Libido verlagende middelen?

19-06-2011 22:55 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds bijna 2 jaar ga ik nou met een fantastische meid. We zien elkaar vooral in het weekend.

Ik ben erg gek op haar en de relatie verloopt ook erg goed.

Het enigste wat minder soepel loopt is ons sexleven..Zelf zou ik het liefst 4 keer per weekend doen. Door omstandigheden (gezondheid van vriendin,haar lager libido) halen we soms 1 keer per weekend. Het komt ook voor dat we het weken niet doen.

Het is nogal een grote frustratie aan het worden. Onder het motto als ik mijn sexleven niet aan mijn libido kan aanpassen, dan maar mijn libido aan mijn sexleven, ben ik op zoek naar libido verlagende middelen.

Iemand misschien tips?
Alle reacties Link kopieren
Jezelf een handje helpen is geen optie?





Libido verhogend, ( mannen) thee van Turnera Diffusa en Kaneel.



Ingredienten



10 gr gedroogde kaneelschors

10 gr Wu wei zi (gedroogde bessen)

10 gr gedroogde Turnera Diffusa

500 ml water



Bereiding



Meng Wu wei zi , kaneel en water in een pan en maak een afkooksel door het mengsel 15 min te laten koken.

Doe de Turnera diffusa in een theepot en giet het kokende afkooksel erover.

Laat het mengsel nog 10 min trekken en daarna zeven.

Op een koele plaats bewaren.





Dosering



3 maal daags 1 wijnglas, voor de maaltijd.



--------------------------------------------------------------------------------



Libido verhogend ,(vrouwen) thee van frambozen en rozemarijn



Ingredienten



40 gr gedroogde framozeblad

20 gr gedroogde brandnetel

15 gr gedroogde rozemarijn

15 gr gedroogde abrahamsbombessen

10 gr gedroogde pepermunt



Bereiding



De kruiden mengen en in een donkere luchtdichte pot bewaren

Doe 2 theelepels in een kopje en giet er heet water overheen

10 min laten trekken en daarna zeven



Dosering



2 - 3 maal daags een kopje.



--------------------------------------------------------------------------------



Libido verlagend, afkooksel hop en Wilg



Ingredienten



Hop (bloemschermen, hopbellen) 20 gr

Wilg (blaadjes) 20 gr



Bereiding



•Voeg de hop en wilg bij 500 ml kokend water

•laat het mengsel 15 min. koken, daarna zeven.

•Overschot koel bewaren.



Dosering



Bij elke maaltijd en voor het slapen gaan een kopje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De gezondheid van je vriendin heeft direct te maken met haar lage zin in seks? Sinds kort of is dit al zo lang jullie een relatie hebben?
Ik kan je een foto van mijn exschoonmoeder mailen als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Antidepressiva is libidoverlagend op het moment dat je het gebruikt zonder dat je depressief bent. Maar goed, of je zo ver wilt gaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:dddandelion schreef op 19 juni 2011 @ 23:06:

Ik kan je een foto van mijn exschoonmoeder mailen als je wilt.Mailen oke, maar niet hier plaatsen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 19 juni 2011 @ 23:02:

De gezondheid van je vriendin heeft direct te maken met haar lage zin in seks? Sinds kort of is dit al zo lang jullie een relatie hebben?het heeft altijd wel invloed gehad. Wel wordt het de laatste tijd erger
Alle reacties Link kopieren
en mijzelf helpen helpt..voor 10 minuten. Geen structurele oplossing dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waldorf114 schreef op 19 juni 2011 @ 23:09:

Antidepressiva is libidoverlagend op het moment dat je het gebruikt zonder dat je depressief bent. Maar goed, of je zo ver wilt gaan..Ik denk dat geen huisarts je zulke middelen voor schrijft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juni 2011 @ 23:21:

[...]





Ik denk dat geen huisarts je zulke middelen voor schrijft.



haha dat betwijfel ik dus ook. Ik heb ook geen behoefte zoiets te proberen.



Bedankt voor de reacties tot zover!
Alle reacties Link kopieren
quote:audifan1986 schreef op 19 juni 2011 @ 23:20:

en mijzelf helpen helpt..voor 10 minuten. Geen structurele oplossing dus.Als ik zin heb in een zak patat dan helpt het om iets anders te eten. Zou ik nog steeds wel dat patatje lusten, maar voel ik minder de behoefte om meteen, nu, direct die behoefte ( trek. geen honger ) te bevredigen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je punt. Maar..Om de een of andere reden werkt dat in de praktijk niet voor me.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook geen structurele oplossing, het zal niet de behoefte naar echte seks en bijbehorende lust en passie bevredigen.

Maar om nou aan de anti depressiva te gaan, als het al kan?
Alle reacties Link kopieren
Kamfer Cinnamomum camphora



De geslachtsnaam Cinnamomum is afgeleid van het Latijnse woord Cinnamomum wat weer een leenwoord is van het Griekse woord Kinnamoomom, de origine van dit is mogelijk Hebreeuws, maar kan ook zijn afgeleid van het Maleise woord Kaya Manis, wat Zoet Hout betekent. De soortnaam camphora. Is afgeleid van het Arabische woord kafur, wat op zijn beurt weer zijn oorsprong vindt in het Maleise woord kapur wat gewoon staat voor Kamferboom. Een andere uitleg is dat het woord camphora is afgeleid van het Sanskriete woord Karpuram, ook dit woord betekent Kamfer.



De Kamferboom is inheems in China en Japan en heeft een hoge status in de culturen van deze landen, met name de Chinezen dichten de boom vele kwaliteiten toe, zowel spiritueel als medicinaal. `Veel Boeddhabeelden werden van Kamferhout gemaakt. In de 13de eeuw wordt de boom en de kamfer zelf genoemd door Marco Polo, en ook door Camoens, die het de Balsem der Ziekten noemde in 1571. Traditioneel was Kamfer een preventief middel tegen infectieziekten, daartoe werd een brok kamfer om de hals gedragen. Het is ook het bekende ingrediënt uit de mottenballen, maar tegenwoordig bevatten deze chemisch nagemaakte kamfer. Vincent van Gogh kon alleen slapen als hij onder zijn kussen wat kamfer had gedaan. Mogelijk had dat iets te maken met de oude gedachte dat Kamfer het libido zou verminderen, vroeger werd het om deze reden wel toegevoegd aan het eten van gevangenen, psychiatrische patiënten en soldaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
antikaalheidspillen! Die zijn testosteronverlagend (schijnt) en remmen het kaal worden. Een van de voornaamste bijwerkingen is afname van het libido. Helaas ook depressieve gevoelens en meer akeligheden.

Ik zou het niet doen, maar goed. De anticonceptiepil is voor vrouwen altijd een goeie, dus wie weet werkt dat ook haha
Alle reacties Link kopieren
Vandaar mijn hoge libido, als kalende man.

Of trek ik nu te snel conclusies?
Alle reacties Link kopieren
quote:audifan1986 schreef op 19 juni 2011 @ 23:26:

Ik snap je punt. Maar..Om de een of andere reden werkt dat in de praktijk niet voor me.Dan zul je, jullie, wat aan de verminderde libido van je vriendin moeten doen. Jij schijnt geen concessies te willen of kunnen doen, dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 19 juni 2011 @ 23:33:

[...]



Dan zul je, jullie, wat aan de verminderde libido van je vriendin moeten doen. Jij schijnt geen concessies te willen of kunnen doen, dus?het schijnt makkelijker te zijn om je libido op te krikken dan om het te verlagen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 19 juni 2011 @ 23:33:

[...]



Dan zul je, jullie, wat aan de verminderde libido van je vriendin moeten doen. Jij schijnt geen concessies te willen of kunnen doen, dus?Concessies, jawel. Maar daarbij wil ik mijzelf dan wel een beetje helpen via iets libido verlagend. Omdat het gat tussen seks hebben en seks willen anders wel erg frustreerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juni 2011 @ 23:36:

[...]





het schijnt makkelijker te zijn om je libido op te krikken dan om het te verlagen.Dat schijnt wel ja. En dan toch al die verhalen op het forum dat de mannen zoveel seks te kort komen, snap jij het?
Alle reacties Link kopieren
quote:audifan1986 schreef op 19 juni 2011 @ 23:36:

[...]





Concessies, jawel. Maar daarbij wil ik mijzelf dan wel een beetje helpen via iets libido verlagend. Omdat het gat tussen seks hebben en seks willen anders wel erg frustreerd.Als je echt de lust wilt verminderen zul je toch pillen moeten slikken. Maar ik denk, en hoop eigenlijk, dat je die niet zomaar krijgt, lijkt me namelijk een slechte zaak. Waarom kan of wil je vriendin zo weinig seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 19 juni 2011 @ 23:38:

[...]



Dat schijnt wel ja. En dan toch al die verhalen op het forum dat de mannen zoveel seks te kort komen, snap jij het? Nope. Er is zo enorm veel wat je " in de strijd kunt gooien " voor je het opgeeft en hier komt klagen hier om raad komt vragen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben het het met BGB eens... Zijn er niet andere problemen...?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens gezien dat ze verkrachters in Amerika(niet dat jij dat bent, schrik niet) chemisch castereren. Schijnt de zin in sex af te nemen. Doen ze ook wel bij reuen.



Weet ook niet of je er voor naar de huisarts of naar de dierenarts moet
Alle reacties Link kopieren
Het kan voor mannen inderdaad soms zeer vervelend zijn om te leven onder de dictatuur van hun ballen. Hun hele leven wordt beheerst door sexualiteit, voor andere dingen is amper plaats. In de Verenigde Staten ligt dit onderwerp wat minder in de taboesfeer dan in ons land. Je kunt o.a het volgende doen.

In overleg met je vrouw en je huisarts kun je overwegen of je libidoverlagende middelen wil gebruiken. Deze middelen bestaan en worden onder meer gebruikt bij de behandeling van delinquenten in TBS-klinieken. Wellicht dat vanuit dat oogpunt er bij huisartsen een zekere terughoudendheid ( of onbekendheid )heerst om deze middelen voor te schrijven.

Ik weet niet wat je leeftijd is en of je nog plannen hebt om een gezin te stichten. Wellicht is het dan een optie om je in een privé-kliniek in de Verenigde Staten te laten castreren. Het schijnt daar nogal een poliklinische routinepraktijk te zijn die door nogal wat echtparen wordt gebezigd. Omdat de man wordt bevrijd van de dictatuur van zijn ballen en kan hij daarna een veel rustiger en evenwichtiger leven leiden, althans zo wordt het gebracht. Het wegvallen van de mannelijke hormoonproductie vanuit de ballen wordt daarna op gereguleerde wijze gecompenseerd door het gebruik van een hormoonkuur. Er zijn websites van klinieken waarop deze diensten worden aangeboden. Een juiste hormoonkuur maakt het mogelijk om voor jullie beiden een dragelijk sexleven te bereiken.

Hij kan ook het beheer over zijn sexualiteit in jouw handen leggen door een MCD ( male chastity device = dat is een soort plastic kooitje rondom zijn penis dat met een ring achter zijn balzak wordt vastgezet ) te dragen. Het dingetje is afsluitbaar en jij beheert de sleutel, hij draagt dat dingetje permanent. Het feit dat hij zich bewust of onbewust realiseert dat hij geen sex kan hebben doet bij hem ook het verlangen ernaar afnemen.

Dat berust op een algemeen psychologisch principe, namelijk dat er geen bewust verlangen ( meer ) is naar iets dat practich gesproken onbereikbaar is. Daardoor geeft dat de mannen ook weer meer innerlijke rust. Wij zelf hebben naar talloze websites op dit gebied zitten kijken waarbij alle aspecten van het dragen van zo'n ding besproken worden. Deze dingen zijn in allerlei varianten verkrijgbaar en kunnen permanent gedragen worden. Een voordeel is dat door het dragen van zo'n ding het verlangen naar sex vermindert maar dat zijn lichamelijke functies in tact blijven. Jij bepaalt nu wanneer je hem ontsluit om sex met je te hebben of wanneer je hem de gelegenheid geeft om even zijn zaad te lozen. Een punt is dat hij wel volledig geschoren moet zijn maar daar heeft mijn man op zich nooit bezwaar tegen gehad.

Ook kun je je man vragen om gewoon systematisch elke avond voor het slapen gaan even op het toilet te masturberen. Jullie kunnen dan volledig ontspannen aan jullie nachtrust beginnen. Dat geeft hem de rust die jullie beiden zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven