hele kleine balzak?

23-02-2013 15:02 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer seks gehad met een vriendje die naar mijn idee een heel kleine balzak had, bijna alsof ie er 'niet' was.

Ik ben 'gewend' dat de balzak enigszins te 'kneden' is (gently), en dat dat een prettige stimulatie is bijvoorbeeld tijdens het pijpen.

Dit vriendje had dat helemaal niet, en ik heb er niet naar gevraagd omdat het natuurlijk geen probleem vormde, maar ik vraag me nu toch af hoe dat eigenlijk komt, of dat het geen reden heeft. Zou hij een bepaalde ingreep hebben gehad of 'is het gewoon zo' soms? Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft nu overigens well een kind, dus het is niet zo dat hij 'onderdelen miste'
Het kan zijn dat hij er maar één had.





Ja ik herken het en de eigenaar daarvan was vreemd genoeg zelf een enorme zak
Alle reacties Link kopieren
Als je maar 1 bal hebt, kan dat dan 'natuurlijk' zo zijn of is dat dan altijd nav een operatie ofzo?

Ook zit het allemaal heel 'strak'. Raar verhaal, maar je kunt 'normaal' toch een soort 'balletje balletje' doen, en dat was bij deze man toch echt niet mogelijk... Verder nooit gezien, dus ik vind het vrij uniek, maar zoveel bedpartners heb ik nou óók weer niet gehad...
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van opwinding en omgevingstemperatuur wordt (ook) de balzak kleiner of juist groter.
Alle reacties Link kopieren
Ik had eens een vriendje met opvallend kleine balletjes. Verder was alles aan hem vrij groot, maar balletjes pasten gemakkelijk in 1 hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:little_pickle schreef op 23 februari 2013 @ 15:13:

Afhankelijk van opwinding en omgevingstemperatuur wordt (ook) de balzak kleiner of juist groter.

Inderdaad. Ten eerste hangen teelballen buiten het lichaam (i.t.t. eierstokken) omdat de lichaamstemperatuur daarvoor iets te warm is.



Als de buitentemperatuur kouder wordt trekt de balzak zich samen waardoor de ballen tegen het lichaam aangedrukt worden. Ze worden daardoor warmer.



Als de buitentemperatuur normaal is of warmer wordt, wordt de balzak groter en hangen de ballen verder van het lichaam af. Ze hoeven niet warmer te worden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartjasje schreef op 23 februari 2013 @ 15:09:

Als je maar 1 bal hebt, kan dat dan 'natuurlijk' zo zijn of is dat dan altijd nav een operatie ofzo?

Raar verhaal, maar je kunt 'normaal' toch een soort 'balletje balletje' doen, en dat was bij deze man toch echt niet mogelijk...De versie van balletje-balletje die niet strafbaar is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 23 februari 2013 @ 15:04:

Het kan zijn dat hij er maar één had.





Ja ik herken het en de eigenaar daarvan was vreemd genoeg zelf een enorme zak Een man die een enorme zak is, krijgt jou dus toch zover dat je ook zijn klokkenspel te zien kreeg? Inschattingsfoutje?
Een ingreep? Een balzakcorrectie? Omdat hij er last van had tijdens het fietsen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet volgroeid ;)?



Heb er wel eens vaker van gehoord. Gewoon kleine balletjes.
Alle reacties Link kopieren
Had ie wel een goede productie verder?
Ha Zwartjasje! Leuk je hier eens te lezen!



Balzakken heb je ook in alle soorten en maten. De ene hangt, de ander lijkt ingetrokken. Het hoeft dus niks bijzonders te zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ha Mopsie! Ja mijn blik verruimt zich weer



Nou, goede productie.... wel minder ja.

Ja, goh, een minder lekkende boel na het vrijen dan ik gewend ben, eigenlijk was het best heel praktisch. Ik klaag ook niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven