seksgeluiden en de kinderen

22-02-2008 15:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Hoe gaan jullie om met het volgende......



Je hebt seks met je partner en vindt het allebei wel geil om daar wat geluid bij te maken (kreunen dus he). Zijn jullie bang dat de kinderen dat horen? Houden jullie je daarom in of maakt het jullie niks uit?



Deze vraag heb ik naar aanleiding van een gesprek met een vader van 2 kinderen. Hij zei dat ze altijd met alle deuren open slapen en dat ze gewoon sex hebben met geluid.



Wat mezelf betreft, ik hou me helaas wel in. Ik vond het vroeger veels te vreselijk als ik mijn ouders hoorde (gelukkig was dat niet vaak).



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het laatst meegemaakt hier. Ik lag op mijn buik en manlief zat achterop mij. Ineens stond dochterlief van 11 in de slaapkamer. Ze keek en het enige wat ze zei was: GATVERDAMME!. Ze draaide zich om en liep terug naar haar slaapkamer. Ben nog nooit zo geschrokken als toen.....
Alle reacties Link kopieren
love1968 schreef op 22 februari 2008 @ 15:15:

Wij hebben het laatst meegemaakt hier. Ik lag op mijn buik en manlief zat achterop mij. Ineens stond dochterlief van 11 in de slaapkamer. Ze keek en het enige wat ze zei was: GATVERDAMME!. Ze draaide zich om en liep terug naar haar slaapkamer. Ben nog nooit zo geschrokken als toen.....
Had ze gelijk een leuk onderwerp voor het kringgesprek de volgende dag in de klas :rofl:
Alle reacties Link kopieren
fritsjespits schreef op 22 februari 2008 @ 15:09:



Wat mezelf betreft, ik hou me helaas wel in. Ik vond het vroeger veels te vreselijk als ik mijn ouders hoorde (gelukkig was dat niet vaak).



Ben benieuwd!
Het ligt denk ik aan de leeftijd van de kinderen. Kleine kinderen zullen er waarschijnlijk niet zoveel bij denken. Als je het van jongs af aan gewend bent, hoeft het volgens mijn niets smerigs te zijn...
Ik hoorde mijn ouders vroeger ook en vond dat niet fijn.

Achteraf bezien, wel leuk dat ze het zo vaak deden (keer of vijf, zes in de week). Maar het van jongs af aan gewend zijn maakt het niet minder onsmakelijk hoor. Ouders horen geen seks te hebben, net als kinderen.
Toen mijn zus jaar of drie was, kwam ze bij mijn ouders en zei doodleuk: mag ik ook paard rijden?
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen horen ons ook wel.

Dat weten we omdat dochterlief laatst zei dat ze niet hoefde te vragen of het lekker was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kinderen, maar ik zou me geloof ik ook wel inhouden. En zeker niet met de deuren open slapen!
Alle reacties Link kopieren
haha lekker herkenbaar, ik zeg zelfs wel eens "sssttt" tegen mijn man tijdens de sex, niet echt opwindend O.o
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
wij hebben niet eens een deur voor onze 'slaapkamer' , slapen in de achterkant van de huiskamer (waar geen tussenwand oid meer in zat) omdat we slechts 2 slaapkamers hebben en die worden bevolkt door de kinderen.

Ik voel me niet echt fijn om sex te hebben als de kinderen thuis zijn ook zeker om die reden (geen deur) EN omdat ons bed gigantisch kraakt.

BAH!

Ik hou me dus ook in met stem, ook met veranderen van positie qua geluid.

JAMMER !!
Alle reacties Link kopieren
houvanjezelf schreef op 22 februari 2008 @ 16:22:

Mijn kinderen horen ons ook wel.

Dat weten we omdat dochterlief laatst zei dat ze niet hoefde te vragen of het lekker was geweest.




:-$ En hoe oud is die dan?

Toch wel een beetje genant...
Zolang de kids echt heel klein zijn zegt het ze toch niks. Als ze echter begrijpen wat seks is zou ik hun er niet mee lastig willen vallen. Kinderen vinden het een vies idee dat hun ouders seks hebben.



Een vroeger vriendinnetje van mij zag haar ouders ook met enige regelmaat seksen omdat haar ouders het onzin vonden om de deur dicht te doen. Daar vertelde ze in geuren en kleuren over. We waren toen nog heel jong (vroege basisschool leeftijd) dus het maakte veel indruk op haar.
Alle reacties Link kopieren
oooh hahaha houvanjezelf!! Inderdaad, hoe oud is je dochter? Bijdehandje in elk geval.



Winniedepooh, da's best extreem. Is verhuizen geen optie? Of een ander bed? Jammer, zoals je zelf al zegt.



Tangerine, wat een verhaal van je vroegere vriendinnetje. Zo'n kind gaat zich volgens mij van alles in z'n hoofd halen. Zo las ik een keer dat een stel sex had op de bank, zij lag onder en kreunde. Hun kind kwam binnen en begon heel hard op z'n vader te slaan omdat het dacht dat die zijn moeder pijn deed. Zielig.



Ik ben benieuwd of er ook nog reacties komen van mensen die het niks uitmaakt dat kinderen het horen/zien.
Alle reacties Link kopieren
Zien vind ik weer wat ver gaan,maar horen ach dan zou je nooit eens jezelf kunnen laten gaan en niet genieten kunnen.

Een keer kwamen ze de slaapkamer op,En wat zijn jullie aan het doen!!

Ik zei maar snel dat we aan het stoeien waren.En waarom deed je dan zo?? (mijn dochter maakte het gluid na wat ik gemaakt had) ik zei dat papa mij aan het kietelen was,Toen fluisterde ze in mijn oor,....dat haar broertje had gezegd dat wij aan het sexen waren.Ik fluisterde terug dat dat ook zo was.Ze giechelde en ging terug naar bed.Toen was ze nog klein,nu zou ze en niet meer komen,en het vies vinden,ze zit nu in de leeftijd dat schaamtegevoelens spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat ik het vroeger echt verschrikkelijk vond als ik m'n ouders hoorde... Toen was ik al wel een jaartje of tien, elf, twaalf, dus niet meer echt klein...



Ik heb geen kinderen, maar woon wel in een gehorig huis met een bovenbuurman. En dat boeit me dus weer echt gewoon helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hadden mijn ouders nooit sex. Ik sliep in de kamer ernaast en toch nooit wat gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Kilios schreef op 24 februari 2008 @ 20:08:

Volgens mij hadden mijn ouders nooit sex. Ik sliep in de kamer ernaast en toch nooit wat gehoord.




Misschien hadden ze de kamer extra goed geluidsdicht gemaakt?

Of ze checkten altijd eerst of jij wel vast lag te slapen.

Of ze seksten enkel als jij bij opa en oma uit logeren was.

Of ze deden het heel stilletjes.

Of niet in de slaapkamer, maar in de kelder/op zolder.



Of ze hadden nadat ze jou hadden verwekt inderdaad nooit meer sex. X-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
fritsjespits schreef op 23 februari 2008 @ 10:49:

Ik ben benieuwd of er ook nog reacties komen van mensen die het niks uitmaakt dat kinderen het horen/zien.


Ze hoeven echt niet alles te zien, maar ze horen het wel. Jammer dan, we kunnen ons geen huis veroorloven met een aparte ouder-vleugel en een aparte kinder-vleugel.



Het is niet zo heel lang geleden dat veel gezinnen slechts één (slaap)kamer deelden, en het schijnt dat toch niet alle kinderen die merkten dat hun ouders sex hebben totaal verknipt raken.
Alle reacties Link kopieren
@ fritsjespits:



Wil juist heel graag verhuizen maar zie maar es wat anders te krijgen. Ben er al jaren mee bezig. Heb huurhuis (koophuis is geen optie) en toen ik hier destijds kwam wonen was er nog maar 1 kind.

Ander bed zou tuurlijk kunnen maar die slaapkamerdeur.... !! bah
Alle reacties Link kopieren
Ik hou me ook in als er kind(eren) in huis is/zijn. Ik vond het vroeger ook niet prettig om te horen als mijn ouders bezig waren. Kost trouwens wel veel moeite hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vroeger verschrikkelijk om dat af en toe te moeten horen.

Toen ik echt nog heel klein was dacht ik ook altijd dat mijn vader mijn moeder pijn deed, of zelfs nog erger. Echt niet leuk!!

Ik was dan ook altijd heel erg bang maar durfde niet binnen te lopen want stel dat mijn vader me ook iets aan zou doen.



Later begreep ik natuurlijk wel wat ze daar altijd deden maar als kind zijnde vond ik het echt heel beangstigend.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb mijn ouders ok vroeger wel eens betrapt in de woonkmaer toen ik naar beneden ging om wat te drinken...Heej waarom zijn jullie naakt? Mijn moeder euh we hadden het warm haha.

Mijn vriend heeft 2 kids en ik vind het erg moeilijk om te seksen met hun erbij. Ik ben zowiezo al een type dat graag sekst p tijden die niet gepast zijn dus bij vorkeur 's middags en dat is nogal moeilijk te verklaren. Dus nu doen we het nooit wanneer zij er zijn. Een vroege ochtend of late avond sekser ben ik noit geweest.
Alle reacties Link kopieren
"Kinderen" en "sex" hoort voor mij sowieso niet bij elkaar. Geen sex MET kinderen, niet waar kinderen bij zijn, en vooral niet OM kinderen te krijgen. Het past gewoon niet in 1 zin :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven