Speeltjes.. Wie heeft ervaring en wat is aan te raden?

08-12-2007 22:26 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik er op het topic over de durex play ring ook al een vraag over gesteld heb, open ik toch maar even een nieuw topic..



Wie heeft er ervaring met "speeltjes" in bed, en wat vind je dan het lekkerst? Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee en ik vraag me af of het misschien toch wat zou kunnen toevoegen aan de sex.. Ik vind het zelf (heb nu een vaste relatie van 2,5 jr.) af en toe nogal "hetzelfde", dus een beetje extra spanning zou er best in mogen komen... Misschien dus d.m.v. "speeltjes"?!



Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat ik wel/niet het beste kan proberen, wat echt iets toevoegt aan de "daad" of aan het geheel.. enz.!



In elk geval alvast bedankt voor de reacties ;)

Liefs, Mauj
http://www.celebrator.nl/...eenPagina/401435-Home.asp



De goedkoopste vibrator! Heb er goede verhalen over gehoord en gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Als je online bestelt bij bijvoorbeeld Christine Le Duc, wordt het dan een beetje discreet bezorgd? En krijg je daarna dan niet allemaal post ofzo?

Dat trilei komt in een enveloppe begreep ik, zijn vibo's dan pakketjes?

Ik wil zelf ook wel wat kopen, maar ik ga gewoon niet een winkel in lopen. Had ook al aan Wehkamp zitten denken.

Mijn ouders hoeven op zich niet te weten wat ik in de kast heb liggen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens wat dingen bij mailfemale besteld. Wordt keurig discreet thuisbezorgd. Wat ik wel fijn vind aan die site is dat er reacties van anderen op staan. Zo heb je een indicatie. Je krijgt geen post ofzo.



Maar de tijd dat je raar bekeken wordt in een Le Duc winkel of 1 van de anderen is wel voorbij als die er ooit al was. De medewerkers zijn er juist om jou te helpen en kijken nergens raar van op. Zelf voelen op je hand en een product zien geeft toch meer beeld dan op internet. Maar ik kan me voorstellen dat je liever online iets koopt.



Trileitje voor uitwendig gebruik, is echt een aanrader. Die van mailfemale van een euri of 16 is helemaal prima. Ik heb ooit van mijn partner een vlindertje gekregen. Echt helemaal fantastisch want doordat er elastische bandjes aanzitten die je om je benen kunt doen, hoef je alleen de afstandsbediening te bedienen. Zowel bij het eitje als bij de vlinder kan je partner de afstandsbediening hanteren. Heel erg leuk.

Beide kun je dus gebruiken als voorspel of terwijl hij je penetreert. Is voor hem ook heel erg prettig gevoel.

Ik zie ze dus echt als een aanvulling, zeker niet als vervanging en mijn partner ook niet.
Even gezocht en dit was het dus.



Al speeltjes gekocht EN gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
@ Melkboer: Nee.... Nog steeds niks gekocht en dus ook nog niks geprobeerd/gebruikt... Toen ik mijn vriend eenmaal overtuigd had.. durfde ik niet naar zo'n winkel. En een tijdje later liet hij weten dat hij het toch wel heel erge onzin vond... Dat dat het wel goed was zo, dat we niks gekocht hadden..



@ Lavuera: Oke.. misschien ga ik mijn moed toch ooit nog bij elkaar rapen om zoiets te kopen.... Bedankt voor de tips in elk geval!
Ben je wel meer met jezelf aan de slag gegaan? En echt, sex word met de jaren beter, maar dan moet je dat wel beide echt willen. Hoeveel geduld heb je nog??? Ik zeg niet dat je het direct uit moet maken, maar denk er goed over na.
Alle reacties Link kopieren
@ Melkboer: Ik ga binnenkort eens goed met mijn vriend praten.. Over het feit dat ik soms wat "mis", niet echt weet wat ik wil, mezelf soms wat jong vind om me echt blijvend te binden... enz..

Ik kan me inderdaad voorstellen dat de seks met de jaren beter wordt, mits je het zelf wilt natuurlijk.... Maar op dit moment vind ik het allemaal weinig spectaculair (de seks) en dat vind ik ergens wel jammer - hoewel ik ook wel weet dat het voor een groot deel aan mezelf ligt.. Ik durf me niet geheel te geven, enz... Maar goed, erover praten kan geen kwaad - zal zelfs goed zijn, lijkt me... Dus daar zal ik maar eens mee gaan beginnen.
Zal moeilijk worden. dus.... Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Emotional bliss is inderdaad ook heel goede uitwendige vibo!

Fun Factor vind ik ook heel super!



Jelly's raad ik af...het zitten chemische middelen in..kanker verwekkend.

Ik heb dat ook zo'n eentje en dat valt mij vies tegen.
Alle reacties Link kopieren
begin met een clitstimualtor of een kleine vibo. deze zijn klein en komen dus minder bedreigend over voor je vriend. deze kun je gebruiken tijdens de daad ipv zijn (of jouw!) vingers.

maak iig duidelijk dat het als extra is en niet ipv.

mijn ex wilde er eerst ook niks van weten, heb het toen gewoon zelf gekocht. we zaten toen een avondje op de bank en heb het laten zien. we hebben gewoon op de bank zitten spelen met die dingen, om er even mee kennis te maken zeg maar. op een andere dag hebben we ze echt gebruikt tijdens de sex. ik kom hier heel heftig mee klaar en dat vond hij geweldig om te zien!

rustig opbouwen! begin klein en dan kun je later altijd nog wat anders kopen of niet
Alle reacties Link kopieren
Welke raden jullie mij het meeste aan, van die wat op deze site staan...??



-->



http://www.emotionalbliss...bliss.com/ebshop/dept.asp?dept_id=11
Alle reacties Link kopieren
de link werkt niet (tenminste niet bij mij..)
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHA vooral niet gaan kijken bij de accessoires

Een auto oplader.....
Alle reacties Link kopieren
Mauj schreef op 24 april 2008 @ 20:08:

Welke raden jullie mij het meeste aan, van die wat op deze site staan...??



-->



http://www.emotionalbliss...bliss.com/ebshop/dept.asp?dept_id=11




Ik zou Chandra en Woman kiezen.

Je kunt ermee vingeren en hele schaamlippen en clitoris strelen en bij de begin van de ingang van vagina stimuleren.

Dat is mijn advies.

Ik heb zelf alleen Woman en dat is heel handig als je ongesteld bent...je doet er dan tampons in...en dan kun je toch doorgaan met seks...je hebt geen last van vieze bloed.

En ik wil ook ooit chandra nemen..

Maar ik heb nu net nieuwe vibrator van Fun Factor gekocht.

Dus alles tegelijk kopen doe ik dus niet.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
ik ben wel benieuwd of je een speeltje gaat gebruiken als je al zo'n drempel ervaart om er een te kopen.



Zonder speeltje maar door je zelf meer te laten gaan kan je je seksleven ook een flinke boost geven, dus daar zou ik inderdaad mee beginnen...
Alle reacties Link kopieren
@ Gizzy: Daar heb je gelijk in... Ik denk ook zeker dat ik daar eens eerst mee begin. Dat speeltje kan uiteindelijk altijd nog...



Toch bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
gizzy schreef op 25 april 2008 @ 12:43:

ik ben wel benieuwd of je een speeltje gaat gebruiken als je al zo'n drempel ervaart om er een te kopen.



Eens.



Weet je zeker dat je er meteen zoveel geld aan uit wilt geven? Zo zonde als je het nooit gebruikt... Misschien een goedkopere variant bij de erotik-sjop oid kiezen? Of eerst eens met de electrische tandenborstel aan de slag? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ppfftt. ik vind dat er zoooveel aanbod is dat ik gewoon niet kan kiezen. Eigenlijk wil ik een vibrator die zoveel intern kan (g-spot) als de clitoris kan bespelen. En dan met verschillende trilstanden maar NIET van siliconen, aangezien dat kankerverwekkend kan zijn. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet er is bijna niet meer aan te komen, maar wat dacht je van een man, met vingers,tong en een lul!?!
Alle reacties Link kopieren
hahaha ja die heb ik al. Maar ik wil meer :-D
Alle reacties Link kopieren
Andere man misschien, of 1 erbij?
Alle reacties Link kopieren
Nee de huidige voldoet prima. Maar je moet toch wat als hij er niet is he...

Maar heb je tips?
Alle reacties Link kopieren
wat wij samen veel gebruiken en echt een lekkere aanvulling is is een cockring bovenop zit dan een mond met en tong en daar schuif je dan een tril ei in.

tijdens de penetratie drukt die mon trillend tegen de clit en voor de man is het ook een lekker gevoel omdat hij de trilling natuurlijk ook voelt omdat de ring om zijn penis geschoven zit.



ik heb hem gekocht bij lady's night party.

is zowieso erg leuk om te doen!

alles komt voorbij en zo kun je zelf zien en aanvoellen wat je prettig lijkt.

je nodig een groepje vrouwen uit waar je je prettig bij voelt en dan heb je een kei leuke en gezellige avond!!



in het begin een beetje vreemd natuurlijk, al die vibs etc op je neus laten trillen..........

maar lachen is het ook!

daarna vul je anoniem je formulier in en het word dan ook discreet verpakt thuis bezorgd.
blijf positief en lachen!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben allerlei speeltjes die we als het zo uitkomt gebruiken.

Bijvoorbeeld: als mijn partner mij pijpt kan ik de vibrator gebruiken voor haar vagina. Ander voorbeeld: "gewoon" neuken en een dildo voor haar anus. Die zouden allebei op je boodschappenlijstje moeten staan; en dan ook nog: tepelringen en zo'n speciaal gevormde vibrator, die de G-plek stimuleert.

Het belangrijkste is echter dat je er samen lol in hebt en het samen graag wilt. Het moet niet zo zijn dat de ene persoon aandringt en de andere dan iets tegen zijn/haar zin moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven