraan vast met die kaarten.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
31-07-2021 15:25
Je kijkt niet goed, het is echt geen naaierij.
Inderdaad, je moet goed naar het soort tickets kijken die je via de AH koopt en diezelfde tickets vergelijken met het pretpark/zoo/uitje.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Er was laatst een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over die 2 halen 1 betalen waan in Nederland.

We betalen continue veels te veel voor onze producten. In Duitsland zijn diezelfde dingen vaak goedkoper dan de prijs die per item betaalt in de '2 voor de prijs van 1' actie.

Maar ja, een Hollander is zuinig en gierig, dus die denkt bij zo'n actie dat hij een geweldige deal heeft gemaakt.

Dus net als met de Media Markt die vlak voor de grote acties de prijzen even flink opschroeft om te kunnen 'stunten' worden we met zijn allen gewoon heerlijk genaaid, ook door de AH😋...
Alle reacties Link kopieren
Naaierij.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
31-07-2021 15:36
Naaierij.
Niet dus als je de reacties leest.
Dutcz schreef:
31-07-2021 15:32
Er was laatst een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over die 2 halen 1 betalen waan in Nederland.

We betalen continue veels te veel voor onze producten. In Duitsland zijn diezelfde dingen vaak goedkoper dan de prijs die per item betaalt in de '2 voor de prijs van 1' actie.

Maar ja, een Hollander is zuinig en gierig, dus die denkt bij zo'n actie dat hij een geweldige deal heeft gemaakt.

Dus net als met de Media Markt die vlak voor de grote acties de prijzen even flink opschroeft om te kunnen 'stunten' worden we met zijn allen gewoon heerlijk genaaid, ook door de AH😋...
Nou, waarvan akte. Heeft alleen niets met de vraag uit de op te maken.
ExodusRedux schreef:
31-07-2021 15:14
Ik zat net te kijken naar dierentuin Antwerpen. Bij ah kost dat 31 euro terwijl bij de dierentuin zelf kost het 25 euro.
Maar 2 kaartjes voor €31,- is toch toch ook een stuk goedkoper dan 2 kaartjes voor €50,-?
PimPom schreef:
31-07-2021 15:15
Moest even zoeken, maar zo te zien koop je datumloze kaartjes via AH. Die zijn op de Movieparksite ook €100 per 2. Dan kun je achteraf bepalen wanneer je gaat.

Bij de goedkopere via Moviepark moet je (bij de aankoop) een vaste datum kiezen en zit je daaraan vast met die kaarten.
Ja maar dan nog? Dat is toch geen 50,- verschil waard?
Elfje* schreef:
31-07-2021 15:46
Niet dus als je de reacties leest.
Nou wel een beetje. Want het staat er niet bij ofzo. Als ik weet dat ik volgende week dinsdag naar een park wil dan koop ik toch gewoon een kaartje voor die dag? Reserveren moet je overal namelijk
Alle reacties Link kopieren
Solveig schreef:
31-07-2021 17:06
Ja maar dan nog? Dat is toch geen 50,- verschil waard?
Dat is toch aan Movieland, dat verschil in de kaartjesprijs met of zonder datum, en niet de AH?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Was mij 2 jaar geleden ook tegen gevallen. AH kiest de duurste kaartjes en dan is het 2e gratis. Soms ben je in het laagseizoen goedkoper uit bij het pretpark zelf.
PimPom schreef:
31-07-2021 17:17
Dat is toch aan Movieland, dat verschil in de kaartjesprijs met of zonder datum, en niet de AH?
Zeker. En het mag allemaal maar ik vind het wel een beetje gek om te ontdekken dat ik dus zonder korting morgen goedkoper uit ben dan met 1+1 gratis kaartje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven