ervaring met durex play delight mini vibrator

15-05-2012 13:07 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb zojuist deze vibrator besteld! Iemand ervaringen mee??

Wij (ik vooral) wilde eens een keer wat anders gaan proberen in bed en ik vond deze van een leuk formaat en goed betaalbaar om te proberen of het iets voor ons is......Ben benieuwd of er hier iemand is die hem al heeft en wil laten weten wat ze ervan vindt?

Misschien nog tips in gebruik? Vriendlief is wat verlegen in het praten over sex (ik dus helemaal niet), maar met heel veel geduld wordt het steeds beter, dus we hebben afgesproken dat ik hem gewoon "introduceer" als we bezig zijn (zodat het geen beladen onderwerp wordt), nog ideeen hoe ik dat kan doen?
Alle reacties Link kopieren
hmm ik heb ook een partner die liever niets probeert en bij haar werkt het toch niet zo goed om het tijdens de sex te introduceren. Ik zoek zo heel af en toe een moment en vraag dan vlak van te voren of ze het leuk zou vinden.



Wij hebben zelf niet deze vibo, dus ik ben ook benieuwd naar de ervaringen. Met name hoe lang gaat ie mee op batterij en trilt ie hard genoeg en niet te veel bij de handen.
Alle reacties Link kopieren
Was zijn voorstel om hem gewoon tijdens de sex te introduceren, dus dat ga ik dan ook maar doen! Wel lastig he? Een partner die wel wil, maar er liever niet over praat (zo is het bij ons tenminste) en zonder praten weet ik toch echt niet wat hij wil......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar naar verluid valt het dingetje niet tegen!



Ben trouwens best wel benieuwd, is er een reden waarom je de vibe eerst besteld en daarna om ervaringen vraagt?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@valentyn, ik las al wel goede recensies op verschillende sites, dus ik dacht: voor die 12 euro kan ik het best eens proberen! Dacht daarna pas aan viva eigenlijk.....

Ben dus vooral benieuwd nog naar tips om hem te introduceren aan vriendlief (die er zo verlegen van wordt)!? Ik ben trouwens zijn eerste vriendin, hij was 24 toen ik hem leerde kennen, ik heb al verschillende vriendjes gehad voor hem en daar is hij altijd wat onzeker over geweest (of hij het wel goed doet enz.). Ik vertel hem nooit wat andere wel of niet gedaan hebben, of we toen speeltjes hadden en vooral wel hoe fijn ik het met hem vindt(wat ook zo is), maar durf dus ook eerlijk te zeggen dat ik wat meer spanning nodig heb. Vandaar dat het voor hem dan ook een hele stap is....en ik de introductie dus ook "goed" wil doen zodat het niet ongemakkelijk gaat voelen voor hem!
Alle reacties Link kopieren
quote:funnymiss schreef op 15 mei 2012 @ 15:14:

@valentyn, ik las al wel goede recensies op verschillende sites, dus ik dacht: voor die 12 euro kan ik het best eens proberen! Dacht daarna pas aan viva eigenlijk.....

Ben dus vooral benieuwd nog naar tips om hem te introduceren aan vriendlief (die er zo verlegen van wordt)!? Ik ben trouwens zijn eerste vriendin, hij was 24 toen ik hem leerde kennen, ik heb al verschillende vriendjes gehad voor hem en daar is hij altijd wat onzeker over geweest (of hij het wel goed doet enz.). Ik vertel hem nooit wat andere wel of niet gedaan hebben, of we toen speeltjes hadden en vooral wel hoe fijn ik het met hem vindt(wat ook zo is), maar durf dus ook eerlijk te zeggen dat ik wat meer spanning nodig heb. Vandaar dat het voor hem dan ook een hele stap is....en ik de introductie dus ook "goed" wil doen zodat het niet ongemakkelijk gaat voelen voor hem!



Dan is die twaalf euro geen weggegooid geld! Mocht 'ie toch niet bevallen, weet je in ieder geval of vriendlief 'vibovriendelijk' is :-)



Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, omdat ik behoorlijk 'open minded' ben, maar naar verluid is het blijven benadrukken dat het geen vervanging is (ook niet in de eenzame uurtjes), maar puur een extra'tje een goede. Dan komt het een stuk minder bedreigend over. En geloof mij, sommige mannen zijn echt scared as hell als ze zo'n ding zien (bang dat ze niet goed zijn in bed, of vervangen worden).
Alle reacties Link kopieren
quote:valentyn schreef op 15 mei 2012 @ 16:10:

[...]





Dan is die twaalf euro geen weggegooid geld! Mocht 'ie toch niet bevallen, weet je in ieder geval of vriendlief 'vibovriendelijk' is :-)



Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, omdat ik behoorlijk 'open minded' ben, maar naar verluid is het blijven benadrukken dat het geen vervanging is (ook niet in de eenzame uurtjes), maar puur een extra'tje een goede. Dan komt het een stuk minder bedreigend over. En geloof mij, sommige mannen zijn echt scared as hell als ze zo'n ding zien (bang dat ze niet goed zijn in bed, of vervangen worden).Hier hoor ik tussen de regels door, de weinige zinnen die hij zegt ook wel een beetje die twijfels bij vriendlief, vandaar ook wel een beetje een mini gekocht om mee te beginnen in ieder geval. Dan kan ik, als hij er echt onzeker van wordt, altijd zeggen: Schat, denk je nou echt dat die 9 cm met een diameter van 2 cm tegen jou op kunnen?? Dacht het niet, het kan alleen vantevoren zo'n leuk extra iets zijn :)! Zoiets denk ik dat het gaat worden ;).....
Alle reacties Link kopieren
12 euro is niet veel geld voor een vibrator. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Heb zelf de Bswish Bcute clasic en deze heb ik al geruime tijd en bevalt uitstekend. Voor deze vibrator heb ik ¤ 17,95 betaald.

Laat na een half jaar dus maar weten of hij het nog doet, veel plezier hiervan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze vibo uitgeprobeerd,

en geloof me...

Is echt toppie!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:funnymiss schreef op 15 mei 2012 @ 19:46:

[...]Dan kan ik, als hij er echt onzeker van wordt, altijd zeggen: Schat, denk je nou echt dat die 9 cm met een diameter van 2 cm tegen jou op kunnen?? Dacht het niet, het kan alleen vantevoren zo'n leuk extra iets zijn :)! Zoiets denk ik dat het gaat worden ;).....



Dat is een goeie! Mocht dat niet genoeg zijn kun je ook de waarheid vertellen (tenminste, ik neem aan dat dit de waarheid is): dat je van je vriend houd, hem liefhebt, dat jullie heerlijke seks hebben, dat jij graag in zijn ogen kijkt terwijl hij je neukt, dat je graag zijn spieren voelt, zijn warmte, zijn liefde; iets wat een vibe nooit kan bieden!



Als het zijn houding niet veranderd (dus ook niet negatief) kan je altijd eens een trillend ringetje introduceren, of iets anders wat leuk is om samen te gebruiken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:valentyn schreef op 15 mei 2012 @ 22:36:

[...]





Dat is een goeie! Mocht dat niet genoeg zijn kun je ook de waarheid vertellen (tenminste, ik neem aan dat dit de waarheid is): dat je van je vriend houd, hem liefhebt, dat jullie heerlijke seks hebben, dat jij graag in zijn ogen kijkt terwijl hij je neukt, dat je graag zijn spieren voelt, zijn warmte, zijn liefde; iets wat een vibe nooit kan bieden!



Als het zijn houding niet veranderd (dus ook niet negatief) kan je altijd eens een trillend ringetje introduceren, of iets anders wat leuk is om samen te gebruiken :-)



Is zeker de waarheid, maar dat heb ik allemaal al zo ongeveer zo gezegd. Mannen zijn nogal visueel, dus ik had bedacht dat dit het op dat moment (hun eerste ontmoeting haha) beter doet dan hetzelfde riedeltje nog een keer af te steken ;). Zo'n trillend ringetje heb ik ook voorgesteld, alleen hij hoeft zo nodig geen speeltjes, dus hij wilde zelf liever iets dat, zeker als eerste speeltje, alleen voor mij is zeg maar.....Wel schattig hoor, het is voor hem echt een drempel waar hij overheen moet en hij wil het dan in ieder geval, voor mij, gaan proberen!

Als het goed is komt de vieb morgen met de post aan , dus ik zal waarschijnlijk donderdag laten weten hoe het was!!!
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk vond ik hm niks... Trilde voor mij te zacht.. Doe mij maar de Toy Joy Funky Vibrette.. :D
Alle reacties Link kopieren
Funnymiss: Hoe beviel de vibe?
Alle reacties Link kopieren
Een leuk ding om mee te beginnen, te proberen...wat Carolien91 al zegt; vrij zacht..maar tja wat wil je voor dat geld...



Op amazon zijn hele leuke starters pakketten te krijgen voor als je de volgende stap wilt nemen
Alle reacties Link kopieren
mindworks schreef op 21 mei 2012 @ 20:40:

Een leuk ding om mee te beginnen, te proberen...wat Carolien91 al zegt; vrij zacht..maar tja wat wil je voor dat geld...



Op amazon zijn hele leuke starters pakketten te krijgen voor als je de volgende stap wilt nemen




An sich zegt de prijs niet veel over de intensiteit van de triller, er zijn genoeg vibes rond die prijs die (te) hard trillen.



Waar ik benieuwd naar was is hoe de partner van TO erop reageerde :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets meer geld uitgegeven voor een Fun Factory Angelo mini vibrator. Ben hier wel tevreden over, maar mijn volgende wordt toch een oplaadbare. Geen gedoe meer met batterijen.

Ik ga in september naar de Kamasutrabeurs en dan ga ik mijn slag weer slaan met een leuke aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
tessa2707 schreef op 22 mei 2012 @ 09:05:

Ik heb iets meer geld uitgegeven voor een Fun Factory Angelo mini vibrator. Ben hier wel tevreden over, maar mijn volgende wordt toch een oplaadbare. Geen gedoe meer met batterijen.

Ik ga in september naar de Kamasutrabeurs en dan ga ik mijn slag weer slaan met een leuke aanbieding.




LELO Mia is wel een erg fijne, die is oplaadbaar (ook via USB), erg discreet en traploos instelbaar naar een behoorlijke intensiteit. Verder is Jimmyjane een fijn merk, maar zit een behoorlijke slag hoger qua prijs. Bijkomend voordeel is dat bijvoorbeeld Form 2 draadloos oplaadbaar is, en waterdicht.



Zoek je trouwens een clitorale of een g-spot vibe?
Alle reacties Link kopieren
tessa2707 schreef op 22 mei 2012 @ 09:05:Ben hier wel tevreden over, maar mijn volgende wordt toch een oplaadbare. Geen gedoe meer met batterijen.


Lijkt me juist zo vervelend, batterijen zijn zo te wisselen en kan de pret verder. Accu opladen ben je zo weer een paar uur verder.

Dat is ook waarom ik altijd fotocamera's koop die met batterijen werken. Leeg? Loop na de dichtstbijzijnde winkel en je kunt weer verder.
Alle reacties Link kopieren
Bij een camera koop ik altijd een extra accu. Je wilt toch niet op dat bijzondere moment zonder zitten? ;-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef op 22 mei 2012 @ 20:07:

Bij een camera koop ik altijd een extra accu. Je wilt toch niet op dat bijzondere moment zonder zitten? ;-)




Met een extra accu heb je in principe hetzelfde als batterijen, meteen wisselen en doorgaan. Alleen ook hetzelfde probleem als een oplaadbare; zijn ze (beiden) leeg...... zit je zonder. (En ook een niet gebruikte accu loopt langzaam leeg). Probeer dan maar eens binnen 10 minuten een oplossing te hebben. Batterijen koop je bij elke benzine pomp, dus hoef je ook nooit na te denken over "is de accu wel vol".

En merkgebonden accus zijn veeel duurder dan universele accu's (= batterijen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven