orgasme tijdens sporten

26-01-2012 00:57 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er speciaal een account voor aan moeten maken, maar ik loop ook al een tijd rond met een vraag.



Ik heb al best een tijd een probleem bij het sporten dat andere misschien nooit een probleem zullen vinden. Ik ben sinds een kleine anderhalf jaar lid van een fitness club en helemaal eerlijk ook om na een op de klippen gelopen relatie een beetje me ogen de kost te geven. Sinds iets meer dan een half jaar doen er zich steeds vaker problemen voor die ik niet tegen kan houden.



Door de opwinding van het sporten heb ik soms meerde keren een orgasme. Niet tijdens alle oefeningen maar zeker de cardio fitness wil het nog weleens voorkomen. Ik weet dat het te zien is voor andere want een wel heel leuke man zei het het gewoon tegen me. "het lijkt wel of je klaarkomt" ik een rooie boei, maar hij had wel gelijk.



Gevolg is dat ik al een paar keer in het "lady's" gedeelte van de club ben wezen trainen. Maar ook daar gebeurd het en weet ik dat andere het zien.



Zijn er dames die dit herkennen en weten hoe ik hier mee om moet/kan gaan want het is vaak niet leuk meer en tegenhouden lukt vaak niet.
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze zeker hele prettige fietszadels in jouw sportschool..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zit er bij jou een dildo op je roeimachine?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo'n sportief type. Maar wat maakt cardio-fitness dan zo opwindend of geil?
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad Bianca. Tijdens het fietsen heb ik er het meeste last van. De crosstrainer overigens ook. Maar ik had het nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tegenhouden kan best. Gewoon even Docters van Leeuwen visualiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:mar02 schreef op 26 januari 2012 @ 01:03:

Ja inderdaad Bianca. Tijdens het fietsen heb ik er het meeste last van. De crosstrainer overigens ook. Maar ik had het nooit.



De crosstrainer? En als je wat harder loopt? Lijkt me dat je dan geen tijd/ puf hebt om a. te likkebaarden naar de mooie mannen en b. je te concentreren op een orgasme.



Ben je onlangs gestopt met medicijnen?



http://mens-en-gezondheid ... ueel-opgewonden-zijn.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Was het maar Yette. Het gaat te snel om tegen te houden. En misschien heb ik het zeker in het begin te vaak gewoon toegelaten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor je naar de sportschool gaat even 'de spanning er af halen' ?

Voor de rest kan ik me er helemaal niets bij voorstellen.

Misschien bij het verkeerd lekker op je zadel zitten, maar bij de crosstrainer?

Bij mij moet er toch meer aan te pas komen dan alleen beweging.
Alle reacties Link kopieren
http://www.tijdschriftvoo ... ef/tvs1992-1/rn212894.pdf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Slecht vertaald; http://www.multilingualarchive.com/ma/enwiki/nl/Orgasm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja die loopband doet ook vrolijk mee. Maar wel veel minder vaak en snel. En nee ik ben geen medicijnen gaan gebruiken of gaan minderen. Moet wel zeggen dat ik al een tijd geen relatie heb gehad, maar dat hebben toch meer dames lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:mar02 schreef op 26 januari 2012 @ 01:14:

Ja die loopband doet ook vrolijk mee. Maar wel veel minder vaak en snel. En nee ik ben geen medicijnen gaan gebruiken of gaan minderen. Moet wel zeggen dat ik al een tijd geen relatie heb gehad, maar dat hebben toch meer dames lijkt mij.Heb je mijn links bekeken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En als je wat sneller van oefening wisselt? Alles 5 minuten en tussendoor met gewichtjes iets doen? (lijkt me niet dat je daar ook van klaarkomt).



Voel je je ook echt geil of is het meer een lichamelijke reactie?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2012 @ 01:09:

http://www.tijdschriftvoo ... ef/tvs1992-1/rn212894.pdfOK. Dit is niet leuk. Maar zo erg heb ik het niet (nog niet)
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk? Ik geloof er geen bal van. Of je moet die ene afwijkende orgasme-ziekte hebben ofzo (schijnt dat je dan doorlopend klaarkomt).
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 26 januari 2012 @ 01:18:

En als je wat sneller van oefening wisselt? Alles 5 minuten en tussendoor met gewichtjes iets doen? (lijkt me niet dat je daar ook van klaarkomt).



Voel je je ook echt geil of is het meer een lichamelijke reactie?Nee het is geen opwinding zoals het zou moeten voelen met een partner. En het is niet zo erg als in de links van Bianca. En ja het werkt wel als ik meer en sneller afwissel van oefeningen.
Alle reacties Link kopieren
En maakt het nog uit of je kort daarvoor een orgasme hebt gehad?



Solo-seks of een leuke scharrel?

Beetje intieme vragen maar ik vraag me af of het sneller gebeurt als je lang 'droog staat'.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik maar eens om een zwaarder schema gaan vragen bij de begeleiding, als ik jou was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Daarom ga ik ook niet meer naar de sportschool. Werd doodmoe van al die orgasmes.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb al een tijdje geen man, en solo-seks helpt niet heel veel. De spanning eraf halen zoals iemand schreef heb ik al eens geprobeerd met als gevolg dat ik geen zin meer in sporten had.



Als ik een paar dagen niet ga sporten is het ook niet heftiger. Ook is het een ander gevoel dan bij solo-seks
Alle reacties Link kopieren
Dan sleep je die leuke kerel op de sportschool mee naar de sauna/ kleedruimte/ parkeerplaats/ invalidentoilet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2012 @ 01:28:

Dan zou ik maar eens om een zwaarder schema gaan vragen bij de begeleiding, als ik jou was.Mmm zou het? maar goed moet ergens beginnen dus morgen voor me werk maar eens proberen. Voor nu bedankt want het is alweer laat..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2012 @ 01:33:

Dan sleep je die leuke kerel op de sportschool mee naar de sauna/ kleedruimte/ parkeerplaats/ invalidentoilet.Ja leuk. Maar als ik dat lef had dan had ik dat al lang gedaan.
Alle reacties Link kopieren
‘coregasm‘: een orgasme bij vrouwen, die ze over hun hele lichaam voelen. Er zijn vrouwen die dat tijdens sporten beleven. Wanneer een vrouw sport, maakt ze endorfine en dopamine aan: dezelfde stoffen die nodig zijn om een orgasme te krijgen. Daarnaast wordt de clitoris gestimuleerd bij het trainen van de onderbuikspieren.



Het trainen van de beenspieren stimuleert de uiteinden van de zenuwen in het bekkengebied. Vrouwen met sterke bekken-bodemspieren kunnen tijdens trainen klaarkomen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven