Hoe ben jij begonnen met masturberen?

25-01-2008 10:39 115 berichten
Via de doorgeefvraag kwam ik er achter dat er hierover nog geen topic was, dus bij deze geopend, kom maar op met je verhalen!
Alle reacties Link kopieren
De Hitkrant.. brievenrubriek.. een meisje vroeg zich af of het slecht was dat ze tijdens het badderen af en toe de douche op haar vagina richtte omdat ze daar een lekker gevoel van kreeg..

Daar werd ik nieuwsgierig van.. ik was 11..
Alle reacties Link kopieren




Ik masturbeer vanaf mijn achtste ongeveer. Ik vroeg mij op die leeftijd af waarom het zo lekker was en of andere kinderen dit ook deden. Op dat moment was het niet 'masturberen' voor mij, maar gewoon iets wat je deed om rustig van de worden en lekker in slaap te vallen. Pas toen ik in blaadjes zoals de Tina en Yes las wat 'masturberen' hoorde te zijn (meestal toch vingeren), kwam ik erachter dat het uiteindelijke gevoel hetzelfde was (een orgasme) en dat ik dus blijkbaar sinds mijn 8e al aan het masturberen was.

Mijn techniek is nogal onconventioneel. Ik weet niet hoe ik eraan begonnen ben, ik heb het nooit op tv gezien, of in een boekje. Ik lig op mijn linkerzij en mijn rechterbeen ligt boven en over mijn linkerbeen. Mijn linkervoet moet ik achter de bedrand "haken". De hoek tussen mijn lijf en de bedrand mag niet te groot zijn, maar helemaal kaarsrecht op de bedrand liggen leidt niet tot succes. Het is een combi van mijn benen tegen elkaar duwen/wrijven en mijn vagina naar binnen trekken. Het is een soort 'heen en weren' met het bovenste been (mijn rechterbeen dus). Dit geeft binnen de minuut (of twee? ik heb het nog nooit getimed, haha) een heul sterk orgasme.

Ik doe dit nog steeds en dit is en blijft de makkelijkste manier om klaar te komen.



(uitgebreidere versie staat op het doorgeefvraag topic)



Groetjes,

Peefje



Alle reacties Link kopieren
Ach, da's lang geleden, daar zal ik een jaar of 12 geweest zijn!!! Ik weet eigenlijk niet meer wat me nou op het idee gebracht heeft, ik vermoed dat ik er ergens wat over gelezen heb. Maar ik weet wel, dat ik geen flauw idee had waar je nou moest wrijven om het gewenste effect te bereiken. Heb dus dagenlang op de verkeerde plaats gezocht, voor ik er uiteindelijk achter kwam dat de clitoris niet bij de vagina-ingang zit :o)
Natuurlijk trap ik zelf af,

Ik heb het eigenlijk per ongeluk ontdekt, en wit niet wat me overkwam, het was toen ik een jaar of 12-13 was ik zat in een makkelijke stoel op mijn kamer, en was alleen thuis, het was hoogzomer en ik was me aan het verkleden, wat ik dacht weet ik niet meer, maar ik ben in de stoel terechtgekomen helemaal naakt, dat deed ik wel meer en deed mijn pik tussen mijn benen, dat leek toen een beetje op een kutje, als je het heel strak trok, en ik werd daar behoorlijk opgewonden van, en toen ik mijn benen over elkaar sloeg gaf dat een lekker gevoel, dus ik mn benen weer naar de andere kant over elkaar geslagen het gevoel werd steeds sterker, dus dat deed ik een aantal malen en je kan wel raden wat er toen gebeurde, Het sperma zat echt overal, en ik denk dat er wel vlekken in de stoel zijn achtergebleven, maar ik heb nog heel lang op deze manier gemasturbeed, later ging ik op mn buik in bed liggen met mn pik tussen mn benen en bewoog dan heen en weer, wat altijd resulteerde in een nat bed, waar ik overigens nooit vragen over heb gehad, dus ik denk dat mn moeder wel wist hoe laat het was.

Zo af en toe doe ik het nog weleens op deze manier en het geeft nog altijd een heel apart gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het woord piemel echt zo niet bij seks passen. Brrrr.



Maar goed, dat is weinig toevoegend aan het topic verder. Sorry.
Alle reacties Link kopieren


He Zen, je bent een man!!!!! Ik weet wel dat er meer mannen hier zitten hoor, maar ik dacht dat je een vrouw was... Inderdaad, jouw techniek lijkt wel wat op de mijne. Ik wist niet dat mannen andere dingen deden trouwens dan aftrekken... Weer wat geleerd vandaag.



De douchekop heb ik pas een jaar of wat geleden uitgeprobeerd, op mijn 28e. Is wel erg laat eigenlijk als je er over nadenkt. En dan nog op aanraden van mijn vriend. Behalve op mijn manier, kon ik nooit klaarkomen. Vingeren, beffen, penetratie, ik vond het allemaal lekker, maar kwam zeker nooit klaar. Heb me dan ook 10 jaar lang door alle sexpartijtjes heen gefaked.

Eigenlijk is dit de schuld van mijn eerste vriendje. Ik deed mijn best om klaar te komen met vingeren, maar dat duurde nogal lang, vond hij. Na 5 minuten was hij wel uitgevingerd en gingen we over op penetratie. Ik was toen 16 en dacht dat het zo hoorde (binnen 5 minuten klaarkomen). Dus bij alle vriendjes na hem, deed ik nog meer mijn best om binnen 5 minuten klaar te komen (lukte natuurlijk nooit), om uiteindelijk dan maar te faken. Want tsja, als je binnen 5 minuten niet klaar kunt komen....

Ik weet nog goed dat ik in een boekje (viva, flair, yes, ik weet het niet meer) las dat vrouwen gemiddeld 20 minuten nodig hebben om klaar te komen. Ik viel van mijn stoel man. TWINTIG minuten??? En ik maar denken dat het binnen 5 minuten moest.

pfffffffffffffff.

Sex met huidige vriend (2,5 jaar lang) is super. Van hem geleerd dat er tijd zat is en vooral geen wedstrijd. Als ik hem niet was tegengekomen dan was ik nu nog niet tijdens seks klaargekomen denk ik.



Peefje
Alle reacties Link kopieren
Toet schreef op 25 januari 2008 @ 11:06:

Ik vind het woord piemel echt zo niet bij seks passen. Brrrr.



Maar goed, dat is weinig toevoegend aan het topic verder. Sorry.
Nou, ik vind seks zonder toch een stuk minder, hoor Toet ;o) En hoe iemand het beestje nou noemt, maakt me eigenlijk niks uit *gg*
Alle reacties Link kopieren


Piemel, plasser, pik, flieter, penis.

Same same!
Alle reacties Link kopieren
Wat waren jullie er allemaal vroeg bij ;-) Ik was zelf een jaar of 16, 17 en ik fantaseerde over een man die ik kende en hoe het met hem zou zijn en tijdens dat fantaseren bracht ik iets in (weet niet meer wat, een flesje ofzo) en opeens kwam ik klaar. Omdat ik al vanaf m'n 15e sex had en nog nooit was klaargekomen, wist ik niet wat me overkwam! In ieder geval was het zo lekker, dat ik het daarna nog vaak heb uitgeprobeerd. Ik kom trouwens bij het masturberen veel en veel sneller klaar dan wanneer ik sex heb met iemand. Soms lukt het dan helemaal niet; teveel spanning denk ik.
Ik zal het bij gelegenheid wijzigen dames, nog voorkeuren?
    Alle reacties Link kopieren
    Xandore schreef op 25 januari 2008 @ 11:27:

    [...]





    Nou, ik vind seks zonder toch een stuk minder, hoor Toet ;o) En hoe iemand het beestje nou noemt, maakt me eigenlijk niks uit *gg*
    Ik weet het, het is mijn manco, ik kan er niks aan doen. Maar piemel werkt geheel onerotiserend op me en vermindert mijn geilheid ten zeerste! :
    Eefje Peefje schreef op 25 januari 2008 @ 11:31:



    Piemel, plasser, pik, flieter, penis.

    Same same!
    Flieter??? Eerste keer dat ik dat woord hoor...



    Zal ik eens lekker aan je flieter....(vul zelf maar in....)



    écht niet-opwindend.... :-|
    Alle reacties Link kopieren
    Toet schreef op 25 januari 2008 @ 11:45:

    [...]

    Ik weet het, het is mijn manco, ik kan er niks aan doen. Maar piemel werkt geheel onerotiserend op me en vermindert mijn geilheid ten zeerste! :
    Okay, eerlijk gezegd ken ik ook erotischere woorden ;o) En als een man bij de seks het woord "plasser" zou gebruiken, zou ik hem denk ik, naar de wc sturen... als ie dan moet plassen? Hihi, grappig eigenlijk, wat voor invloed simpele woordjes hebben ;o)
    Nou, speciaal voor Toet een wijziging aangebracht, maar nu nog wel het verhaal van Toet natuurlijk, want voor wat hoort wat he???
    Alle reacties Link kopieren
    Misschien vindt "Toet" dikke lul leuker?



    mijn korte "verhaal":



    - 8 jaar

    - geen "aftrekken", maar wrijving tussen 2 vingers veroorzaken d.m.v het heen-en-weer "schudden" als 't ware..

    Dus 2 vingers langs de schat uitgestrekt houden, en shake it.. Zeer pijnlijk, na 3x in de week heb je dan al 'n pijnlijke l.u.l

    das bij mij op de "normale" manier nu wel anders..

    Idd. nog geen aftrekkende bewegingen e.d gezien toen..
    Alle reacties Link kopieren
    Een jaar of 8 denk ik,ik werd wakker en was bang dat ik in bed geplast had.want dat mocht niet,dus voelde ik of mijn pyama nat was,ik duwde ook op mijn buik of ik moest plassen.toen begon ik wat te friemelen met mijn hand,en een soort van kloppjes geven op mijn vagina,en opeens was daar dat zalige gevoel,ik maakte zelfs mijn zus wakker ervoor weet je zei ik als je heel lang daar klopt dan krijg je een heerlijk gevoel o ja?vroeg ze doe dat eens bij mij,maar dat vond ik vies en wilde ik niet doen,ik probeerde het steeds weer trouwens tot het niet meer lukte hahah
    Alle reacties Link kopieren
    Wauw zeg, de hele tekst aangepast speciaal voor mij? Ik ben vereerd! :)

    Oeps, nu moet ik wel zeker?

    Okay dan...

    Ik was er ook vroeg bij. Leeftijd weet ik niet precies

    maar wel dat het ergens op de lagere school was, zal dus ook een jaar of 9 zijn geweest denk ik. Geen idee hoe het precies is begonnen, echt niet (ik ben erg slecht met specifieke herinneringen, op allerlei gebied, dus niet traumatisch ofzo). Wel weet ik dat ik volgens mij wel vanaf het begin al vingerde, dus niet met kussen of wrijven ofzo. Voelde fijn en lekker, al had ik wel door dat het iets was waar je nou niet meteen open en spontaan een gesprek over begon. Wat ik ook nog weet is dat de revu (of panorama?) in de leesmap zat en dat ik rond mijn tiende ofzo de spannende dames die daar in stonden wel zeer interessant vond. Zag er nogal gruizig uit (gruizig als woord ken ik trouwens pas sinds een paar maanden, via het forum :) ) en daar werd ik wel wat week van... Nog iets later vond ik de sexboekjes. Spannend!!!!!
    Alle reacties Link kopieren


    Het verbaast mij dat ik van twee mannen lees dat ze niet meteen met aftrekken begonnen. Ik dacht (verkeerd, blijkt nu) dat mannen 'gewoon altijd' begonnen met aftrekken. Wat kun je er anders mee doen?

    Die vraag is hier dus beantwoord.

    Op zich is dat denken van mij natuurlijk lariekoek, want ik ben ook niet begonnen met vingeren, of met mijn clitoris te spelen.

    Weer wat geleerd vandaag op het forum (da's dan de tweede keer vandaag op het forum).

    Groetjes,

    Peef

    Alle reacties Link kopieren
    Wat was de eerste keer vandaag Eef?
    Alle reacties Link kopieren
    Toen ik een jaar of 9 of 10 was had ik een vriendinnetje dat haar fietszadel gebruikte om haar clit te masseren. Tenminste... dat begreep ik later pas. Ik zag haar altijd heel raar bewegen op haar zadel, dus dat heb ik ook een keer geprobeerd, om te voelen wat daar nou zo lekker aan was. En inderdaad, ik vond het ook lekker!

    Toen mijn moeder mij dat een keer zag doen toen ik op haar stond te wachten met de fiets zei ze tegen me dat ik dat maar beter niet meer kon doen, en als ik het wel zou willen ik het dan maar beter in mijn eigen kamer kon doen omdat het een beetje vreemd was om het in het openbaar te doen...



    Dat vond ik dan weer gek; ik had toch geen fietszadel op mijn kamer??!! 8-P ;-)
    Alle reacties Link kopieren
    Sjee wat waren sommigen van jullie vroeg.....Dat belooft wat voor de dochters van ons van 7 en 9......



    Ik was denk ik een jaar of 18 pas d.m.v. de douchekop. Ik ben opgevoed met het idee dat met je handen tussen je benen zitten niet mocht en vies was.

    Toen ik de douchekop ontdekt had ging ik goed los, toen ik t 3x per dag.
    Alle reacties Link kopieren
    Ik weet dat het niet de kinderpijler is, maar nu melodie er over schrijft vraag ik me dan toch wat af. Misschien kunnen de mensen hier met kinderen daar dan eens op reageren? Hebben jullie bij je kinderen dan nooit gezien dat ze "masturberen" (even tussen haakjes omdat ik het zo'n groot woord vind voor kinderen)? Ik hoor toch wel vaker van vriendinnen dat peuters en kleuters al ontdekt hebben dat daar een lekker plekje te vinden is.

    Ik zie mijn dochter ook wel eens op haar buik op haar handen liggen. Friemelen, noemen we dat. Het mag niet van mij in de woonkamer, of waar anderen bij zijn. Friemelen doe je maar als je alleen op je kamer bent. Dus niet verbieden, of zeggen dat het vies is, zoals de ouders van Melodie deden. Ik zou te bang zijn dat ik daardoor haar leer dat eigen genot verkeerd is....
    Alle reacties Link kopieren
    @ EP bedankt voor je verhaal.. grappig.. Voor mij is spierspanning ook nog steeds het belangrijkste, ik kom het makkelijkst door penetratie en het aanspannen van mijn spieren...

    Begonnen ben ik met het 'paardje rijden' op een kussen........



    @ Toet Ik heb zelf geen kinderen, wel een keer een verhaal gehoord van een meisje van 4!!! Die al ontdekt had dat ze door te friemelen het gevoel kreeg alsof ze vloog, haha! Ouders gaven zelfde reactie als de ouders van Capibara, prima dat je dat doet maar wel alleen op je kamertje..
    Alle reacties Link kopieren
    Ik was er vrij laat mee... hoe oud zou ik zijn, 14 of 15? Ik weet ook dat er niet veel andere manieren zijn dan aftrekken.



    Het volgende is een beetje raar, maar het is toch echt zo. Toen ik iets ouder was had ik een lenige rug en kon ik mezelf pijpen. Het lukte om ook klaar te komen, ondanks dat het niet comfortabel was. Nu heb ik een te starre rug, en lukt me dat niet meer. Ik ben nu 41.
    World of Warcraft: Legion

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven