Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel een paar stringetjes voor je die mij iets te groot zijn
Ow, dit wordt weer zo'n onderbroekenlol topic.



Mannen in lingerie vind ik geen echte mannen. Absolute afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik ben het met girlxx eens, ik knap af op "mannen" in dameslingerie.
Alle reacties Link kopieren
Die behoefte heeft mijn man niet. Is ook een onderdeel van de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw waar ik, ehm, moeite mee zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vette afknapper!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af hoe je zaakje nu in zo'n string of slipje past. is 'ie zo klein?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou nniet van halve travo's . Voor mij is het alleen acceptabel als je een hele travo bent en dan nog mooi verzorgd zoals romy haag of hellun zelluf . harajuku travo's vind ik trouwens ook mooi
Voor mij zou het ook een afknapper zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je trouwens een Adam Curry achtige nickname? Wat is er mis met "french knicker", "french brief", "tap pants" of "kanten slipje" of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat tegenwoordig alles maar moet kunnen op seksgebied (waar ik het overigens niet mee eens ben), maar mannen die graag vrouwenlingerie dragen, hebben wat mij betreft een afwijking.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een man veel liever in een mooie boxer. En die mag best een leuk kleurtje hebben, roze zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat voor mijn gevoel een beetje de seks-met-feestartikelen kant op als een man lingerie aantrekt, ik vind het eerder hilarisch dan opwindend.
En dit besluit je om kwart over zeven in de ochtend met iedereen te delen. Hoor je dan nog niet bed te liggen? Nog even proberen uit te slapen voordat school weer begint?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man dit zou willen dragen, zou ik per direct de scheiding aanvragen.

Mannen die vrouwenlingerie dragen, prima, maar niet in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 25 april 2011 @ 09:02:

En dit besluit je om kwart over zeven in de ochtend met iedereen te delen. Hoor je dan nog niet bed te liggen? Nog even proberen uit te slapen voordat school weer begint?Even ter info: het is vandaag tweede paasdag...
Alle reacties Link kopieren
Bah. Ziet er toch niet uit!
quote:Perel schreef op 25 april 2011 @ 09:07:

[...]



Even ter info: het is vandaag tweede paasdag...Weet ik, maar morgen is dat goddank weer over.
Alle reacties Link kopieren
als jij en je vrouw hier mee kunnen leven, wie ben ik dan om daar over te oordelen.



Persoonlijk zou ik er volledig op afknappen.
Ziek....
Alle reacties Link kopieren
Leuke usernaam.
Volgens mij gaat TO niet reageren. Zijn slipje zit te vol van de reacties denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Demissionair schreef op 25 april 2011 @ 09:44:

Volgens mij gaat TO niet reageren. Zijn slipje zit te vol van de reacties denk ik.



Denk dat dat na de eerste reactie al zo was.





Maar nee, ieuww, hou daar absoluut niet van.
Alle reacties Link kopieren
Waarom draag je niet gewoon mannenlingerie (i.e. mannenondergoed dat wat sexier is)? Doorzichtige boxershorts; herenstrings etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:frenchslipje schreef op 25 april 2011 @ 07:14:

vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. .



Zit makkelijk? Als man? Een lekker broeierig synthetisch stringetje zit inderdaad stukken lekkerder dan een katoenen herenboxershort



Oh wacht, het windt je op.... zeg dat dan gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven