Ik wil vaker seks..

05-02-2008 13:37 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drama..

Ik wil vaker seks dan mijn partner.



Het liefst zou ik elke dag willen maar mijn partner kan gerust een maand zonder seks! Hij heeft een drukke baan en is een waar emotioneel mannentje. Als hij ergens over in zit of moe is, heeft hij absoluut geen behoefte aan seks. Begrijpelijk, doch er is altijd wel iets. Ik ben ook vaak genoeg moe (thuismama van 3 kids), maar de lust overheerst dan wel. Ik maak dan ook vaak de grap dat hij de vrouw is ' met hoofdpijn' in onze relatie en ik de ' oversekste' man ;-)



Ik heb dit probleem meermaals met hem besproken, maar hij zegt dat zodra hij relaxter is we ook vaker seks zullen hebben en ik gewoon geduld moet hebben (dit zegt meneer al ruim 2,5 jaar).



Onze relatie is voor de rest meer dan top, we zijn beste maatjes. Maar dit werkt bij mij behoorlijk frustrerend. Het is ook niet dat ik alleen maar de seks mis maar ook de intimiteit. Ja ik ben nog steeds verliefd op hem en wil niks liever dan zijn handen aan mijn lijf en niemand anders!



Kortom voor mij een drama.. Heeft iemand ook in zo'n situatie gezeten en hoe heb je dit kunnen oplossen?
Alle reacties Link kopieren
Je hoort wel eens dat je het gewoon weer moet plannen zeg maar... Ik vraag me dan altijd af hoe dan, met 3 kinderen :-p Maar misschien kun je een vrije avond ook echt vrij houden en gezellig samen iets doen, en ook echt aandacht aan elkkaar besteden. Als hij dit ook 'inplant', kan ie dan denk ik meer ontspannen...
Alle reacties Link kopieren
Lullig eigenlijk he , de één wil niet en dusssss heeft de ander vette pech , want ergens anders halen wat je thuis mist is geen optie .

Heb je het op die manier weleens verteld ; dat zijn geen-zin net zo veel waarde zou moeten hebben als jouw wel-zin ? En dat hij nu eigenlijk bepaalt ?

Valt een en ander niet praktisch op te lossen ; niet te laat naar bed , of al eerder in de woonkamer vrijen , een vluggertje ipv drie uur lang teder minnekozen , is het een idee om hem te verrassen met weet-ik-veel ; een vies filmpie , hoge hakken en sjarretellen , etc . ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB heeft zeker een punt. In een relatie dóe je soms ook gewoon dingen voor elkaar - ook al heb je geen zin. En soms duurt het weken/maanden voor iemand er een beetje zin in krijgt.

Ik moet denken aan een vrouw bij Oprah die op een dag besloot haar sexleven op te leuken en gewoon elke dag zin te maken. Hup, leuk nachtponnetje aan en gaan met die banaan. Nu is haar sexleven top omdat ze veel heeft geoefend (ook al had ze soms geen zin).

Dit zou je man echt voor jullie relatie over moeten hebben. Klinkt onaardig, maar zo bedoel ik het niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Beste Lotte,



Kijk eens op deze link van Oprah. You never know....



http://www2.oprah.com/rel...onships_sex_secrets.jhtml
Alle reacties Link kopieren
Een maand geen sex, is hier nog peanuts helaas :'-( Die van mij heeft dan ook echt nooooit zin en ik ben het af en toe meer dan zat! En het maakt niet uit of ik er rustig over praat, er boos over wordt, er het een maand niet over heb etc. Het heeft geen enkele zin. Hem verleiden ben ik mee opgehouden, want elke keer teleurgesteld worden is nog erger dan geen sex.



Geen tips dus helaas.....
Alle reacties Link kopieren
Josje , heeft dat geen zin hebben een reden volgens hem ? ( of volgens jou ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Josje75 schreef op 05 februari 2008 @ 14:34:

Een maand geen sex, is hier nog peanuts helaas :'-( Die van mij heeft dan ook echt nooooit zin en ik ben het af en toe meer dan zat! En het maakt niet uit of ik er rustig over praat, er boos over wordt, er het een maand niet over heb etc. Het heeft geen enkele zin. Hem verleiden ben ik mee opgehouden, want elke keer teleurgesteld worden is nog erger dan geen sex..




Ja dat herken ik zeker.. Ik heb hem inmiddels al zo vaak verleidt, maar tevergeefs want op een half dode man rijden is ook niet zo voldaan..haha



Echt het liefst had ik het al lang buiten de deur gezocht, doch de gedachte dat mocht hij er ooit achterkomen ik daarmee mijn relatie op het spel zet, is mij te riskant. Was het maar zo makkelijk..dan was ik aan mijn trekken en voelde hij geen druk.. Doch ik houd zoveel van hem en wil dan ook echt niemand anders dan hem (in mij..) maarja..



Hopeloos moe wordt je er wel van..
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt van niet. Of hij de waarheid spreekt weet ik niet en ik begin daar enorm aan te twijfelen. Hij doet veel voor mij en mijn dochter, wat dat aangaat is het een fijne partner. Alleen de intimiteit is bagger. Al vanaf dat ik zwanger was(dochter wordt bijna 2).



En ik mis het!!! En ik weet dat je niet mag vergelijken met eerdere partners, maar als ik dan kijk naar de intimiteit was dat stukken beter. De ex-relaties daarentegen waren wel slechter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in een boze bui wel eens gezegd dat ik het dan maar buiten de deur ga zoeken omdat ik het zo zat ben. Dat werd niet gewaardeerd :-$ en toen hij daar later nog eens op terug kwam, zei hij dat ik hem daar enorm mee had gekwetst...voor zover mijn poging om buiten de deur aan mijn trekken te komen.... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Lotte85 schreef op 05 februari 2008 @ 14:44:

[...]





Echt het liefst had ik het al lang buiten de deur gezocht, doch de gedachte dat mocht hij er ooit achterkomen ik daarmee mijn relatie op het spel zet, is mij te riskant...




Hé...........da's interessant ! :) Als jij seks zou zoeken zet jij jullie relatie op het spel. Maar je praat niet over het feit dat HIJ door geen seks te willen misschien net zo hard iets op het spel zet .

Hoe gelijkwaardig is dat ?



Ik ben zelf nogal van het " schriktherapie " ; stel het hem eens voor , dat jij het ergens anders zoekt . En zo niet ; wat dan wel ? Hoe dan verder ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB diep in mijn hart ben ik gewoon bang dat hij misschien toch op me uitgekeken is. Maar we hebben een kindje samen etcetc. wat hem dan doet besluiten om toch maar te blijven. Ook hiervan zegt hij dat dat niet het geval is
Alle reacties Link kopieren
Josje75 schreef op 05 februari 2008 @ 14:50:

Ik heb in een boze bui wel eens gezegd dat ik het dan maar buiten de deur ga zoeken omdat ik het zo zat ben. Dat werd niet gewaardeerd :-$ en toen hij daar later nog eens op terug kwam, zei hij dat ik hem daar enorm mee had gekwetst...voor zover mijn poging om buiten de deur aan mijn trekken te komen.... ;-)
Heb jij toen ook verteld dat hij jou kwetst door jou niet meer op die manier aan te raken , lief te hebben , je behoeftes te vervullen , jullie intimiteit te delen en gestalte te geven , blablabla ? Of heb je je alleen erg schuldig gevoeld ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Josje75 schreef op 05 februari 2008 @ 14:52:

BGB diep in mijn hart ben ik gewoon bang dat hij misschien toch op me uitgekeken is. Maar we hebben een kindje samen etcetc. wat hem dan doet besluiten om toch maar te blijven. Ook hiervan zegt hij dat dat niet het geval is
Maar dat geloof je niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Lotte 85 je zegt dat je nog steeds verliefd bent, is hij dat ook nog steeds?

heb jij behoeftes die hij niet (meer) heeft . Het is wel zo hoe meer sex je hebt hoe meer zin je er ook weer in krijgt. ( je maakt dan bepaalde hormonen aan)

Probeer hem zover te krijgen en laat de vonken ervan af springen zodat hij de volgende dag nog onder de indruk is. Weet ik zeker dat hij wel weer wil of hij nu moe is of niet.

succes.!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem wel willen geloven, want het komt ook wel oprecht over. Maar ik geloof het niet zo nee...maar misschien heeft dat voor een deel ook wel met mijn eigenwaarde te maken. Die is niet zo groot namelijk.



Nou klinkt het net alsof door sex mijn eigenwaarde zou stijgen, maar zo bedoel ik het niet. Het zou wel bijdragen aan een algemeen welbevinden over de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel ergens eens gehoord/gelezen dat wanneer je een leuk sexleven hebt, dat bij beide partners past, je sex niet het belangrijkste vindt in je relatie. Maar dat wanneer er geen sex is, het wel degelijk een enorm issue kan worden(als 1 van beide andere behoeften heeft).
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2008 @ 14:51:

[...]





Hé...........da's interessant ! :) Als jij seks zou zoeken zet jij jullie relatie op het spel. Maar je praat niet over het feit dat HIJ door geen seks te willen misschien net zo hard iets op het spel zet .

Hoe gelijkwaardig is dat ?



Ik ben zelf nogal van het " schriktherapie " ; stel het hem eens voor , dat jij het ergens anders zoekt . En zo niet ; wat dan wel ? Hoe dan verder ?




Ik denk dat ik hem daar zeer mee zou kwetsen. Anderzijds kwets hij ook mij met het niet seksen, doch of dit als oplossing werkt valt mij te betwijfelen.



Een relatie bestaat niet alleen uit seks, en hij zou mij zeker niet verliezen door dit slechte seksleven aangezien we toch een gezin hebben. Ik kijk er met hele gemengde gevoelens tegenaan, enerzijds wil ik gewoon seks, anderzijds vindt ik dat ik mij niet zo moet aanstellen...apart he..
Alle reacties Link kopieren
Lotte en Josje, ik herken het uit mijn eerste huwelijk. Ik heb ook van alles geprobeerd: verleiden, praten, boos worden, doen alsof ik er tevreden mee was, geduld oefenen, zijn rug masseren 's avonds in bed, boeken erover lezen, enz. Het hielp allemaal niet. De laatste jaren was het ongeveer 1 keer seks per jaar. Uiteindelijk (na 25 jaar of zo) heb ik het een tijdje buiten de deur gezocht, maar er waren toen al lange tijd nog meer problemen dan het gebrek aan seks alleen.

Ik kan dus geen tips geven, alleen met jullie meevoelen...

Knuffelen jullie nog wel, zitten jullie nog op andere manieren aan elkaar dan alleen maar seks? Strelen jullie elkaar, 's avonds in bed?

Hebben jullie partners misschien een potentieprobleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een schriktherapie zo gek nog niet is, zeker in dit statium. Je hebt al van alles geprobeerd. Wat je nog zou kunnen doe is om het te vragen de komende (pak 'n beet) 4 weken elke dag seks met je te hebben. Eens kijken wat er dan gebeurd. Ja inderdaad: je vraagt hem om tegen zijn zin 4 weken lang élke dag sex te hebben tegen zijn zin in. Dat is wat je vraagt of hij over gaat hebben voor JULLIE relatie. Idee?

Overigens ben ik geen expert in dit gebied, maar ik geloof heel erg dat je best of en toe iets van je partner kunt eisen. Net zo goed als dat je als partner iets voor de andere kunt doen wat je helemaal niet leuk vind, gewoon omdat je weet dat je de ander een groot plezier mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Lotte85 schreef op 05 februari 2008 @ 15:00:

[...]





Ik denk dat ik hem daar zeer mee zou kwetsen. Door het te zeggen , ja ? Zou hij zich schuldig voelen denk je , of dat niet ? Weet hij wel hoe erg jij er mee zit ? Anderzijds kwets hij ook mij met het niet seksen, doch of dit als oplossing werkt valt mij te betwijfelen.



Een relatie bestaat niet alleen uit seks, en hij zou mij zeker niet verliezen door dit slechte seksleven aangezien we toch een gezin hebben. Ik kijk er met hele gemengde gevoelens tegenaan, enerzijds wil ik gewoon seks, anderzijds vindt ik dat ik mij niet zo moet aanstellen...apart he..


Apart ? Ja, nee...... zo zijn we denk ik ook wel een beetje opgevoed , het is nogal losbollig als je graag hard diep en lang en goed genomen wenst te worden als moeder en echtgenote zijnde , toch ? Dat idee gaat niet zomaar uit je systeem :)



Maar ik zou het zeker niet erbij laten . Moet je je voorstellen dat je een hele leuke man tegenkomt ; niet alleen lekker , maar nog reuze aardig ook en met interesse . Zou die drempel groter of lager zijn om eens woest te gaan rollebollen als je in dat opzicht tevreden was denk je ? Ik vind het net zoiets als met erge honger boodschappen gaan doen ; sterke vrouw die thuis komt met alleen dat wat er op het lijstje staat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Reiger100 schreef op 05 februari 2008 @ 15:04:.

Knuffelen jullie nog wel, zitten jullie nog op andere manieren aan elkaar dan alleen maar seks? Strelen jullie elkaar, 's avonds in bed?

Hebben jullie partners misschien een potentieprobleem?




We liggen nog elke avond lepeltje lepeltje tegen elkaar aan.. En knuffelen regelmatig, doch wanneer ik meer wil kapt hij het meestal af met de standaard zin ' ik ben zo moe'. En als we dan es seks hebben is het meestal nog eens eenrichtingsverkeer ook! Ik zit alleen maar te pijpen en het standje is recht toe recht aan, het mag vooral geen energie kosten voor meneer.



Relaties..Bah haha
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van sex, mist hier ook een stukje intimiteit. Ik ben nogal van het knuffelen, es een keer samen op de bank, lekker zoenen etc. Maar ook daar heeft ie niet zo'n trek aan. Nou moet ik eerlijk daarbij zeggen dat hij daar altijd al minder behoefte aan had dan mij. Dus dat kan ik hem niet kwalijk nemen.
Alle reacties Link kopieren
Was het vroeger wél een vrouwenverwenner , Lotte ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2008 @ 15:15:

Was het vroeger wél een vrouwenverwenner , Lotte ?




Haha exact zou ik het niet weten.. Hij beweerd ook wel dat hij het heerlijk vindt bij mij (?!), doch de keren dat hij het heeft gedaan zijn op 1 hand te tellen.. Ik weet wel dat hij 'vroeger' actiever was maar nu door alle hectiek meer dan kapot is en wil slapen en absoluut niet actief is als we seksen.. op de zij liggen, paar x rammen en klaar...Absurd! En als ik pissig wordt ben ik de boosdoener haha



Tja helemaal eerlijk zal bijna niemand zijn over zijn seksverleden..dus al zou hij van wel zeggen, dan twijfel ik nog of dat is zodat ik er niet langer over blijf doorzeuren of dat het waarheid is.. aangezien lang praten geen optie is over dat topic bij hem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven