Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
In huis, Ja. Buiten, nee.



Niet iedereen hoeft mijn privé delen te zien.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Moeilijkenaam. En daar wil ik aan toe voegen dat ik ook niet ongevraagd geconfronteerd wil worden met andermans prive-delen. En "dan maar weg kijken" gaat niet op, want eens gezien wordt nooit meer ongezien.
Waarom zou ik in de blote kano willen lopen????
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het respectloos. Als ik het kan zien kunnen kinderen het ook zien.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet gezien, niet gedaan,

geen behoefte aan.



Snap het ook niet.

Wil het ook niet zien.
En de reden die je in je topic geeft (jij kon het zien bij die vrouw) is meer dan genoeg reden om het juist niet te doen. Heb niet echt te behoefte om de boel aan wildvreemden te showen.
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad wel verrassend om te zien. Denk dat dit wellicht onderdeel van een voorspel was of zo. Er werd overigens niet geflashed of zo, maar toevallig dat ik het zag.
Alle reacties Link kopieren
In mijn beleving zijn er héél weinig vrouwen die er op kicken hun punani / yoni/ blote kano /.... te laten zien. In tegenstelling tot mannen ; elke vrouw heeft volgens mij weleens een potloodventer gezien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ster89 schreef op 29 mei 2012 @ 14:00:

Ik vind het respectloos. Als ik het kan zien kunnen kinderen het ook zien.
Ook dat inderdaad. Had dat laatst trouwens ook met twee mannen die doodleuk rond 17:00 op een vrijdag in een steegje aan het pissen waren. Was vanaf het terras waar in zat gewoon compleet te zien, en ook voor evt. gezinnen die langsliepen trouwens. Had er bijna een topic over geopend, van sinds wanneer is dit normaal geworden?! Ik wil het al niet zien, met mijn borrelhapje en wijntje erbij ook nog, laat staan dat kinderen dit zouden moeten zien. Bah.
Kun je nagaan. Ze hoefde niet eens te flashen en jij kon het al zien.
Alle reacties Link kopieren
julesforever schreef op 29 mei 2012 @ 14:02:

maar toevallig dat ik het zag.
Je had je wisselgeld laten vallen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet hygiënisch.
Alle reacties Link kopieren
ster89 schreef op 29 mei 2012 @ 14:00:

Ik vind het respectloos. Als ik het kan zien kunnen kinderen het ook zien.
makkelijker zelfs, die hoeven niet te bukken ;-)
Misschien waren ze verbrand en hadden geen zin in het elastiek van hun slipje? En vanwege normaal altijd in broeken lopen geen erg in hun benen bij elkaar te houden in 'n rokje?
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef op 29 mei 2012 @ 14:03:

Ik vind het niet hygiënisch.






Vanwege stof wat er in kan waaien? X-D



Ik neem aan dat als iemand sliploos gaat haar jurk of rok nog wel die lengte heeft dat ze op de stof daarvan zit, ipv met haar blote kano ( hij is leukkkk ) op de barkruk te schuiven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb op een ander forum geleerd dat er zelfs een naam voor is; go commando :-O

Ik had er nog nooit van gehoord. Ben zelf te bang voor een verkouden poes :-p
Alle reacties Link kopieren
Thuis gebeurt het weleens dat ik effe gauw een jurkje aantrek zonder er verder iets onder aan te doen maar in het openbaar: Nein. Voel ik me niet prettig bij
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, een potloodventer heb ik nog nooit gezien, maar wie weet de volgende keer. Ik pakte wat uit mijn tas die op de grond stond.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren in de stad gezien, een meisje in een hippie achtige wijde witte bloes gedragen als jurkje, niets eronder. Vast leuk uitzicht voor de heren, het witte bloesje scheen enorm door. Haar vriend liep met ontbloot lijf rond, ze waren nogal van die zweverige nieuwetijdsgeneratie kinderen. Heel blij gedragen, rond springen, hij nam allerlei poses aan, hippe hoedjes op. Mijn god, wat een energie erin steken om op te vallen met dat warme weer.
Alle reacties Link kopieren
julesforever schreef op 29 mei 2012 @ 14:09:

Hahaha, een potloodventer heb ik nog nooit gezien, maar wie weet de volgende keer. Ik pakte wat uit mijn tas die op de grond stond.




Ahhhh, ok. Op die manier.

Nou, niets onrespectloos oid aan, dan. En waarom kreeg jij het idee dat dit tot hun voorspel behoorde?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig doe ik het niet meer, de gemiddelde windkracht lijkt elk jaar wel toe te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nou nee dankje, ik voel niet graag de wind langs m'n muus flapperen.



Ik heb nooit een potloodventer gezien, maar mijn vriend loopt altijd wel graag in zijn blootje met zijn geval rond te slingeren. Als hij bv van de slaapkamer naar de badkamer loopt zwiept ie ermee rond. Ik vind het altijd hilarisch, maar goed dat gebeurd dan ook in privé sfeer X-D En hij doet het er ook om :-p



Denk dat mannen het sowieso prettiger vinden om met hun pielewops rond te slingeren dan dat vrouwen hun muus laten uitwaaien.



Het is denk ik ook persoonlijk. Een vriendin van mij slaapt standaard naakt, ik vind het helemaal niet fijn om uberhaupt naakt te zijn, dat 'zit' gewoon niet lekker. Behalve tijdens de seks en onder de douche.
Alle reacties Link kopieren
@Jeane-Averil: Om op te vallen, inderdaad, zo is het exact. Gewoon aandacht trekken.
Toen ik de titel zag dacht ik... willem!



Maar nee. Ik heb nooit sliploos gelopen buiten, niet voor zover ik me herinner althans. Ook binnen zelden tot niet. Zonder slip voelt niet oké!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven