Ervaringen met dildo met zuignap?

03-10-2012 16:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaringen met een dildo met een zuignap onderaan, zodat je 'm overal op vast kunt maken? Mijn vriendin wil er wel zo een, zodat ze er zelf op of tegenaan kan rijden, terwijl ze mij pijpt... Lijkt mij ook een heel geil idee! Maar blijft die zuignap beetje zitten? En waar kun je 'm het beste tegenaan plakken??
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon een goede en hij blijft goed zitten op gladde oppervlakken. Had je zelf ook kunnen bedenken hoor.



Ik heb een siliconen ding en die blijft na wat nat maken erg goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem het beste tegen het raam plakken, daar blijft hij het beste op zitten.
Ieder zijn meug , maar is tegen de bedrand geen goed idee? Tegen het raam plakken pijpt zo lastig lijkt mij .
Gewoon PLOP op de grond en een showtje voor jou lijkt me veel leuker...dat plan dat je nu hebt is niet heel geil hoor, dan gewoon een echte zoeken.



En die tip van "op het raam" kan nou weer wel....whohahahhaa
Alle reacties Link kopieren
ja hoor die plakt fantastisch! wij hebben zo'n ding weleens op een helm geplakt bij het karten (vrijgezellenfeest) en hij bleef zitten.

dus als dat ermee kan, dan kan je vriendin er vad ook wel wat mee;)
O, ja hij blijft wel plakken maar is niets echt geil...vind je wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:alfa-man schreef op 03 oktober 2012 @ 16:39:

Je kunt hem het beste tegen het raam plakken, daar blijft hij het beste op zitten.whahahaa....en dan vooral als de glazenwasser de buitenboel komt doen.....
Zou het niet een beter/geiler idee zijn als hij haar gewoon bevredigd met een dildo terwijl zij hem pijpt in een soort van zijwaarts 69-standje?



Het lijkt me namelijk zo onnatuurlijk aanvoelen als je jezelf bevredigt terwijl je tegen een stuk plastic met een zuignap aanrijdt. Maar goed, dat ben ik.
Mick Jagger is een zuignap heb ik mij laten vertellen....
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 oktober 2012 @ 16:53:

Zou het niet een beter/geiler idee zijn als hij haar gewoon bevredigd met een dildo terwijl zij hem pijpt in een soort van zijwaarts 69-standje?



Het lijkt me namelijk zo onnatuurlijk aanvoelen als je jezelf bevredigt terwijl je tegen een stuk plastic met een zuignap aanrijdt. Maar goed, dat ben ik.Ja, dat ben ik inderdaad helemaal met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze wil echt het idee krijgen dat ze aan 2 kanten genomen wordt...
Extra mannetje erbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:alfa-man schreef op 03 oktober 2012 @ 16:39:

Je kunt hem het beste tegen het raam plakken, daar blijft hij het beste op zitten.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Franck schreef op 03 oktober 2012 @ 17:12:

Nee, ze wil echt het idee krijgen dat ze aan 2 kanten genomen wordt...

Doe je dat dan met je vingers anaal ofzo terwijl zij tegen een dildo aanrijdt en ze je tegelijkertijd pijpt? En hoe gaat zij dan te werk met het pijpen? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal .



Een ander standje om van 2 kanten genomen te worden: jij neemt haar anaal terwijl zij zichzelf met een dildo bevredigt. Daar is dan geen zuignap bij nodig, maar het pijpen lukt dan natuurlijk niet. Is dat wat?
Volgens mij wil ze het gevoel hebben dat mond en kut gevuld zijn. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2012 @ 17:37:

Volgens mij wil ze het gevoel hebben dat mond en kut gevuld zijn. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ooooooooooooh bedoelt hij het zo, dat vraagt om een voor mezelf.



quote:alfa-man schreef op 03 oktober 2012 @ 16:39:

Je kunt hem het beste tegen het raam plakken, daar blijft hij het beste op zitten.Ja, het liefst het raam aan de straatkant. Dat schijnt het allerbeste te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Op de douchevloer zou die ook wel goed plakken,kan je gelijk je pielemoosje afspoelen na de daad.Mij lijkt het persoonlijk een afknapper als je vriendin op een stuk rubber zit te pompen en tegelijketijd je pielemoosje als lolly gebruikt,maar het is jou feestje veel plezier.
quote:Nastik schreef op 03 oktober 2012 @ 17:57:

[...]





Ja, het liefst het raam aan de straatkant. Dat schijnt het allerbeste te zijn!





Met TO aan de andere zijde en een raampje open voor het pijpen .
Alle reacties Link kopieren
quote:alfa-man schreef op 03 oktober 2012 @ 16:39:

Je kunt hem het beste tegen het raam plakken, daar blijft hij het beste op zitten.
quote:iris1969 schreef op 03 oktober 2012 @ 18:03:

[...]







Met TO aan de andere zijde en een raampje open voor het pijpen .





Raamfetishisme.. terwijl beide holtes rijkelijk worden gevuld.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik toch een spiegel doen. Ik denk trouwens echt dat dat het idee is van die dingen...



Verschillende mensen, verschillende fetisjen
quote:scheel_schaapje schreef op 03 oktober 2012 @ 18:18:

Dan zou ik toch een spiegel doen. Ik denk trouwens echt dat dat het idee is van die dingen...



Verschillende mensen, verschillende fetisjen Hoezo fetish? Mij lijkt dit ook wel een leuk standje. Niet persé met een raam trouwens. (eigenlijk liever niet)
Alle reacties Link kopieren
Het is juist de spiegel die mij niks lijkt, niet de meest elegante pose... (het raam ook niet trouwens, maar dat lijkt me duidelijk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven