Hoeveel ook alweer?

13-02-2008 17:01 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet jij nog het aantal partners waarmee jij sex hebt gehad?

Zet je misschien aan het denken,haha.

Wij wel:Ik; moppie(V) 48j: 7

mijn man 49j : 4

Bij ons zal het aantal wel wat oplopen denken wij beiden.
Alle reacties Link kopieren
Behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst....bij jullie wel dus?



Wat mijzelf betreft: dat blijft bij mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Hebben we toch net gehad zo'n topic?
Alle reacties Link kopieren
stout1975 schreef op 13 februari 2008 @ 17:34:

Hebben we toch niet gehad zo'n topic?






Al zo vaak.

O.o
Alle reacties Link kopieren
Hmmm als ik mijn slettenperiode mee tel.................genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Mja..wat mij betreft kan hier wel een slotje op.
Volgens mij was de laatste 'wat is jouw nummer' op overig.



Moest trouwens erg lachen om de beschrijving van 'slettenperiode'...:)
Trouwens, het zet me inderdaad aan het denken....dat het wel weer eens tijd wordt X-D
Alle reacties Link kopieren
In mijn geval zijn het er overigens 6, te weten Viva-Angel 1, Viva-Angel 2, Viva-Angel 3, Viva-Angel 4, Viva-Angel 5 en last, but zeker not least, Viva-Angel 6.

Waarvan akte.
Alle reacties Link kopieren
vraag me af hoeveel beter/slechter iedereen wordt van de aantallen van anderen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Chardonnay schreef op 13 februari 2008 @ 19:30:

Hmmm als ik mijn slettenperiode mee tel.................genoeg!
Grappig ;-) Ik heb het er vaak met mijn vriendinnen (en overigens ook andere vrouwen) over dat (bijna) elke vrouw wel een slettenperiode heeft gehad ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zolang ik ze kan tellen is het ok. Wat heb je eraan als je weet met hoeveel mannen ik naar bed ben geweest? Wordt er dan een waarde oordeel aangekoppelt? Ben ik als ik met x mannen naar bed ben geweest te vroom of eerder een losbandige? En krijg ik dan een stempeltje wegens goed gedrag of een vaantje ofzo? En behaal ik een bepaalde score (en wie bepaalt die score) krijg ik dan een trofee?

Zolang je voor jezelf weet hoeveel en je schaamt je er niet voor, je hebt ervan genoten. Dan is er niets mis mee. Verantwoording hoef je enkel aan jezelf af te leggen.
Alle reacties Link kopieren
nou dushi74 ik heb altijd al een kroontje willen hebben. moet ik dan toch maar eerlijk gaan zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Als ik Viva-Angel 7 heb gehad, dan wil ik ook een kroontje/beker/vaantje/versierde dakgoot hebben. Of een emmer vol met hobby's, dat lijkt me ook een passend aandenken.
Alle reacties Link kopieren
Dat kroontje verdien je toch sowieso It's. Gewoon omdat je het altijd veilig doet. Vind ik al meer dan genoeg reden voor de uitreiking ervan.



Ik denk dat jij een emmer vol hobby's krijgt als beloning Q. Die andere dingen krijg je pas als je Viva angel10 hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand je vraagt naar het aantal sekspartners, tel je dan iedereen die bij je 'naar binnen' is geweest? Ik bedoel daarmee, vergeet je nare ervaringen en tel je de gewenste, leuke? Ikzelf heb een paar vervelende ervaringen gehad en denk daar zo min mogelijk over na. Een vriendin van me had ook zo`n soort ervaring als ik (dat weet ik 100% zeker), hij had haar ontmaagd, maar ze zegt zonder blikken of blozen dat een ander haar eerste was. Aangezien er vrij veel vrouwen zijn die niet alleen maar goede, gewilde sekspartners hebben gehad, maar er wel veel onderzoeken zijn naar het aantal partners, vroeg ik mij af hoe zij hebben geantwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven