fuckbuddy

13-10-2012 22:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Er zullen al wel meer topics over dit onderwerp geweest zijn. Toch open ik een nieuwe omdat ik me al de hele avond rot voel en ik echt mijn verhaal even kwijt moet.



Al enige tijd heb ik een fuck buddy. Het gaat om een man die ik al 2 jaar ken en waar ik destijds ook verliefd op ben geweest en hij ook op mij. Maar het is niets geworden omdat ik toen ene tijd naar het buitenland ben gegaan. In die tijd hebben we wel wat heen en weer gesmst en dit ging vooral over seks.



Bij terugkomst zijn we weer gaan afspreken, dit heel neutraal en inmiddels hadden er beiden whats app dus begon ook het onzin sms'en.

In maart hadden we inmiddels heel wat op en neer gewhatsappt en probeerden we elkaar via app altijd een beetje op te geilen. Hij heeft aan een vriendin van me gevraagd of ik gevoelens voor hem had, maar dat was niet zo. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed en ben vrolijk door gegaan.



Rond juli zijn we de appjes in praktijk gaan brengen. We vonden het beiden prima en maakte wat rafspraken over hoe en wat we van elkaar verwachtten. Niet veel eigenlijk alleen maar lol hebben.



Hij vroeg me zelfs mee om een paar dagen naar Berlijn te gaan maar dit is er uiteindelijk niet van gekomen, weet niet precies waarom, denk dat ik niet zo goed durfde.



We zijn met elkaar om blijven gaan en spraken ook wel eens af zonder seks te hebben en we hadden intensieve gesprekken. Na een aantal weken heeft hij me gezegd een stap terug te willen doen. Hij vond dat we back to basis moesten gaan en niet te intensief met elkaar moesten praten omdat dat niet echt het doel wa van hoe we begonnen waren.



Inmiddels merkte ik dat ik verliefd op hem begin te worden. Niet onoverkomelijk dat dat zou gebeuren.



Maar... Door mijn gevoelens ben ik de laatste tijd meer aan t pushen om hem vaker te kunnen zien. Hij heeft vaak geen tijd of geen zin maat appt me dan wel allerlei geile praatjes.

Nu is hij een week op vakantie geweest en heb ik hem gezegd dat ik na wilde denken over ons. Hij weet niet dat ik gevoelens voor hem heb en ik ben ook bang om dit te zeggen omdat ik denk dat t dan afgelopen is. Van de andere kant moet ik t wel ertellen want dit kan eigenlijk niet meer zo. Nu hb ik de hele week niets van hem gehoord maar gisteren was hij terug en hebben we leuk als van ouds geappt. Maar toen ik hem vroeg of hij dit weekend nog tijd had zei hij van niet. Morgen vertrekt hij weer op vakantie en zal ik hem dus weer een week niet zien en dat vond ik lastig. Hij werd echter heel boos omdat ik maar door bleef zeuren om vanavond iets af te spreken. Uiteindelijk heb ik hem gevraagd of ie ook nog met anderen seks heeft. Dit vond hik niet leuk. Hij zei dat t niet zo was maar vond dat hij zich hierover niet hoefde te verantwoorden. Dat is ook zo maar door mijn gevoelens word ik hier onzeker van.



Ik weet echt niet wat ik nu moet doen, en kan er gewoon niet tegen dat hij vanavond geen tijd heeft. Ik moet mezelf echt bedwingen om niet te appen.

Ook baal ik er van dat t niet meer zo is als in het begin, toen liep hij achter mij aan en had wrs ook gevoelens voor me. Ik hoop dat hij dit nog steeds heeft.



Wie kan me tips geven??? Wat moet ik doen???



Dank
ik zou eerlijk zijn over je gevoelens en als je dat niet wilt dan het contact stop zetten. Je hebt m.i. geen reden om boos te zijn op hem want volgens mij gedraagt hij zich zoals je kan verwachten van een fuckbuddy (ik neem aan dat dit hetzelfde is als een SV?)
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt hij gedraagt zich zoals het hoort, alleen baal ik ervan dat ik er nu last van heb door mijn gevoelens
Alle reacties Link kopieren
Als je verliefd wordt op je fuckbuddy heb je je eigen gestelde grens overschreden en de controle over de situatie dus verloren. Als je geen lang slepend en naar verhaal wilt ontwikkelen: gewoon zeggen, joh ik ben je toch leuker gaan vinden, kan je daar wat mee of niet? En zo nee, dan gewoon afkappen. En of hij dat dan doet of jij maakt uiteindelijk niet uit, hoewel ik denk dat het voor je eigen psyche beter zal zijn als jij die controle over jezelf in een geval als dit zelf weer kan terugpakken.
Alle reacties Link kopieren
ja idd vertellen dat je wat meer voor hem voelt is het niet wederzijds dan afkappen,.



kan wel zeggen dat als ik straks zoiets heb en die sv gaat meer voor mij voelen en voor mij meteen einde verhaal....nee dat was het nu al geweest als hij bv zo zou gaan zeuren om toch af te spreken.
Jij zit aan hem te plukken. Hij wordt daar boos over. Kortom: hij heeft waarschijnlijk al bedacht dat er iets aan de hand is. Dat kan je maar beter open en eerlijk vertellen. Ik zou ook niet op safe spelen door mijn eigen gevoelens wat af te zwakken. Kans is dat hij dat misschien dan weliswaar OK vindt, maar dan zit je over een tijd met hetzelfde probleem.



Nu gooi je je zelfrespect in de sloot. Niet doen.
Zelfde advies.

Eerlijk zeggen dat je meer voor hem voelt.

Is het niet wederzijds? Dan zelf stoppen.



Het is voor vrouwen heel moeilijk om niet meer gevoelens te ontwikkelen voor een fuckbuddy. Zeker als je er ook nog mee praat.

Het is gewoon iets biologisch, onze hormonen vertellen ons dat dit de ware is omdat het voor de soort beter is om bij het mannetje te blijven.

Mij hielp het om mezelf dit voor te houden.

"Hij is niet de ware, maar mijn hormonen raken hiervan in de war."

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de tips. Als hij terug is van vakantie ga ik open kaart spelen...
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me vooral ellendig over voel is dat ik in het begin steeds aandacht van hem kreeg en nu niet meer. Ik heb het echt te pakken die verliefdheid. Hoe groot is de kans dat hij ook gevoelens voor mij. Heeft???
zomer, antwoord op de vraag hoe groot die kans is kan hier natuurlijk niemand zeggen.

Die moet je echt aan hem vragen maar gezien zijn verminderde belangstelling in jou zou ik wel goed in je achterhoofd houden dat hij het niet zo voelt. Aan de andere kant kan zijn houding ook zelfbescherming zijn. Nou ja mijn punt mag duidelijk zijn. Als je antwoord wil hebben op je vragen moet je die aan de juiste persoon stellen. Je SV dus!
Alle reacties Link kopieren
Jah dat weet ik. Ik voel me alleen kut en het helpt om alles op te schrijven en jullie advies te vragen al weet ik ook dat Jolie daar geen antwoord op kunnen even. Ik denk ook dat hij uit zelfbescherming zo reageert. Hij is nl. Al eens verliefd op me geweest en heeft t een paar maanden geleden dus aan die vriendin gevraagd. Hij zegt dat hij dat deed om te weten te komen wat ik van hem vond. Maar dan had ik wel een andere vraag geteld als ik dat had willen weten...
Ga nu niet voor hem invullen wat hij zou kunnen voelen en denken. Je kunt jezelf helemaal gek maken met allerlei scenario's. En als het je onrustig of onzeker maakt, ook niet een week wachten maar het benoemen zodra je de kans krijgt. Er is namelijk nooit een perfect moment om hierover te beginnen als je het spannend vindt, dus maar zo snel mogelijk de koe bij de horens vatten.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Anna. Zodra hij terug is ga ik er met hem over praten.



Inmiddels heb ik wel het gevoel gekregen dat hij gevoelens heeft voor iemand anders, iemand die ik ook ken. Door wat viswerk bij haar en bij hem heb ik die conclusie kunnen trekken ( ik zou bij de recherche moeten gaan) nu dus weer buikpijn daarvan. Wat is verliefd zijn toch vervelend als je er niets mee kunt...
Alle reacties Link kopieren
Je
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Anna
Alle reacties Link kopieren
Sorry te vroeg op enter gedrukt...



Zodra hij terug is ga ik het bespreken.

Inmiddels heb ik via iemand andets(. Om het verhaal wat ingewikkelder te maken ) achterhaald dat hij wrs gevoelens heeft voor een ander. Pff wat is verliefd zijn toch lastig als je er niets mee kunt!!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Zomer, ook voor jou komt de tijd dat je met een glimlach terug denkt aan ie verwarrende tijd van nu. Afkicken is altijd klote
Alle reacties Link kopieren
Heel lastig ! Zelf heb ik ook in zo'n situatie gezeten. Ik heb 1,5 jaar een seksrelatie gehad, ook verliefd geworden, en er toch (te) lang mee doorgegaan. Uiteindelijk heel veel onder geleden, en dat is nog zacht uitgedrukt. En in principe kun je hem niks kwalijk nemen; jullie hebben immers geen liefdesrelatie maar een seksrelatie. Mijn advies zou zijn om er zelf een punt achter te zetten. Je verliefdheid weg proberen te drukken en doorgaan raad ik je uit ervaring af. Veel sterkte in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor jullie lieve reacties. Ik heb vannacht tot 2 uur wakker gelegen en vandaag de hele dag gepiekerd. Ik weet dat jullie gelijk hebben. Het lijkt wel als een verslaving.

We hebben nog afgesproken een keer naar een parrnclub te gaan en een hotel met jacuzzi te huren. Daar had ik me zo op verheugd.



Waar ik vooral over gepiekerd is, is waarom ik me zo laat gebruiken. Want hoe lang of kort ik er nog mee doorga, kut gaat t worden...
Zomer, ga praten! Je maakt jezelf alleen maar gekker nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven