vindt jouw man glad lekkerder dan niet geschoren?

15-12-2007 20:24 240 berichten
Mijn mannetje vind het heerlijk om mij te beffen en ik vind het ook heerlijk, maar ik merk dat hij zodra ik me even niet geschoren heb daar beneden, een stuk terughoudender is.

Maar ja, ik heb niet de tijd om me elke dag te scheren (ik sta elk dag om kwart over 6 op en ga om kwart over 7 de deur uit, ik heb om kwart over 6 's ochtends tijdens het douchen echt geen tijd een geen zin om de boel te scheren) maar sex vind ik toch ook wel belangrijk. En om eerlijk te zijn, zou het toch ook niet zo belangrijk moeten zijn? Ik ben erg benieuwd wat jullie (zowel mannen als vrouwen) daar van vinden. Oke, ik kan me voorstellen dat je haartjes in je mond niet plezierig vindt, maar in het heetst van de strijd mag dat toch niet uitmaken? Als je zin in sex hebt , ga je ervoor. Dat doe ik bij hem ook, dan laat ik me echt niet weerhouden door wat plukken schaamhaar. Wat vinden jullie? Moet ik me elke dag scheren voor man-lief of moet hij er maar genoegen mee nemen dat er soms wat stoppeltjes in de weg zitten? Ik vind het zo raar dat vroeger een bosje schaamhaar geen enkel probleem was, maar dat nu opeens kaal de norm is.
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
24-05-2017 12:13
1 keer per week is toch wel een must, anders ziet het er niet zo lekker mee uit vind ik. Maar mijn vriendin heeft wel veel en donker haar, op een lichte huid
Dat zie je niet vaak.
typotypo schreef:
24-05-2017 12:13
1 keer per week is toch wel een must, anders ziet het er niet zo lekker mee uit vind ik. Maar mijn vriendin heeft wel veel en donker haar, op een lichte huid
Een must! :HA:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-05-2017 15:27
Altijd leuk, 10 jaar oude topics
Zo kan je in een topic zien hoe de trend verloopt in 10 jaar. Grappig!

on-topic, hier wax, om de 6-7 weken ongeveer.
Dit is mijn motto
Wow en blijfgewoonbianca is al 10 jaar actief! Feesie? :D
Alle reacties Link kopieren
Het scheren doe ik voor mijn vrouw al hoewel k dr niet beft. Goed afstemmen. Jullie kunnen t vor elkaar doen. Win win situatie.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
24-05-2017 22:10
Wow en blijfgewoonbianca is al 10 jaar actief! Feesie? :D
En willem1959 ook al 10 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
24-05-2017 22:10
Wow en blijfgewoonbianca is al 10 jaar actief! Feesie? :D
Al langer. Je hebt mijn feestje gemist.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
Alle reacties Link kopieren
...volgens mij, als je het goed doet(beffen), maakt het niet uit of je glad of harig bent.
Carpe diem! Afgezaagd edoch waar!
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
24-05-2017 14:56
Een must! :HA:
?
-
typotypo schreef:
25-05-2017 16:24
?
Frappig!
Alle reacties Link kopieren
.
Op zich niets mis met beetje schaamhaar, smal streepje kan erg sexy zijn. Probleem is dat bij stoppeltjes gaat schuren over de tong en niet zo prettig beffen is. Daarom veel leuker om helemaal kaal te voelen onderaan, kan je lekker doorgaan met likken en voel je beter hoe nat ze wordt. Kleine moeite om te scheren waartegenover wel het genot staat!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, geen enkel probleem, maar bedenk wel...je kan ook te ver gaan...
Alle reacties Link kopieren
Vice versa?
Alle reacties Link kopieren
Vice versa?
Charles_Gentle28 schreef:
29-05-2017 17:06
Op zich niets mis met beetje schaamhaar, smal streepje kan erg sexy zijn. Probleem is dat bij stoppeltjes gaat schuren over de tong en niet zo prettig beffen is. Daarom veel leuker om helemaal kaal te voelen onderaan, kan je lekker doorgaan met likken en voel je beter hoe nat ze wordt. Kleine moeite om te scheren waartegenover wel het genot staat!
Lik jij graanvelden dan?
Ik hou van heerlijk gladgeschoren, maar een bosje is geen enkel probleem. Wat ik me wel afvraag is hoe je het in hemelsnaam voor elkaar krijgt om last te hebben van stoppels die over je tong heen schuren tijdens het beffen :whut:
Als ik over stoppels zou gaan likken en sabbelen zou mijn vrouw snel vragen of ik wel even bij de les zou willen blijven :whip:
Alle reacties Link kopieren
Maakt mij niet echt uit. Is beiden wel te Pruimen :applause:

Ik persoonlijk vind dat beffen wel lekker...........vrouwtje een beetje minder (schaamt zich dat ze zo nat wordt)
die schaamte verdween snel toen ik mijn vrouw vertelde dat ik het super vond
door de jaren heen heb ik de kunsten ervan wel geleerd (zeker ook met haar aanwijzingen)
als ik haar mag geloven :worship: :worship:
en ik geloof haar gezien het resultaat :yes:
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een meid geneukt met haar boven haar kutje. Was toch wel erg lekker. Als je het bijhoudt kan dat mooi zijn. Boven het kutje, dus niet er naast, bij de benen, of over je kont. Een beetje binnen de perken dus en ook geen enorm lange haren.
-
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het over in de heetst van de strijd.
Ik kan me voorstellen dat sex spontaan start. Echter op zo'n moment kan het ook voor komen dat je niet onder de douche bent geweest.
Ik ben ook een liefhebber van beffen maar het moet zeker schoon zijn daaronder. en haren tja. het is gewoon niet lekker.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Charles_Gentle28 schreef:
29-05-2017 17:06
Op zich niets mis met beetje schaamhaar, smal streepje kan erg sexy zijn. Probleem is dat bij stoppeltjes gaat schuren over de tong en niet zo prettig beffen is. Daarom veel leuker om helemaal kaal te voelen onderaan, kan je lekker doorgaan met likken en voel je beter hoe nat ze wordt. Kleine moeite om te scheren waartegenover wel het genot staat!
Zit er haar op d'r klit dan? Wat lik je allemaal als je beft :)
kadanz schreef:
16-10-2017 14:22
Zit er haar op d'r klit dan? Wat lik je allemaal als je beft :)
Ik zou zeggen, scheer je eens heeeeel glad en zeg tegen je (bed)partner dat hij(zij) zijn(haar) hoofd weer onder de lakens vandaan mag halen als jij dat zegt! en niet direct op dat ene puntje, maar graag langzaam opbouwend.
MoirenPhae schreef:
14-08-2017 23:08
Lik jij graanvelden dan?
Zoals hierboven ook aangehaald is het best fijn om opbouwend te werken en de vrouw ook perifeer te gaan likken, gek maken alvorens een gerichte doelpoging af te vuren. Wanneer je er echt voor gaat, ligt je gezicht flink dicht tegen haar schaamstreek aangedrukt en precies dan vermijd ik de graanvelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven