Dogging (Sex)

21-01-2011 09:28 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maakte me eerder deze week (ik heb grote problemen met inloggen ) attent op het fenomeen dogging.



Hier uitleg in het Engels.

Hier een artikel in het Nederlands waar dit een stukje uit is:



Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.





We hebben ook wat filmpjes bekeken over dit fenomeen en ik ben wel nieuwsgierig geworden.



Ik vraag me nu wel een paar dingen af, misschien dat er hier mensen zijn die me wat wijzer kunnen maken:



-ik lees dat het voornamelijk een tijdverdrijf is wat in de UK wordt gebezigd. Kent NL een "dogging" cultuur? Volgens het artikel wel maar ik had er nog nooit van gehoord.

-hoe kom je in contact met mensen? Ik lees via sms of internet. Sms betekent dat je de telefoonnnummers hebt van de mensen Maar hoe kom je dan aan die mensen? Internet: zijn er websites (zoiets als deze bv) waar mensen komen om "dogging" afspraken te maken.

-zijn er mensen die ervaring hebben met dogging?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Lekker boeiend, een publiek geheim... iig in en rond Amsterdam zijn zijn sex en drugs escapades bekend en berucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 12:13:

Lekker boeiend, een publiek geheim...Dat kan jij wel " lekker boeiend " vinden, misschien denkt diegene daar zelf heel anders over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vast, maar hij staat doorgesnoven/beGHBt

op een gayparadeboot met camera's op zn snoet en wordt vervolgens onwel... dan moet je niet gaan piepen dat je het niet aan de grote klok wil hebben hangen



Je moet voor de grap eens op het partyflock forum gluren, daar staan nog veel ergere verhalen over een aantal BN'ers.
Alle reacties Link kopieren
Wat Tom_Joad schrijft, heb ik ook in het boek van Catherine Millet gelezen. vandaar dat ik dit boek ook aangeraden heb bij TO-er.

@LAM: al naar gezocht bij je lokale boekwinkel? Je zou trouwens mijn boek mogen overnemen, omdat dit voor mij één van de boeken is, die niet zo snel meer uit de boekenkast zal komen, omdat, zoals al eerder aangegeven, niet mijn ding is.



Ook in de link die ik had geplaatst (bijgaand nogmaals), staat duidelijk verwoord wat dogging is, wel seks op een openbare plek, maar toch minder heftig dat TO in haar topic vermeld.

Juist daarom had ik deze link ook geplaatst, omdat de actie dan wel plaatsvindt op een 'openbare' plek, maar niet zodanig dat 'normale' burgers hiermee geconfronteerd (hoeven) te worden.
Alle reacties Link kopieren
@Mayaelf Dank dat je dat gekissebis negeert en gewoon alles weer op de rails zet!



Vannacht speelde er vlakbij Almere een Doggingscene, zag geen camera wel kijkers, doeners en vluchters!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 23 januari 2011 @ 11:59:

En zijn we hier al volledig uitgedogged? (uitgewoond heheh)Neeeeeeeeeeee please go on and on and.....
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 12:17:





Je moet voor de grap eens op het partyflock forum gluren, daar staan nog veel ergere verhalen over een aantal BN'ers.Thanks but no thanks. Ik vind dat ook eigenlijk ( meer iets voor ) geen stijl.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 23 januari 2011 @ 12:04:

[...]





Mooi, zo met 'sch' op het eind Iwanna, stylish!
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 13:07:

@Mayaelf Dank dat je dat gekissebis negeert en gewoon alles weer op de rails zet!



Vannacht speelde er vlakbij Almere een Doggingscene, zag geen camera wel kijkers, doeners en vluchters!



Graag gedaan!



Vreemd genoeg is dit wel een topic dat ik (moet) blijven volgen, misschien om TO te ondersteunen, ondanks dat zij een behoorlijk wat extremere beleving van seks heeft dan ik, ik ook best wel eens mijn wenkbrauwen ophaal als ik haar verhalen lees, maar door mijn pc-ervaringen (en wederom weer dat boek) kan begrijpen waarom zij deze extremiteit zo'n kick vindt.



Ik wil juist niet oordelen, omdat een ieder een andere beleving bij seks heeft én als er wel iemand is die op dat gebied veranderd is, ik dat wel ben. (van 'volgens ex' frigide naar nymfomaan).

Daarbij blijvend dat dit voor mij een stapje te ver zal blijven (alhoewel, zeg nooit nooit)
Wat ik begreep uit de link van Mayaelf is dogging seks in een auto, met de deuren dicht, op een parkeerplaats met wat kijkers.

Dat vind ik toch wel van een andere orde dan een gangbang op de picknicktafel.
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 13:07:

@Mayaelf Dank dat je dat gekissebis negeert en gewoon alles weer op de rails zet!



Vannacht speelde er vlakbij Almere een Doggingscene, zag geen camera wel kijkers, doeners en vluchters!En hoe weet je dat? Reed je er langs? Keek je mee? Deed je mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2011 @ 13:11:

[...]



Thanks but no thanks. Ik vind dat ook eigenlijk ( meer iets voor ) geen stijl.En dit topic vind je wel Viva waardig?
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 13:41:

[...]



En dit topic vind je wel Viva waardig?



Ik vind het posten van informatie over bekende personen, zonder dat je toestemming hebt om dat wereldkundig te maken, geen één forum waardig.

Als Lookatme een bepaald beeld van zichzelf wil schetsen, dan kan dat prima hier, wat mij betreft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 23 januari 2011 @ 13:26:

[...]





Graag gedaan!



Vreemd genoeg is dit wel een topic dat ik (moet) blijven volgen, misschien om TO te ondersteunen, ondanks dat zij een behoorlijk wat extremere beleving van seks heeft dan ik, ik ook best wel eens mijn wenkbrauwen ophaal als ik haar verhalen lees, maar door mijn pc-ervaringen (en wederom weer dat boek) kan begrijpen waarom zij deze extremiteit zo'n kick vindt.



Ik wil juist niet oordelen, omdat een ieder een andere beleving bij seks heeft én als er wel iemand is die op dat gebied veranderd is, ik dat wel ben. (van 'volgens ex' frigide naar nymfomaan).

Daarbij blijvend dat dit voor mij een stapje te ver zal blijven (alhoewel, zeg nooit nooit)



Graag gedaan, natuurlijk zal je elders op fora ook wel eens een luchtiger opmerking van mijn hand tegenkomen, maar ik blijf ook maar een mens.



Moet ik dit hele Viva forum door lezen om te lezen waarom jij dit moet blijven volgen?



Stapje gever lol? In de juiste samenstelling lees gezelschap, verleg je je grenzen hoor!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 13:41:

[...]



En hoe weet je dat? Reed je er langs? Keek je mee? Deed je mee?



Jij vindt het topic mss niet bij Viva passen maar nieuwsgierig dat "ut" is!



Dat is een plek die daarom bekend staat en ja we zijn even de afslag af gegaan..........
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 13:45:

[...]





Graag gedaan, natuurlijk zal je elders op fora ook wel eens een luchtiger opmerking van mijn hand tegenkomen, maar ik blijf ook maar een mens.



Moet ik dit hele Viva forum door lezen om te lezen waarom jij dit moet blijven volgen?



Nee hoor, we komen elkaar her en der op de sekspijler wel eens tegen! Weet daarvan dat jij idd ook wel luchtigere opmerkingen kan plaatsen.



Stapje gever lol? In de juiste samenstelling lees gezelschap, verleg je je grenzen hoor!



En dat in het juiste gezelschap grenzen worden verlegd, ben ik mij volledig van bewust, vandaar het zeg nooit nooit. Ik had slechts 2 jaar geleden mij niet eens kunnen voorstellen van seks te kunnen genieten, laat staan er hier over te schrijven.



Ik denk trouwens dat als ik nu (als in de nacht, overdag dan weer niet) zo'n ontmoeting op een parkeerplaats zou spotten, ik wel geneigd zou zijn even die afslag te nemen om even te spieken wat er dan precies gaande is.....



@zinderend: uit het boek (heb trouwens ook een boek die jouw naam als titel draagt ) blijkt dat er ook buiten een auto aan dogging wordt gedaan, maar altijd op locaties die toch wat verscholen voor de buitenwereld zijn. Wel openbaar, dus met een zekere pakkans, maar dan wel een zeer kleine.

Ik voor mij persoonlijk heb het gevoel dat juist onze overburen hier verder in gaan, maar dat wij aan deze kant van de Noordzee toch wat respectvoller met onze medemens om gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 23 januari 2011 @ 14:02:

[...]





En dat in het juiste gezelschap grenzen worden verlegd, ben ik mij volledig van bewust, vandaar het zeg nooit nooit. Ik had slechts 2 jaar geleden mij niet eens kunnen voorstellen van seks te kunnen genieten, laat staan er hier over te schrijven.



Ik denk trouwens dat als ik nu (als in de nacht, overdag dan weer niet) zo'n ontmoeting op een parkeerplaats zou spotten, ik wel geneigd zou zijn even die afslag te nemen om even te spieken wat er dan precies gaande is.....



@zinderend: uit het boek (heb trouwens ook een boek die jouw naam als titel draagt ) blijkt dat er ook buiten een auto aan dogging wordt gedaan, maar altijd op locaties die toch wat verscholen voor de buitenwereld zijn. Wel openbaar, dus met een zekere pakkans, maar dan wel een zeer kleine.

Ik voor mij persoonlijk heb het gevoel dat juist onze overburen hier verder in gaan, maar dat wij aan deze kant van de Noordzee toch wat respectvoller met onze medemens om gaan.



Een andere dame geeft ook regelmatig prima commentaar, desnoods zelfs mij soms de mond lol, schrijf jij ook boeken dan?



Je komt dit zelfs in wokrestaurant tegen hoor hahaha de mensen die eraan doen en die ik ken gaat het enkel om de kick. Sommige vanuit een vorm van onderdanigheid, anderen om te mogen "overheersen" maar altijd NEE is NEE! Dat laatste vergeten veel mensen!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2011 @ 12:14:

[...]





Dat kan jij wel " lekker boeiend " vinden, misschien denkt diegene daar zelf heel anders over.Hij heeft het zelf meerdere malen verteld in interviews BGB.
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 14:52:

[...]





Een andere dame geeft ook regelmatig prima commentaar, desnoods zelfs mij soms de mond lol, schrijf jij ook boeken dan?



Je komt dit zelfs in wokrestaurant tegen hoor hahaha de mensen die eraan doen en die ik ken gaat het enkel om de kick. Sommige vanuit een vorm van onderdanigheid, anderen om te mogen "overheersen" maar altijd NEE is NEE! Dat laatste vergeten veel mensen!Zelfs? of juist? Ik kom nl nooit dat soort dingen tegen.... maar wij gaan dan ook nooit naar wokrestaurants....
quote:spectral schreef op 23 januari 2011 @ 15:11:

[...]



Zelfs? of juist? Ik kom nl nooit dat soort dingen tegen.... maar wij gaan dan ook nooit naar wokrestaurants....Ik denk dan inderdaad juist
Alle reacties Link kopieren
quote:thedutchwiseguy schreef op 23 januari 2011 @ 14:52:

[...]





Een andere dame geeft ook regelmatig prima commentaar, desnoods zelfs mij soms de mond lol, schrijf jij ook boeken dan?

Nee, een heel boek vol pennen, is mij wat teveel. Was als kind wel een wens, maar kan dat helaas niet.

Maar ik vind schrijven wel heerlijk om te doen en kan hier lekker mijn ei kwijt. Schrijf wel gedichten, maar ook dat puur in huiselijke sfeer én niet met als doel ze ooit te publiceren. (sorry, ietwat offtopic)





Je komt dit zelfs in wokrestaurant tegen hoor hahaha de mensen die eraan doen en die ik ken gaat het enkel om de kick. Sommige vanuit een vorm van onderdanigheid, anderen om te mogen "overheersen" maar altijd NEE is NEE! Dat laatste vergeten veel mensen!



en dat Nee, is nee, is juist zo geweldig aan het swingen, de swingers begrijpen dat tenminste. Wel wat anders dan in het gewone uitgaansleven!



In een wokrestaurant? Meen je dat, hmm, uhh, ja, uhh, durf niet te zeggen hoe ik daar op zou reageren....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mayaelf schreef op 23 januari 2011 @ 15:28:

[...]





Nee is Nee geldt voor mij/ons ook in RL hoor! Heeft met respect te maken vinden wij. Schrijven deed ik soms tien jaar terug al eens op internet met wat spannende verhaaltje...... werden goed beoordeeld en gelezen!



Dat dogging is natuurlijk meer de voyeur dan de swinger spelen! swingen doe je samen en dogging doen soms alleenstaande vrouwen die een oproepje plaatsen! Snap niet hoe die dan alles zo kunnen regelen dat het goed loopt maar ja....



Dat restaurant binnen is meestal puur de start, ondeugend gekleed, geen ondergoed, teasen tenen, handen ed en op de parkeerplaats achter de auto's het vervolg. Aangezien het dorp erg christelijk is snap ik ook niet waarom dezelfde mensen het daar blijven doen?



Het eerste stukken van uitdagend gekleed een restaurant bezoeken zou ik nog wel leuk vinden, de restr minder...
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Het was weer een waar genoegen maar ook tijd om afscheid te nemen van dit bloedstollende forum. Hier enige achtergrond informatie omtrent 'dogging'

'dogging nieuwe trend na flashmobbing' en http://www.only-apartments.nl/nieuws/groepsseks/



Nu hebben we zelf een aantal jaren in de U.K. gewoond en de sexbeleving is een iets andere dan in Nederland. (Zo ook de communicatie meer op inhoud is gericht.) De politie in Nederland treedt strenger op tegen overlast door buitensex.



Voor jullie nog wat handige links voor de beeldvorming: http://www.dogginglover.com/ en http://www.dogginguncovered.org/

Wel even oppassen want het aantal SOA's bij deze groep (met name bij lagere sociale klasse( is redelijk hoog.



En aan Elejonara; succes met je ontwikkeling. Ieder die je eerste posting leest heeft door wat je werkelijke persoonlijke uitdaging is.



Groet,



"Artificial intelligence is no much for natural stupidity"
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 januari 2011 @ 14:55:

[...]





Hij heeft het zelf meerdere malen verteld in interviews BGB.



Aha.

Wist ik niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:jacques schreef op 23 januari 2011 @ 18:50:

Het was weer een waar genoegen maar ook tijd om afscheid te nemen

Goh.

Jammer nou zeg.

Je was zo'n - kuch - aanwinst.

Saluutjes dan maar, he.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven