snachts ´aangerand´ door eigen man!

21-02-2008 08:39 21 berichten
Een beetje een vreemd verhaal, maar sinds een poosje vertoond mijn man regelmatig nogal vreemd gedrag snachts. Hij probeert dan met me te vrijen, wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is, echter weet hij hier zelf niks meer van de volgende dag! Bovendien gedraagt hij zich dan heel anders dan normaal, heel hardhandig en lomp. Hij ploft met zn volle gewicht boven op me, waardoor ik nauwelijks adem kan halen en/of hem van me af kan duwen. Ook praat hij anders dan normaal of vraagt bijv. wie ik ben! Terwijl we al heel lang samen zijn. Laatst werd ik midden in de nacht naakt wakker, ik had niks gemerkt, terwijl ik heel licht slaap. Ook hij wist de volgende dag weer van niks toen ik ernaar vroeg. Echt raar! De eerste paar keren konden we er achteraf nog wel om lachen, maar ik vind het nu nogal vervelend worden. Ik word wakker doordat ik hem met geweld van me af moet duwen en het duurt dan ook wel weer even voordat ik weer in slaap val. Ook vind ik het een beetje eng omdat het bijna lijkt alsof er op dat moment iemand anders in mijn man zit. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje....

Ja ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Het lijkt inderdaad wel of je man ineens een ander persoon wordt! En ik vind dat dit serieus genomen moet worden. Hoe vervelend het ook is voor je man, ik denk toch dat hij ermee naar de dokter moet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Yenthe, klinkt heel eng. Ik zou gelijk naar de dokter gaan en je man laten onderzoeken in het ziekenhuis!!!
Yenthe79 schreef op 21 februari 2008 @ 08:39:

Een beetje een vreemd verhaal, maar sinds een poosje vertoond mijn man regelmatig nogal vreemd gedrag snachts. Hij probeert dan met me te vrijen, wat op zich natuurlijk niet zo vreemd is, echter weet hij hier zelf niks meer van de volgende dag! Bovendien gedraagt hij zich dan heel anders dan normaal, heel hardhandig en lomp. Hij ploft met zn volle gewicht boven op me, waardoor ik nauwelijks adem kan halen en/of hem van me af kan duwen. Ook praat hij anders dan normaal of vraagt bijv. wie ik ben! Terwijl we al heel lang samen zijn. Laatst werd ik midden in de nacht naakt wakker, ik had niks gemerkt, terwijl ik heel licht slaap. Ook hij wist de volgende dag weer van niks toen ik ernaar vroeg. Echt raar! De eerste paar keren konden we er achteraf nog wel om lachen, maar ik vind het nu nogal vervelend worden. Ik word wakker doordat ik hem met geweld van me af moet duwen en het duurt dan ook wel weer even voordat ik weer in slaap val. Ook vind ik het een beetje eng omdat het bijna lijkt alsof er op dat moment iemand anders in mijn man zit. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Dit verschijnsel (slaapseks) komt vaker voor hoor, er is zelfs een topic over geopend, misschien heb je er wat aan. Even zoeken....
Alle reacties Link kopieren
google eens op sexsomnia
Hey Xander68 en Yamnuna, ik heb net even gegoogeld en het lijkt er idd verdacht veel op. Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee! Een echte behandeling is er ook niet zoals het lijkt, behalve antidepressiva en valium! Straks word ik ook nog verkracht of gewurgd door mn eigen man, lekker dan!
Nounou...je lijkt niet veel vertrouwen in je man te hebben ;-)

Praat er eens over nav wat je gegoogled hebt, of naar aanleiding van dit topic.

Als hij ziet dat het een serieuze aandoening kán zijn, lijkt me een logische stap voor hem dat hij zich laat onderzoeken. Ik neem tenminste voor het gemak maar even aan dat hij geen verkrachting op zijn naam wil hebben staan....
Alle reacties Link kopieren
Sarah Scott schreef op 21 februari 2008 @ 10:07:

Nounou...je lijkt niet veel vertrouwen in je man te hebben ;-)





Dat is niet het punt. Mensen die aan deze afwijking lijden weten niet wat ze doen. Met vertrouwen heeft het niks te maken.



Ik zou je man vragen eens naar de huisarts te gaan en misschien is een aparte slaapkamer een veilige oplossing?
wanda_p schreef op 21 februari 2008 @ 10:19:

[...]





Dat is niet het punt. Mensen die aan deze afwijking lijden weten niet wat ze doen. Met vertrouwen heeft het niks te maken.

Wat denk je waarom die smiley er staat?
Xander68 schreef op 21 februari 2008 @ 08:47:

[...]





Dit verschijnsel (slaapseks) komt vaker voor hoor, er is zelfs een topic over geopend, misschien heb je er wat aan. Even zoeken....
Heb je hier wat aan?
Hou eens de tijd in de gaten wanneer het gebeurt. Precies om middernacht gaat bij sommige mannen de stem dalen, de beharing groeit snel, er komt een ondraaglijke stank uit hun bek, hun ogen lichten vuurrood op, ze praten wartaal. Hebben ze de avond ervoor flink doorgezakt dan is er niets aan de hand maar o wee als dat gebeurt na een avondje bankhangen: ze weten dan inderdaad niet meer wie jij bent en nog minder wie ze zelf zijn. Deze persoonlijkheids-stoornis gaat gewoonlijk over na een uurtje maar als dat te lang duurt zou je een houten pen door zijn hart kunnen slaan, naar het schijnt helpt dat tegen de vervelende bijverschijnselen die jij noemt.



Controleer 's morgens ook zorgvuldig je keel en nek op een paar onopvallende wondjes. Zijn die er niet dan mag je naar de dokter, zijn die er wel dan graag hier even melden en vooral niet naar de dokter.
Hey Xander68, ja dank je wel, ik had het topic inmiddels al gevonden.
Zo Geve, jij hebt wel een rijke fantasie voor iemand van 84 jaar, ben je niet een beetje verdwaald?
;-)
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha
Yenthe, wil je man hiermee naar de dokter? Sexsomnia is best een beroerde aandoening...
Hey Tangerine, als ik dat zou willen, zou hij het wel doen, maar volgens mij heeft het weinig zin. Aangezien er niet echt een behandeling voor bestaat. Behalve dan slaapmedicatie of antidepressiva, maar dat vind ik te ver gaan. We weten nu wat het is en als het niet erger wordt, valt er mee te leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van gehad.

Geen idee waar het door kwam.

Het is vanzelf weer overgegaan.
Hmm, van die slaapmiddelen ligt ie toch gewoon 8 uur knock out zonder op je te springen? Ja, kan me voorstellen dat het je tegenstaat dat het medicijnen zijn, maar... let gewoon goed op jezelf en als je het echt als heel naar gaat ervaren wel naar de arts hoor!
Alle reacties Link kopieren
sexorcisme
Alle reacties Link kopieren
X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven