Sex op afspraak?

12-02-2007 20:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik kennen elkaar zo'n 8 jaar en wonen na een enorme dip sinds 3 jaar weer samen. Een van de problemen was dat hij zelden sex met mij wilde. Gewoon...geen zin. Toen we weer net samenwoonden ging het weer goed, maar nu is het weer hetzelfde! Andere problemen zijn gelukkig wel opgelost.



Ik heb hem gezegd dat ik zonder sex niet kan leven. Ik vind sex wel lekker en voel me een stuk lekkerder in mijn vel en relatie zitten als het er is. Na wat gemorrel vertelde hij me dat dit eigenlijk altijd het probleem is geweest bij zijn relaties. En dat ze regelmatig erop stuk gelopen zijn dat hij er geen zin meer in had.



Maar nu komt hij met een oplossing: ik moet dan bv op zondagmorgen aangeven dat ik die dag sex wil. Zo kan hij zich 'voorbereiden' en komen we hopenlijk wel tot de daad. Sex op afspraak dus :o



Het voelt alsof ik hem dwing tot sex met mij. Ik heb ook nog niet uitgeprobeerd. Wat een dwaze situatie! Heeft iemand zoiets ooit aan de hand gehad?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik nog niet meegemaakt dat mn partner geen sex wil. In het verleden bij vorige partners ging de sex mij tegenstaan en om sex te geven om een ander te plezieren lijkt me niet werken, dat in jou geval dus ook niet.

Mss dat jullie toch eens moeten doorpraten om tot een (andere) oplossing te komen. Oplossingen zat, daar niet van ,als je er maar met zn 2en in kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren
WANNEER IEMAND HET IDEE HEEFT DAT SEKS EEN MOETEN WORDT< DAT HIJ DE ANDER TEKORT DOET< DAT DE ANDERT ALTIJD IETS VAN HEM WIL < DAT SEX EEN PLICHT IS >dan is de lol er voor een groot gedeelte van af.

Ik zag van de week bij "beter in bed" ook een stel waarvan haar drive veel en veel hoger was dan die van haar partner.,,, hij voelde zich tekort schieten als man hierdoor.

Als één van de oplossingen werd aangegeven dat de vrouw niet om sex mocht vragen, mocht zeuren of mocht verleiden , maar dat HIJ , door middel van magneetjes op de koelkast ( hoe hoger het magneetje hoe meer zin in sex ) kon aangeven hoe zijn zin was............. en verdomd; doordat HIJ de touwtjes in handen kreeg, hij zich niet gepusht voelde, toch in zijn hoofd bezig was met de vraag "HEB IK ZIN ? zo ja , hoeveel  ? " kwam zijn zin terug!



Ik zou het persoonlijk een enorme domper vinden als mijn partner zich moest voorbereiden op de "klus " , ik vond ( hoe raar ik het in het begin ook vond hoor, met die magneetjes ) deze tip een veel beter.

Misschien valt de aflevering nog ergens terug te zien ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Staat een mooi artikel in Psychologie Magazine van deze maand over relaties in het algemeen. Hier staat ook wat in over vrijen. Blijkbaar is het als je samenwoont not done om dit te plannen, terwijl het in het begin van een relatie een afspraak maken is om elkaar te zien, dat plan je dus. Er is een mooie Engelse term hiervoor, weet iemand deze?



Als dit zo werkt voor je vriend, allah, maar er blijft voor spontaniteit geen ruimte. Ik zou er bloednerveus van worden en heel erg aan mezelf gaan twijfelen of ik wel aantrekkelijk genoeg ben. Voor mij is sexualiteit ook een vorm van bevestiging dat ie mij mooi en lekker vindt. Is er een oorzaak dat hij niet veel zin heeft? Wel knap dat je het na 3 jaar weer probeert samen.
Alle reacties Link kopieren
quote: sandra1960 reageerde Oplossingen zat, daar niet van ,als je er maar met zn 2en in kunt vinden. ja? waar blijven de oplossingen dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zal mijn slechte gedachtenkronkel wel zijn........maar hoe bereidt hij zich voor ?

Ik bedoel; als je niet opgewonden wordt zonder bijv. jarretellen , boa's of plastic vuilniszakken en je "moet " sex hebben maandagavond, zou ik me dus de hele dag hullen in boa's , vuilniszakken en jarries..........om vooal maar in de stemming te komen.

Zou er zoiets mee kunnen spelen , of zegt je vriend dat er in zijn beleving niets ontbreekt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bambi ; ik vind plannen omdat je te moe of te druk bent helemaal geen verkeerd plan , maar hoe moet je nou "zin " inplannen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er stond in dat je je helemaal op elkaar moet richten en niet van buitenaf gestoord kan worden, deurbel eruit, telefoons uit, zeker weten dat de kinderen slapen (al is dit de meest onzekere factor als je het mij vraagt). Creeer een romantische sfeer, besteed aandacht aan jezelf voor je partner en neem wat lekkers te drinken.



Ehh zin krijgen, daar heb ik geen problemen mee hihi. Maar hier is TO niet mee geholpen.Wellicht helpt de magneet in deze of er over praten en wie weet maakt het praten wel de zin om er het niet alleen bij praten te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote: sandra1960 reageerde Oplossingen zat, daar niet van ,als je er maar met zn 2en in kunt vinden. ja? waar blijven de oplossingen dan ?




Wordt daar naar gevraagd?

Ik wilde de chliche oplossen niet noemen, die mogen zo

langzamerhand algemeen bekend zijn.

Vond jou 'oplossing' wat je op tv zag wel een hele goeie,

maar of dat uiteindelijk werkt... ik hoop t maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel meepraten over ZIJN kant, wanneer het moeten wordt (althans, die indruk krijg ik doordat zij zich beklaagt en hij er dus geen zin in heeft). Iets kan nog zo leuk zijn maar als het MOET dan gaat de lol er snel af. Mijn lief had de neiging met de eerste kleine daling al de agenda voor mijn neus te drukken en te laten zien dat er minder kruisjes stonden.



Die oplossing die BGB aandraagt lijkt me een hele goede en ik zou willen dat het met mijn lief ook zo zou kunnen werken. Gewoon (...) een fijne relatie hebben, geen verwijten, geen verwachtingen, dan komt het vanzelf weer lijkt me.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Maar

nu komt hij met een oplossing: ik moet dan bv op zondagmorgen aangeven

dat ik die dag sex wil. Zo kan hij zich 'voorbereiden' en komen we

hopenlijk wel tot de daad. Sex op afspraak dus :o







Uhm....



Heet jouw vriend Al Bundy??



Ik ken dit namelijk alleen maar uit "Married With Children"...:?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gezegd dat ik zonder sex niet kan leven. Ik vind sex wel lekker en voel me een stuk lekkerder in mijn vel en relatie zitten als het er is. Na wat gemorrel vertelde hij me dat dit eigenlijk altijd het probleem is geweest bij zijn relaties. En dat ze regelmatig erop stuk gelopen zijn dat hij er geen zin meer in had.



Maar nu komt hij met een oplossing: ik moet dan bv op zondagmorgen aangeven dat ik die dag sex wil. Zo kan hij zich 'voorbereiden' en komen we hopenlijk wel tot de daad. Toen ik dit las, was dit de eerste gedachte die in me opkwam:

    Heeft hij soms sub-gevoelens? 

    Zou hij graag willen dat jij hem opdrachten geeft?



Geen idee of dit iets zou kunnen zijn wat bij hem speelt of waar jullie over gepraat hebben, maar misschien kun je er iets mee?
Alle reacties Link kopieren
Hm, er staan wel een paar dingen tussen die me aan het denken zetten. Bv het magneetjesverhaal klinkt in eerste instantie vreemd, maar de achterliggende gedachte kan best goed zijn.



Ook schreef iemand dat hij misschien graag 'opdrachten' krijgt. Toevallig weet ik dat zijn ex hem overdag opbelde dat hij nu naar huis moest komen voor de daad. dit omdat ze dan vruchtbaar was (ze konden moeilijk kinderen krijgen). IK ben er altijd van uitgegaan dat hij dit vreselijk vond. maar misschien vond HIJ dat helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren






Uhm....

Heet jouw vriend Al Bundy??

Ik ken dit namelijk alleen maar uit "Married With Children"...:?



Nou vergeet George en Mildred niet he, waarbij George jammerend door de kamer strompelde "Please be gentle with me, Mildred"





Maar zonder gekheid, wij hebben in de familie zoiets meegemaakt (nl. dat een man nooit zin had) en die man bleek naderhand uit de kast te komen en homo te zijn. Dus vandaar!
Alle reacties Link kopieren
'Zet de wekker op SEX', heb ik wel eens gelezen.



Met mijn vorige vriend was alles huisje, boompje, beestje in onze relatie. Het was allemaal zo gewoon geworden. Maar de sex miste! We maakten er geen tijd voor en als we zin kregen dan was er te weinig tijd/ongesteld/..

Oplossing: minstens 2 uur reserveren (in de agenda!), voor echt samen zijn, geen andere dingen 'nog even regelen'. Echt samen.. en of er dan sex kwam of niet.. de mogelijkheid en de rust waren er!

Gevolg: ik kon zin maken, door me voor te bereiden (ben erg gesteld op hygiene) douchen, schrubben, ontharen, sexy lingerie aan etc.

Extra verleiding, extra genieten! Voor beiden!

(want geloof me, dat lukt, welke man word er niet geil van een verleidelijke, sexy vriendin?!)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit dit echt met verbazing te lezen :?

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand bijv. voor volgende zondag om drie uur twee uur vrij in haar agenda vrijmaakt om sex te hebben met haar partner.

Voor m'n zwangerschap hebben wij een tijdje op de klok moeten sexen en geloof me ik hou van sex, maar op de klok sexen werk echt niet.

Door te plannen gaat de spontaniteit en kwaliteit (want zin kun je niet plannen) verloren waardoor de sex matig wordt en daardoor de zin ook matig wordt.

Maak je sexleven wat spannender in plaats van voorspelbaar!

.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of overvallen een goed idee is als hij juist aangeeft zich erop te willen voorbereiden. Ik heb ook een tijd geen zin gehad en had je me toen onverwacht overvallen ermee dan had je gelijk op afweer gestuit want ik ben dan zo niet met sex bezig dat de toenadering totaal ongepast is. Het verkeerde moment. Ik haal dat ook uit het voorstel van TO haar vriend.



Door te weten wanneer jij wil kan hij zich meer opladen voor sex dmv fantasieen en prikkelende gedachten. Het werkt niet altijd maar ik weet dat ik het zo ook wel probeerde. Was mijn man niet thuis dan kleedde ik me sexy aan en keek filmpjes, ik laadde me zo op. Soms werkte dat, maar vaker duurde het te lang en trok ik alles weer uit omdat de zin weer weggeebt was.



Ik kan me dus alles voorstellen bij dit van te voren aangeven omdat ik zo ook probeerde om zin te maken.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
.
.
Alle reacties Link kopieren
ik kan me goed voorstellen dat je hem niet wilt overvallen. Er zijn dan namelijk twee gevolgen mogelijk; 1) hij doet lekker mee (yes!), 2) hij wil het echt niet.



En als hij echt niet wil, hoe rot is dat dan?! Jij hebt zin en wil hem, en krijgt dan een spreekwoordelijke klap in je gezicht/koude douche als hij jou niet wilt.

Dat doet pijn! En maakt je onzeker? Ik zou t ook niet doen.. daar heb ik te weinig (zelf)vertrouwen voor, ookal ben ik geen meid met een complex.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het dus de andere kant op. Ik heb maar 1 x per week zin. Ik wil wel aker zin hebben, maar heb strijd met mezelf en eigenlijk voer ik ook een strijd met mijn vriend. Voor mijn geveoel begrijpt hij mijn emoties totaal niet en hefet hij het niet serieus genomen en ik denk dat hij andersom hetzelfde denkt.

Als hij heel gefrustreerd raakt dan kan hij echt heel gemeen en kwetsend worden.



Nu stelt hij ook voor om seks te hebben op afspraak, maar we hebben er zo vaak strijd om gehad en hij heeft me best vaak gekwetst door te zeggen dat als we seks hebben het weinig voorsteld en dat we nooit in onze relatie ook maar een moment goede seks hebben geahd. we gaan 2 jaar met elkaar hebben ongeveer 1 x seks er week.



Maar goed ik vind het dus moeilijk omdat ik ergens vindt dat hij het niet verdiend heeft. Ik kan niet tegen mijn zin in op afspraak seksen om hem tegemoet te komen als ik het gevoel heeb dat hij mij totaal niet bergijpt en zo kwetsend is geweest. Hij heeft het gevoel weer andersom. Ik heb vaak schimmelinfectie en blaasontsteking gehad en dit heeft allemaal invloed op mijn libido. Als ik het dan een week niet had, snapte hij niet dat ik meteen seks kon hebben, ik was veel te bang dat ik het daarna weer meteen had (wat dan ook gebeurde) en ik vind schimmel zo vervelend!!!



Ik had wel voorgesteld om samen naar een seksuoloog te gaan maar hij vindt dat het mijn probleem is. ik ben tenslotte degene die geen zin heeft, hij wel, dus heb ik een probleem en niet hij. Ik heb nu maar eens een sekuoloog gemaild en ga dan maar eens er alleen heen. Want mijn vriend heeft het idee dat ik er niets voor over heb om ons seksleven te vebeteren. Ook noemt hij me frigide en zo een vrouw die nooit seks wil, terwijl dit niet waar is. Sinds ik met hem ben loopt het wel stroef, maar dat betekend niet dat ik maar een frigide seksloos wijf ben!!! Maar hij begrijpt mijn emoties totaal niet en ik kan niet hem meer seks geven als hij mij totaal niet begrijpt. Ik heb dan niet het gevoel dat ik dat uit liefde wil doen. In het begin van onze relatie bleken we trouwens een geslachtziekte te hebben, dus dat hakte er ook wel in. Om dus aan de kant van geen zin te zitten van geen zin hebben is dus ook geen pretje. alles wat ik op dit moment zeg vindt hij onzin. Hij vroeg aan mij of ik het een probleem vindt als hij naar de hoeren gaat, als daar onze relatie beter van wordt. Ik gaf aan dat hij dat misschien maar moest doen. Toen werd hij weer boos en was ik ziek in mijn hoofd. Hij begreep niet wat er nu zo moelijk aan is om 3 x per week seks te hebben!!!



Hebben jullie nu al seks op afspraak gedaan en hoe is dat gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt wel dat ik mijn zin kan opwekken, maar dan voel ik de schimmel weer  uit mijn kut lopen en dan ben ik er alweer klaar mee!!!



Zo dat wilde ik nog even kwijt. ik heb wel vaker dat ik iets lees of op tv zie en opgewonden raak, maar dat meteen weer voorbij is omdat mijn kut op de verkeerde manier jeuk heeft en daar word ik echt sjaggie van. Maar het lijkt erop (aan reactie van mijn vriend) dat mijn schimmel voor hem erger is dan voor mij. En doordat hij vaak zo doet wil ik dus niet iets bij hem doen voor hem. Dat druist dan echt tegen mijn gevoel in!!!



Al vindt hij dat ie vaak bergip heeft getoond, terwijl i het raar vind dat ie boos op mij word omdat ik altijd last van mijn doos heb. Alsof ik erop zit te wachten!!!
Alle reacties Link kopieren


Ik heb echt wel dat ik mijn zin kan opwekken, maar dan voel ik de schimmel weer  uit mijn kut lopen en dan ben ik er alweer klaar mee!!!



Zo dat wilde ik nog even kwijt. ik heb wel vaker dat ik iets lees of op tv zie en opgewonden raak, maar dat meteen weer voorbij is omdat mijn kut op de verkeerde manier jeuk heeft en daar word ik echt sjaggie van. Maar het lijkt erop (aan reactie van mijn vriend) dat mijn schimmel voor hem erger is dan voor mij. En doordat hij vaak zo doet wil ik dus niet iets bij hem doen voor hem. Dat druist dan echt tegen mijn gevoel in!!!



Al vindt hij dat ie vaak bergip heeft getoond, terwijl i het raar vind dat ie boos op mij word omdat ik altijd last van mijn doos heb. Alsof ik erop zit te wachten!!!



ik weet niet hoe je vriend dit ziet, maar ik vind hem erg veel aan hemzelf denken. Een beetje egoïstich om te zeggen "Wat is er nou moeilijk aan 3 keer seksen per week?" :o En zeggen dat jullie nog nooit goeie seks hebben gehad.. Ik zou link worden. Ik pik veel maar niet alles. En een seksprobleem is ALTIJD een probleem van 2 mensen. Ik sleepte hem aan zn pik mee naar de seksuoloog, dat weet ik wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven