Eerste keer , hoe oud was je?

19-11-2006 23:59 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Alle reacties Link kopieren


FFF peilen hoe het zit met de nederlandse bevolking ?

 

ik was 21, best laat, toch? of valt het mee?
Ik heb het over sex voor alle duidelijkheid
Lol, dacht de eerste keer zwemmen ;)



Ik was 15.
Alle reacties Link kopieren
Ook 15.
Ik was 18. En het was aan de Spaanse costa... Tja.



Je kent het wel: schooldiploma gehaald, studentenleven voor de boeg, paar weken werken om een vakantie met je vrienden bij elkaar te verdienen, 26 uur in een bus zitten en dan 17 dagen he-le-maal los.



Ik weet het: een origineel verhaal is het niet. Hoeveel jongeren zouden er in die setting ontmaagd zijn...?
Alle reacties Link kopieren
ik werd die dag 17
Alle reacties Link kopieren


Ik was 18. En het was aan de Spaanse costa... Tja.



Je kent het wel: schooldiploma gehaald, studentenleven voor de boeg, paar weken werken om een vakantie met je vrienden bij elkaar te verdienen, 26 uur in een bus zitten en dan 17 dagen he-le-maal los.



Ik weet het: een origineel verhaal is het niet. Hoeveel jongeren zouden er in die setting ontmaagd zijn...?
Ben er niet ontmaagd (dat was op mijn 15e verjaardag), maar heb er wel heel veel ervaring opgedaan :P
Alle reacties Link kopieren
ik was 16 en het gebeurde gewoon thuis in mijn eigen bed, maar ben op een andere manier wel ontmaagd aan de costa's hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14, hij 21 en het was in de auto van zijn vader, niet ideaal, want er was wat bloed enzo, was ook niet echt lekker, meer pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
16. Nooit spijt van gehad :)
Alle reacties Link kopieren
was bijna 17



in bed van zijn baas ;)



was heel technisch, hij liet me allemaal verschillende standjes "voelen", kijk, zo kan t en zo en zo

:o
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk had het op mijn 16de al moeten gebeuren maar het lukte niet. Uiteindelijk was ik 19.
Opvallend 'statistiekje': ik heb om de één of andere vage reden nog nooit seks gehad met een vrouw die jonger was dan ik.



Mijn eerste keer, aan de Spaanse costa, was ik 18 en zij aanzienlijk ouder (een jaar of 26, denk ik). Daarna nog enkele losse avontuurtjes gehad, tijdens dezelfde vakantie, en met studiegenoten enzo. Maar ik was de jongste van mijn hele lichting, dus die waren ook altijd iets ouder. En daarna heb ik twee relaties gehad, beide keren met een vrouw die ongeveer een jaartje ouder was dan ik.



Betekent niks. Het is gewoon iets dat mij zelf op een gegeven moment begon op te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Voor de statistieken dan:



Ik was 19, zij was 15 (voor haar was het niet voor het eerst). Ik denk er nog altijd met warme herinneringen aan terug. En in reactie op Lad: wat bij mij opvalt is dat de grootste leeftijdverschillen al optraden toen ik 19 was (ben nu 40). Grootste verschil naar boven: ik was 19, zij was 26 (voor haar wel voor het eerst). Met haar chat ik regelmatig, en niet altijd even braaf. Dat is ook opvallend omdat we elkaar al 20 jaar niet gezien hebben (ze woont ver weg).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist altijd (met uitzondering van 1) jongere vriendjes gehad. Soms scheelde het maar 1 jaar, meestal 4-6 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik was al bijna 18, en ik was echt volgens mij de laatste van mijn vriendengroepje, maar ik ben ook de enige die nog steeds samen is met die persoon, ik heb heel bewust gewacht totdat ik 'zeker' wist dat het heeel goed zat (helemaal zeker weten doe je het natuurlijk nooit).
Alle reacties Link kopieren
Om even terug te komen op de vraag van TO. Is 21 jaar laat om ontmaagd te worden? Hoe cliché het ook is (vaak is een cliché gewoon iets wat heel erg waar is): dat verschilt gewoon echt per persoon.

Ik was redelijk vroeg (op mijn 15e), maar dat was voor mij een goede leeftijd. Krijg mijn eerste zoen op mijn 11e en het eerste gefriemel begon al op mijn 13e, was dus ook wel een soort van logisch gevolg. Heb er nooit spijt van gehad. Zeker ook niet omdat ik op mijn 18e mijn man ben tegengekomen en ik het wel fijn vind dat ik daarvoor ervaring heb gehad met andere mannen. Een vriendin van mij was daarentegen 23 toen ze werd ontmaagd. En dat was voor haar een goede leeftijd. Zij was sowieso tot haar 19e nog niet echt bezig met mannen, laat staan met sex. Gewoon een laatbloeier en ze heeft er ook geen spijt van dat ze het niet eerder heeft gedaan.

Als ik jou was, zou ik me er dan ook niet mee bezig houden. Je kan er sowieso toch niets meer aan veranderen. (Weet eigenlijk niet of je er ook meezit, want dat wordt niet echt heel duidelijk uit je post.)
Alle reacties Link kopieren
Ik  was 17 toen ik werd ontmaagd en het gebeurde tijdens het hond uitlaten ..op het voetbalveld ..hond vastgemaakt aan een doel..het was wel in het donker maar een bijzondere eerste keer..
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14
Alle reacties Link kopieren
allebei 15 (halverwege onderweg naar de 16) en waren al sinds ons 12de (of misschien wel wat eerder) met elkaar aan t experimenteren, friemelen, zoenen etc.....

gebeurde bij hem thuis, nooit spijt van gehad, later (jaren later, we hadden nl geen "echte" relatie op dat moment, ook nooit gehad) nog wel een paar keer over gedaan (wat minder stuntelig zeg maar).....weet niet, ben altijd een zwak voor hem blijven houden......
Alle reacties Link kopieren
Ik was 18... zij ook zoiets. Zij had het al wel eens eerder gedaan en samen hadden we het al meerdere malen bijna zover laten komen, maar bij gebrek aan condoom toch nog net op tijd gestopt...



Toevallig net condooms gekocht toen we samen een bezoek brachten aan mijn ouders en we konden niet wachten om ze uit te proberen. Dus terwijl mijn ouders beneden waren, lagen wij boven te stoeien. Dat maakte het allemaal extra spannend !
Alle reacties Link kopieren
18, op't rugbyveld....Koud en nat...:)
Alle reacties Link kopieren
Ik was 17, zeer slechte ervaring. Eerstvolgende keer, mijn echte eerste keer was op mijn 22ste en met de jaren wordt het nog steeds lekkerder en lekkerder :D.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16 en ik vond het 3 x niks...  :(
Alle reacties Link kopieren
Ik was 16 en het lukte pas enkele maanden na de eerste keer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven