Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Alle reacties Link kopieren
Een van de meest spannende plekken was het thermaal bad in Arcen.

Een paar meter verder op waren een paar van die oude Duitsers aan het ronddrijven. :)

Ook al eens op een plat dak van een discotheek. Via de brandladder naar boven. Ik moest wel de volgende dag terug om mijn portemonnee op te halen.

Die had ik daar verloren. Kwam net de beheerder van die discotheek naar buiten. Hoofdschuddend, want hij wist natuurlijk wel wat ik daar had gedaan.

 :)
Alle reacties Link kopieren


Op de vluchtstrook (overdag met file :D), op zaterdag middag in het zwembad in center parcs, achter een tankstation, tja, ook overdag.



Zijn genoeg spannende plekken te bedenken, of niet dan??



Kuss kuss Gilly.


Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme jongens, in het openbaar zwembad/thermaal bad?? Dus ik lig gewoon tussen de sperma te zwemmen? Want ik neem aan dat het daar niet zo makkelijk is om ff een condoom om te doen?



Mijn spannendste plek: hoog in de bergen (frankrijk) buitenlucht, zomer. Spannend en leuk om op terug te kijken maar anderzijds misschien wel een beetje schandalig omdat er mensen hadden kunnen wandelen (met kids  ofzo)...
Alle reacties Link kopieren


Gatverdamme jongens, in het openbaar zwembad/thermaal bad?? Dus ik lig gewoon tussen de sperma te zwemmen? Want ik neem aan dat het daar niet zo makkelijk is om ff een condoom om te doen?



Mijn spannendste plek: hoog in de bergen (frankrijk) buitenlucht, zomer. Spannend en leuk om op terug te kijken maar anderzijds misschien wel een beetje schandalig omdat er mensen hadden kunnen wandelen (met kids  ofzo)...



Eh ja best vies voor andere mensen ja in het zwembad. Maar kan je wel vertellen dat het erug lekker is!!! :P
Alle reacties Link kopieren
Ach.. chloor maakt toch alles dood.. :D
Alle reacties Link kopieren
Ach.. chloor maakt toch alles dood.. :D






hahahahaha Inderdaad. ;)



Vind het trouwens wel knap om het op zaterdag middag te doen!! Het is dan echt super druk in het zwembad zeker in centerparcs. Ik deed het alleen savonds, dan was er bijna niemand te bekennen in het buitenbad.:$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet op zoveel spannende plekken gedaan. Maar wel 1x in het bos overdag, en dat is absoluut geen aanrader! Zat de volgende dag onder de muggenbulten!! :o
Op de "looproute" van rode mieren gaan liggen is ook geen aanrader.:(
Alle reacties Link kopieren
In het bos, parkeergarage, in de duinen....begon het me daar toch te regenen maakte het nog eens zo spannend....

pashokje, tijdens een feest op de wc....lift....



allemaal heel spannend en er zijn er nog veel meer...zeker weten...
Alle reacties Link kopieren
Op de bar in een cafe... was wel na sluitingstijd;) Verder niet echt heel veel spannende plekken uitgeprobeerd eigenlijk behalve de standaard dingen als strand, sneeuw etc.
Alle reacties Link kopieren
Parkeergarage, vlak voor een beveiligingscamera..   :$
Alle reacties Link kopieren
Op de bar in een cafe... was wel na sluitingstijd;) Verder niet echt heel veel spannende plekken uitgeprobeerd eigenlijk behalve de standaard dingen als strand, sneeuw etc.
Ik ook! Alleen wel tijdens openingstijd... dr was verder niemand...
Alle reacties Link kopieren




quote: zaazoe82 reageerde



Op de bar in een cafe... was wel na sluitingstijd;) Verder niet echt heel veel spannende plekken uitgeprobeerd eigenlijk behalve de standaard dingen als strand, sneeuw etc.



Ik ook! Alleen wel tijdens openingstijd... dr was verder niemand...
:o maar goed dat er niemand was nee, had al beelden voor me haha! Zorgt wel weer voor extra spanning natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Parkeergarage, vlak voor een beveiligingscamera..   :$
Oh, ben jij dat op dat internetfilmpje!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Kep er ook nog een paar... Auto, in de zee (gewoon overdag, terwijl iedereen om je heen zwemt...) strand, sportschool (ja, gewoon overdag :$) uhhh, wc van discotheek...wc net iets buiten discotheek...offpiste... en ik heb vast nog wel meer gekke plekjes gehad! Ik hou wel van gekke plekjes...en onverwacht sexen!
Alle reacties Link kopieren
Niet spannend , wel extreem vind ik zelf.

We hebben een quicky gedaan in een dixie , die kwamen we s'nachts in het centrum tegen.

Tsja , en als je beide maar geil genoeg bent en niet kunt wachten tot thuis..............
Alle reacties Link kopieren
:? Persoonlijk ga ik sowieso liever zo'n ding niet binnen..
Alle reacties Link kopieren
Tegn de piano aan....( na muziekles..)
Alle reacties Link kopieren
- bubbelbad, zondagochtend (dronken uit kroeg) tropica

-zwembad ouders van ex

-hemelbedje van zusje (en beneden was een feestje aan de gang)

-lift op werk
Alle reacties Link kopieren


Tegn de piano aan....( na muziekles..)



Was de piano net zo goed gestemd als jullie? ;)
Op een onbewoond eiland in zuid amerika midden op het strand in de nacht met op de achtergrond wat hippies met kampvuurtjes en een kampvuurtje van ons zelf en verder alleen de maan en sterren als licht .. en groene lichtjes in het water (algen geloof ik)
Alle reacties Link kopieren


- bubbelbad, zondagochtend (dronken uit kroeg) tropica

-zwembad ouders van ex

-hemelbedje van zusje dat zou ik dus echt niet kunnen (en beneden was een feestje aan de gang)

-lift op werk



Alle reacties Link kopieren
standaard plekjes denk ik:

- auto

- bad

- douche van zwembad

- kleedhokje
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

het is wel een tijd geleden dat ik ergens op gerageerd heb maar ik vind dit topic wel heel grappig.En brengt me misschien nog op ideeen.

maar mijn spannende plekjes zijn



-achter in de tuin

-in een zwembad -

-familiedouche op de camping

-parkeerplaats op de camping

-strandje bij ons aan de rivier



dat waren toch wel de plekjes die de meeste spanning gaven hoor.

groetjes Twinsoul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven