Second Love - Iemand ervaring?

30-12-2011 18:55 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg mij af of er iemand is die ervaring heeft met de site secondlove.nl



Ik heb namelijk een prima relatie, alleen zonder seks zo ongeveer. Heb ik al eerder over gepost, maar de laatste keer dat we seks hebben gehad was tijdens ons weekendje weg (toen moest het er wel van komen) nu 1,5 maand geleden en sindsdien hebben we geen seks meer gehad. Ik hou echt heel veel van mijn vriend en ben heel erg gelukkig met hem, alleen ik trek het echt niet meer dat we geen seks meer hebben en gister las ik in de VIVA een artikel over een nieuwe relatietrend: vreemdgaan = het nieuwe trouw zijn. En daar stond ook een stukje over Secondlove. Vandaar dat ik dus even benieuwd was naar ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
vreemdgaan = het nieuwe trouw zijn

"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Niet alles wat je leest is waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:diaantje1971 schreef op 30 december 2011 @ 19:03:

vreemdgaan = het nieuwe trouw zijn



idd!

vreemdgaan = het ouderwetse 'spullen op de stoep terugvinden'!
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is het nieuwe trouw zijn. Interessant.

Een scheiding is het nieuwe huwelijksjubileum?
Alle reacties Link kopieren
Niet met second love, maar wel met secretflirt...goede site, heel discreet. Weet zeker dat je daar vind wat je zoekt!!!! En nee, heb geen aandelen....



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
kun je je ongenoegens niet kenbaar maken aan je vriend? En anders kook je een maand niet, omdat jij die behoefte dan niet zo hebt. Maar zonder gekheid, praat eerst met hem voor je je in de armen van een ander stort.
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 30 december 2011 @ 19:05:

Vreemdgaan is het nieuwe trouw zijn. Interessant.

Een scheiding is het nieuwe huwelijksjubileum?







Inderdaad, moet niet gekker worden...
Alle reacties Link kopieren
Uhhhm.. Wat dacht je van práten met je vriend?
Viva tipt deze week goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:tess79 schreef op 30 december 2011 @ 18:55:

Vroeg mij af of er iemand is die ervaring heeft met de site secondlove.nl



Ik heb namelijk een prima relatie, alleen zonder seks zo ongeveer. Heb ik al eerder over gepost, maar de laatste keer dat we seks hebben gehad was tijdens ons weekendje weg (toen moest het er wel van komen) nu 1,5 maand geleden en sindsdien hebben we geen seks meer gehad. Ik hou echt heel veel van mijn vriend en ben heel erg gelukkig met hem, alleen ik trek het echt niet meer dat we geen seks meer hebben en gister las ik in de VIVA een artikel over een nieuwe relatietrend: vreemdgaan = het nieuwe trouw zijn. En daar stond ook een stukje over Secondlove. Vandaar dat ik dus even benieuwd was naar ervaringen.Oh, is dat artikel het vervolg op 'red je relatie, ga vreemd!', van een tijdje geleden? Daar ben ik definitief afgehaakt met het lezen van Viva... Dus aan mij heb je niets.... (Sorry)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het er al zo vaak met hem over gehad dat ik er enorm mee zit. Elke keer zegt hij dat hij er mee aan de slag gaat en het begrijpt, maar er is nog steeds niks veranderd. Ik ben er nu zo langzamerhand gewoon echt helemaal klaar mee en ben inmiddels zo gefrustreerd dat elke vent die me een beetje aandacht geeft, ik zo ongeveer wil bespringen!!



Hij is altijd moe, gestressed of ziek, zwak & misselijk. Het komt nooit een keer vanuit hem! Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het ooit nog zal terugkomen, aangezien we nu al langer dan een jaar als broer en zus leven en ik gewoon niet zo'n relatie wil! Elke keer als ik hem 'benader' dan poeiert hij me of af en dan voel ik me weer voor de zoveelste keer afgewezen. Of hij zegt dan van: ga maar ff op me zitten en zelf doet hij dan helemaal niks. Nou dan kan ik net zo goed met een pop sex hebben pffff!!!!
Alle reacties Link kopieren
als jij jezelf netjes voorsteld dan ga je niet vreemd...
Alle reacties Link kopieren
quote:keeponsmiling schreef op 30 december 2011 @ 19:50:

als jij jezelf netjes voorsteld dan ga je niet vreemd...Alleen als je hem ook netjes voorstelt aan je partner en uitlegt wat je gaat doen..
Alle reacties Link kopieren
quote:tess79 schreef op 30 december 2011 @ 19:35:

Hij is altijd moe, gestressed of ziek, zwak & misselijk. Het komt nooit een keer vanuit hem! Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het ooit nog zal terugkomen, aangezien we nu al langer dan een jaar als broer en zus leven en ik gewoon niet zo'n relatie wil! Elke keer als ik hem 'benader' dan poeiert hij me of af en dan voel ik me weer voor de zoveelste keer afgewezen. Of hij zegt dan van: ga maar ff op me zitten en zelf doet hij dan helemaal niks. Nou dan kan ik net zo goed met een pop sex hebben pffff!!!!Dan is het denk ik beter een einde aan jullie relatie te maken.
quote:donderstraal schreef op 30 december 2011 @ 19:54:

[...]



Dan is het denk ik beter een einde aan jullie relatie te maken.



Nou, ik kies voor de pop. Lijkt me ook gezonder, want wie weet wat je er allemaal kunt oplopen van zo'n site.



Ben zelf niet voor seks zonder echte relatie. Vind dat nogal leeg. Dan beter die pop of ..... zo'n klein stukje ervan met trilfunctie. Daar zijn ook sites voor.

Misschien dat je man er ook wakker van wordt.
Nou, in tijden van crisis lijkt het voordeliger dan.....

Ja, je moet ergens op bezuinigen. Met een pakkende slogan erom heen en dan verkoopt het zich wel, maar moet natuurlijk geen onzin in staan. Alleen vraag ik me af of er wel voldoende vrouwen op staan voor al die mannen.



Kijk eens op datingwebsites naar de reviews daar. Heb je misschien meer aan.
Hoi Tess,

Weet je vriend dat je zo desperate bent dat je vreemdgaan als optie ziet om toch aan je trekken te komen?
http://www.datingwebsites.nl/reviews/second-love/



Net in het journaal gezien dat de hoeren op de wallen zelfs als kassière gaan bijverdienen. Sommige zijn zelfs gestopt omdat ze de kamerhuur niet konden terug verdienen.
Ja, ik heb ervaringen met second love en nee, deze waren niet positief, maar wellicht dat het voor vrouwen anders is dan voor mannen? Mij zien ze er in ieder geval nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Ervaring met SL als man. Niet geheel positief.

Wel een leuke minnares/SV er aan over gehouden toen. Maar de verhouding man/vrouw is daar echt compleet zoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heb al zoveel hints gegeven en vorige week zelfs gezegd dat ik iemand anders op het oog heb (m'n trainer bij de sportschool). Hij maakt er dan een soort van grap over en daarna heeft hij het er niet meer over. Ook heb ik vaak gezegd dat als het zo doorgaat ik vreemdga en hij heeft een paar keer gezegd dat hij dat ook zou begrijpen als ik dat zou doen.

Maar wat als ik het écht doe? Benieuwd hoe hij daar dan op reageert. Het lijkt wel of niks hem kan schelen de laatste tijd, word er echt gek van!!!



Ik baal er zo van, omdat we het echt heel leuk en fijn (kunnen) hebben samen. Als we seks hebben (die paar keer per jaar) dan is het echt helemaal top en ik begrijp dan niet dat hij niet ook zoiets heeft van jeetje wat was dit lekker, morgen weer ofzo. Maar nee, helaas ben ik de enige die dat gevoel heeft.



Nogmaals ik wil hem niet kwijt en ben overall super happy met hem, maar ik ben nu 33 en kan en wil niet tot m'n 80ste sexloos door het leven gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als man geen goede ervaring met Second Love en Secretflirt.



het stikt er van de mannen, en er zijn weinig vrouwen.



misschien voor jou weer een voordeel ?!.....



Waar woon je precies
Alle reacties Link kopieren
@tess79 Wat raar dat hij niet eens op zijn achterste benen gaat staan als je zoiets zegt, is hij nog wel gek op je? Is hij depressief of heeft hij andere problemen met zijn libido? Als je echt graag bij hem wilt blijven zul je toch weer in gesprek moeten gaan hierover en eisen kun je niets maar je kunt hem wel vragen of hij hier hulp bij wil zoeken bij bijvoorbeeld een sexuoloog.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet samen naar de seksuoloog om dit op te lossen op een manier waar jullie allebei tevreden over zijn?



Of relatietherapie oid. Misschien zit de relatie niet goed en heeft hij daarom niet zo'n behoefte aan intimiteit/seks. Misschien moet je het opbouwen, begin gewoon met kleine dingen, massage, zoenen e.d.

Leg er geen druk op, maar zie waar je samen uitkomt.



Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven