sex met een shemale is een man dan bisexueel?

15-12-2007 16:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben nieuw hier,



Ik ben transseksueel gebruik hormonen maar ben nog niet geopereert

ik heb wel borsten en zie er verder als vrouw uit.



Mijn sexleven bestaat uit wisselende contacten met mannen, de meeste van die mannen beweren dat ze hetro zijn, wat vinden jullie daar van.

Bedankt voor de reakties
Alle reacties Link kopieren
Wil je nou weten of ik die man dan bi vind, of dat ik het normaal vind dat een man sex heeft met jou? IK begrijp je vraag in elk geval niet precies...



Voor de rest: je ziet er blijkbaar door hormonen uit als een mooie vrouw, waar mannen op vallen. Daar is toch niets mis mee? Ik zou er juist blij mee zijn!!



De vraag die bij mij rijst is wel: wanneer vertel je zo'n man dat je nog niet geopereerd bent? (Na de eerste zoen al, of pas als je elkaar de kleren van het lijf rukt? (waarschijnlijk ergens ertussen in, LOL)) M.a.w. dat als hij sex met je gaat hebben, je nog geen vagin hebt. En hoe heb je dan sex, nemen die mannen je dan van achteren, zoals mannen onderling met elkaar neuken, of neuk je niet en heb je andere vormen van sex?
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een kwestie van wat voor gevoel die man bij jou heeft. Als jij voor hem 'aanvoelt' als een vrouw dan lijkt het me duidelijk dat er geen sprake is van homo/bisexualiteit.

Er wordt ook wel eens gesproken over het verschijnsel 'pikgeil' bij mannen. Dat houdt in dat een man het spannend/geil vindt om te spelen met een pik maar betekent totaal niet dat er sprake is van homo/bisexualiteit. Het is dan gewoon iets fysieks dat spannend is. Zelf ben ik ook totaal niet aangetrokken tot mannen, maar heb tijdens een mvm trio toch de gelegenheid benut om de man te pijpen. Waarom? ik wou heel graag eens ondervinden hoe het voor een vrouw voelt om mij te pijpen! (bevinding: ik had niet gedacht dat het zo GROOT zou voelen in mijn mond! en ik heb groot respect voor dames die kunnen deepthroaten!)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Kater..
Alle reacties Link kopieren
Stoer van je GK.



Trans, ik vind mannen die met jou sex hebben wel bi. Ze hebben sex zowel met vrouwen als met (een) man(nen) want uit je verhaal begrijp ik, dat je nog geen vagina hebt. Maar niks mis mee toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Bedankt voor jullie snelle reakties,



Natuurlijk vertel ik vrij snel hoe het zit,



Ik vind het vervelend als de mannen toch iets met dat ding tussen mijn benen willen. Dat is een regelrechte afknapper voor mij



Ik ben wantrouwend als ze dan blijven beweren alleen hetro te zijn.

Deze fase voor de operatie is erg moeilijk voor mij omdat ik niet even niks meer doe (de behoefte aan intimiteit sex verliefd zijn blijft



Groetjes van trans
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hetero en ik wil niks met shemales te maken hebben. Ook moet ik er niet aan denken mannen te pijpen, ook niet uit nieuwsgierigheid. Ik vind alles best gelaarsde kater, maar dat is toch wel een beetje bi wat jij beschrijft.

Heren die menen mij in de slaapkamer te kunnen trakteren op een pik, al deed hun kleding vermoeden dat ik met een dame te maken had, kunnen beter maken dat ze wegkomen, ik kan gaan slaan.
Alle reacties Link kopieren
Toon X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, :hug: dat kan ik me voorstellen Trans dat dat een afknapper is. Moeilijk hoor lijkt me dat. Iedereen heeft behoefte aan liefde en intimiteit en ik hoop snel dat je iemand vindt die jou om jou liefheeft en het niet alleen maar interessant vindt.

Sterkte en :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nou toon, die avatar van jou doet mij toch een beetje vermoeden, dat er wel een wensgedachte richting mannelijke onderstel is bij jou. Zo trots als die daar prijkt bovenop jouw naam...: ))
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Ach dat pijpen was voor mij een eenmalige aktie; iets dat ik ooit geprobeerd wou hebben. En nee.. ik kan niet zeggen dat het iets met me deed in de zin van dat mannen nu opeens interessant geworden zijn.



En dan nog even over al dan niet bisexueel in relatie tot mvm-trio:

Vaak is er bij een mvm-trio sprake van dat de heren afzonderlijk bezig zijn met de dame en niet met elkaar. Dat vind ik een heel groot verschil met wanneer er ook echte interactie is tussen de heren onderling. In het laatste geval kan je spreken van bisexuele akties, maar zelfs dan nog vind ik niet dat je ervan kan spreken dat de heren bisexueel zijn, omdat het zeker niet betekent dat ze ook verliefd zouden kunnen worden op mannen. Er is nu eenmaal (zowel bij mannen als bij vrouwen) een grote groep die alleen bi is op het gebied van sex. Maar zoals gezegd: veelal is er bij een mvm-trio geen noemenswaardige sexuele interaktie tussen de heren, en is er dus geen enkele sprake van bisexualiteit.
Alle reacties Link kopieren
Lekker he, fatal?



Ik vond die gezichtjes zo dom, dat streepje met die 2 bolletjes. Iemand had 2 roze sterretjes in plaats van oogjes, en toen dacht ik: dat kan ik beter. Dus vandaar mijn avatar op deze wijze. Ik had gedacht dat de Viva ging lopen mekkeren, dat is niet gebeurd. Ik vind het ook net een mannetje met een lange neus die omhoog kijkt.

Overigens ben ik niet trots op mijn lid, hij doet het, en sex geeft een heerlijk gevoel. Ik kijk veel liever naar een vrouw dan naar mijn lid. Estetisch gezien vind ik een vrouw vele malen mooier dan een man. Een bisex student vertelde me ooit ook eens "God had een goede dag toen hij de vrouw schiep". Ik snap ook Freud niet met zijn penisnijd, ik vind een vrouw van onderen vele malen mooier dan een man. Ik kan ook echt met genoegen naar een vagina kijken. Sorry voor deze ontboezeming.
Alle reacties Link kopieren
Trans , hoe vrouwelijk zie jij eruit ? Zo vrouwelijk dat je móet vertellen dat je nog niet helemaal bent zoals je graag wilt zijn of is het voor veel toch overduidelijk hoe het zit/zat/zit ?

Er is namelijk , als je op bepaalde sites kijkt, best een grote groep die kickt op vrouwelijke uitziende mannen met dameskleding .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De meeste mannen die ik ken of gekend heb waren (of zijn) echt wel hetro maar wie weet hadden ze het met graagte met je gedaan Trans. Op seksueel vlak vind ik veel mannen niet zo heel betrouwbaar in hun uitspraken. Als ze echt opgewonden zijn stoppen ze hun tamp nog in zacht fruit als het moet.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij dan maar een trio mvv,dat komt mij t lekkerst uit.
Alle reacties Link kopieren
Gelaarsde kater schreef op 15 december 2007 @ 16:47:

Het is maar een kwestie van wat voor gevoel die man bij jou heeft. Als jij voor hem 'aanvoelt' als een vrouw dan lijkt het me duidelijk dat er geen sprake is van homo/bisexualiteit.

Er wordt ook wel eens gesproken over het verschijnsel 'pikgeil' bij mannen. Dat houdt in dat een man het spannend/geil vindt om te spelen met een pik maar betekent totaal niet dat er sprake is van homo/bisexualiteit. Het is dan gewoon iets fysieks dat spannend is. Zelf ben ik ook totaal niet aangetrokken tot mannen, maar heb tijdens een mvm trio toch de gelegenheid benut om de man te pijpen. Waarom? ik wou heel graag eens ondervinden hoe het voor een vrouw voelt om mij te pijpen! (bevinding: ik had niet gedacht dat het zo GROOT zou voelen in mijn mond! en ik heb groot respect voor dames die kunnen deepthroaten!)
Kunnen wel, maar ik vind er nix aan als er een condoom om zit, dus deepthroat ik alleen mijn eigen man.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie reageren,



Voor mij blijft het moeilijk en misschien moet ik het ook niet proberen te begrijpen wat die mannen betreft.

Ik denk dat de mannen die op mij vallen er misschien wel een neus voor hebben dat ik transseksueel bent, ik kom in een uitgaansgelegenheid waar je kan verwachten dat er TS komen.

Er zijn ook genoeg mannen die mij afwijzen als ze eenmaal weten dat ik zo ben (is wel pijnlijk vooral als het klikt)

Groetjes van Trans
Alle reacties Link kopieren
Trans, je hebt toch best of both worlds op deze wijze, je hebt een hoop te bieden hoor. Kun je niet van alle mannen zeggen, maar hoe zit het eigenlijk met vrouwen die op shemales vallen/kicken? zijn die nou hetero of bi...hmm lijkt mij wel spannend, nu ik er over nadenk :)) ik ben wel heel nieuwsgierig geworden, heb nooit gezien hoe dat er ongeveer uitziet. En de shickmales, hebben die sexuele interesse in de biologische vrouw : ) komt dat ook voor?

Trans, ben je van plan om je piemel operatief te laten verwijderen? hoe kan je daarna opgewonden raken, ik bedoel, kunnen ze ook een clit aannaaien?
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Toontje, ja lekker, mannen met grote neuzen die omhoog kijken, zijn met hun gedachten in de hogere sferen, trekt mij wel ; ))
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
zover ik weet kunnen ze van de zenuwen in de eikel een klit maken ja... maar t is nogal een ingreep!

ik wens je heel veel sterkte iig!!!



en wat je vraag betreft.. de mannen die met jou naar bed willen vallen in eerste instantie op een vrouw. lijkt me... en als ze dan toch iets met je penis willen... dán ist volgens mij n ander verhaal, dan zijn ze in mijn ogen iig bi-schierig.

maar dat schijnt voor mannen heel moeilijk toe te geven te zijn....
Alle reacties Link kopieren
Een heteroman die zich " tegoed doet " aan jouw penis is of erg ruimdenkend of minder hetero als hij zegt .

Vind je het belangrijk wat JIJ nú bent ? Zolang jij er van onder uitziet als een man ben je strict genomen homo.......... en straks ineens hetero na je geslachtsoperatie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mezelf niet als bi, maar in een trio pijp of trek ik ook heus wel eens een man. Ik zou nooit iets doen met een man alleen, dat is gewoon niks voor mij.

Maar een mooie she-male? waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
waarom noem je jezelf dan niet bi stout? je bent niet homosexueel, omdat je absoluut ook van vrouwelijk schoon houdt, maar je gaat met n man toch ook behoorlijk ver, voor een hetero...

toch?
Alle reacties Link kopieren
Jawel Lotje, maar dat is voor mij alleen maar een extraatje, voor mij ben je pas echt bi als je ook een liefdesrealatie kunt voelen voor iemand van hetzelfde geslacht.
Alle reacties Link kopieren
hmm.. das idd een punt waarover je kunt twisten, volgens mij gaat het nl om sexuele aantrekkingskracht. en ik hoef niet met iedere man die ik sexueel aantrekkelijk vind ook meteen een hele relatie.

daarnaast denk ik dat je bi in verschillende gradaties hebt. zo kun je bijv 90% op vrouwen en 10% op mannen vallen... in mijn ogen ben je dan dus al wel bi. (maar in mijn ogen is 90% van de bevolking bi ;-) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven