vriend wil anaal gevingerd worden

07-04-2007 13:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om deze manier om raad vraag. Ik weet namelijk niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Mijn vriend en ik zijn drie jaar samen en hebben een redelijk sex leven. We hebben weleens anale sex, maar dan bij mij. Nu wil hij ook graag anaal gevingerd worden en heeft zelfs een dildo daarvoor aangeschaft. Ik voel me totaal niet op mijn gemak als ik er ook maar aan denk om dat bij hem te moeten doen. Ben ik nou zo suf, of is dit iets van alledag? Ik ben zo'n typje wat genomen wil worden door mijn vriend en niet andersom. Nou, ik hoor wel wat jullie hiervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niet eens proberen ? Is het nou werkelijk zo verschrikkelijk ? Wie weet als je het probeert en ziet dat hij er intens van geniet dat je er zelf ook een stukje genot uit kan halen. Ik vind 't super om een vent te zien kronkelen van genot, maar ik heb er dan ook absoluut geen moeite mee.
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om deze manier om raad vraag. Ik weet namelijk niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Mijn vriend en ik zijn drie jaar samen en hebben een redelijk sex leven. je zegt redelijk.Ben jij er tevreden mee?Is hij er tevreden mee?Geeft het feit dat hij aangeeft iets anders te willen uitproberen je het gevoel dat hij niet tevreden is en zo ja waarom?Iets willen uitproberen/toevoegen aan je sexleven wil toch niet per defenitie zeggen dat wat er tot nu toe gebeurt niet voldoende is?We hebben weleens anale sex, maar dan bij mij. Nu wil hij ook graag anaal gevingerd worden en heeft zelfs een dildo daarvoor aangeschaft.Geeft mij het gevoel dat hij er vertrouwen in had dat jij er ook wel mee zou willen experimenteren. Ik voel me totaal niet op mijn gemak als ik er ook maar aan denk om dat bij hem te moeten doen. Waarom niet?Vind je het vies,afstotelijk.Heb je het gevoel dat dit alleen iets is wat homomannen zouden willen?Anale prikkeling is voor mannen een prettig gevoel,daar hoef je geen homo voor te zijn.Net zoals bij vrouwen vindt de een het wel lekker en de ander niet.Ben ik nou zo suf, of is dit iets van alledag?Ik zou je zeker niet als suf willen bestempelen.Ik denk wel dat die wens er bij mannen vaker is dan je denkt,maar dat heel veel mannen dat niet durven uiten. Ik ben zo'n typje wat genomen wil worden door mijn vriend en niet andersom. Is dat altijd zo?Hoe sta je dan tegenover aftrekken,pijpen etc.Als je dat wel in jullie spel inpast ben je toch ook bezig hem te plezieren?Of bedoel je met genomen worden puur en alleen het geneukt worden?Nou, ik hoor wel wat jullie hiervan vinden. 
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zeker niet raar dat het jou tegen staat, maar ik vind het ook niet raar dat je vriend die wens heeft. Een goed sexleven heeft ook te maken met dingen uitproberen, pas dan weet je of je iets leuk/lekker vindt of niet. Ik zou je vriend vertellen dat het je wat tegenstaat maar dat je het voor hem best een keer wil proberen. Vind je het dan nog steeds niks of voel je je er nog steeds ongemakkelijk bij dan doe je het verder gewoon niet meer. Denk dat je vriend dat ook wel snapt. Als je er zelf gewoon niet opgewonden van wordt maar je vriend het daarentegen echt geweldig vindt, kan je het altijd nog tot bepaalde gelegenheden beperken en het slechts af en toe doen om hem te plezieren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat fijn dat jullie deze adviezen hebben gegeven. Ik denk dat ik er te zwaar aan til en het gewoon is moet proberen. Mijn vriend zal het in ieder geval erg kunnen waarderen en ik hoop dat het mij ook bevalt. We kunnen overal wel over praten, dus als blijkt dat ik het niks vind zal ik hem dat ook kunnen vertellen. Het idee dat ik met een dildo mijn vriend aan het plezieren ben vind ik gewoon raar en misschien zelfs wel genant. Maar het is een kwestie van uitproberen. Openstellen voor iets nieuws dus... Ik laat jullie weten wat ik er van vond... Dank jullie wel voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat het wel helpt als je het eerst met die dildo doet, en niet met je vinger. Ik kan me best voorstellen dat je dat niet echt een fijn idee vind, met je vinger in een anus...gezien het feit wat er uit komt!:D



Maar met een dildo ga je er niet zelf in, je helpt hem als het ware meer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat fijn dat jullie deze adviezen hebben gegeven. Ik denk dat ik er te zwaar aan til en het gewoon is moet proberen. Mijn vriend zal het in ieder geval erg kunnen waarderen en ik hoop dat het mij ook bevalt. We kunnen overal wel over praten, dus als blijkt dat ik het niks vind zal ik hem dat ook kunnen vertellen. Het idee dat ik met een dildo mijn vriend aan het plezieren ben vind ik gewoon raar en misschien zelfs wel genant. Maar het is een kwestie van uitproberen. Openstellen voor iets nieuws dus... Ik laat jullie weten wat ik er van vond... Dank jullie wel voor het meedenken!
Oh jé, is ie dan zó zwaar, die dildo die je vriendje hiervoor heeft aangeschaft?
Alle reacties Link kopieren


Pas je wel op voor je rug dan????? :D

Alle reacties Link kopieren
Hoi Maggie,



wat jij vreemd en niet prettig vindt, bepaal je zelf en niet wij. Leer je grenzen kennen en maak jezelf bewust van die grenzen, denk er eens goed over na: wat wil je wel en wat niet, en het belangrijkste ook: waarom niet. Soms als je goed over dingen na gaat denken lijken ze veel minder eng of zelf totaal onzinnig. Dit klinkt misschien een beetje wazig, maar wat ik probeer te zeggen: misschien heb je in eerste instantie zoiets van: "NEEEEEE!" Maar als je er eens rustig en rationeel over hebt nagedacht, de tijd hebt genomen om het een plaatsje te geven, valt het misschien best te proberen. Praat er ook eens rustig en openlijk over met je vriend (op een rustig neutraal moment, niet in the heat of the moment). Laat hem weten dat het niet iets wat jou nou meteen spannend en opwindend lijkt, dat je het misschien wel eens wil proberen of het toch iets voor jullie is, maar dat het ook misschien helemaal niets wordt. Laat hem weten dat je wat gereserveerd bent op dit punt, zodat hij ook niet enorm teleurgesteld is als het niet lukt. Dat hij weet waarom het misschien niets wordt. Zorg voor een open sfeer waarin dit soort zaken altijd besproken kunnen worden, dat hij zich vrij kan voelen om dingen in te brengen, maar dat jij je ook vrij voelt om tegen sommige dingen nee te zeggen. Dan kun je ook voorzichtig én lekker samen experimenteren, zonder dat één van jullie benadeeld wordt.

Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal niet gek dat je het niet durft of het je zelfs een beetje tegenstaat.

Mijn man zou het ook erg lekker vinden en ik ben nog steeds moed aan het verzamelen om het te doen. We hebben afgelopen zomer samen een miniviebje (zodat ik het niet met mijn vingers hoef te doen :$) maar ik heb het nog steeds niet gebeurd. Toch sta ik er zeker niet afwijzend tegenover, ik snap heel goed dat het voor hem misschien heel lekker is en ik vind het leuk dat ik hem dan extra kan laten genieten. Nu de moed bij mij nog. Ik denk dat het iets is waar je ook wel naar toe groeit. Jaren geleden vroeg hij het al eens, en toen moest ik er niet aan denken.... En nu zou ik het best willen en komt het er ook heus wel van, alleen het juiste moment even laten komen.



Bij mannen is de anus een sterk erogene zone, er komen daar heel veel zenuwtjes samen, en ook de G-spot is 'daar' vanbinnen te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net het stukje over. Sorry voor de gekke zin. Er moet staan: We hebben afgelopen zomer speciaal hiervoor een miniviebje gekocht maar het is nog steeds niet gebeurd.



(Handig van mij zeg, eerst plaatsen dan pas overlezen:$)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zou zeggen probeer het gewoon. Je moet wel nieuwe dingen proberen en ontdekken om het leuk te houden. Vind je het toch niets dan zou ik zeggen ik heb het geprobeerd maar het is niets voor mij. Je moet het voor beide leuk houden.
Alle reacties Link kopieren
... maar eh, Maggie, hoe staat het er inmiddels voor met de zaken?? je houdt ons toch zeker wel op de hoogte van je avonturen..???
Alle reacties Link kopieren
kennelijk niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook erg apart hoor, de eerste keer dat ik dat deed.

Maarja, ik wist wel dat het ontzettend op prijs gesteld zou worden *understatement* ...

Mijn eerste ervaring was in bad en dan gewoon met mijn vinger... en toen ik met attributen aan de slag ging (haha dat klinkt alsof ik een slager ben LOL) had hij een blinddoek op.

Voelde voor mij dus wat relaxter en voor hem des te spannender.



En ik weet wat je voelt, want ook ik vond het eerst "gek"... die schaamte gaat voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen! Hij bevredigt jou toch ook? Je houdt toch van hem? Je wilt toch ook geven en niet alleen nemen? Waarom zou je het niet doen? Alleen omdat het je tegenstaat? Hij vind het lekker of althans: Is er nieuwsgierig naar. Waarom zou je hem dat plezier niet willen geven?
.
Alle reacties Link kopieren
wat staat je eraan tegen is de eerste vraag?

je zou hem geven wat hij graag wil, zoals hij ook bij jou doet wat jij fijn vind. mocht je er wat vies van zijn, doe je n condoom om je vinger, of haal je bij de supermarkt n pakje latex handschoentje. in combie met glijmiddel werkt dat heel goed.



bedenk dat zijn 'g-spot' daar binnen in zit. heel makkelijk te herkennen, voelt als n bobbeltje, en als je dan zijn reactie gaat zien en horen ga jij het ook n stuk beter begrijpen en daardoor leuker vinden.



zo niet heb je het iig geprobeerd! want wat is er nou zo naar aan om even jezelf er toe te zetten en eens iets puur voor hem te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat je even niet weet wat je er mee aanmoet, zal ik ook hebben. Maar als mijn vriend het graag zou willen zou ik het gewoon proberen. Mocht je het echt niks vinden kan je het daarna nog er over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik dat voor het eerst bij een vriendje deed vond ik het ook wel een beetje genant. Maar tot nu toe heb ik het eigenlijk altijd met m'n vingers gedaan en nog nooit met een vibo. Ik zie me dat eigenlijk ook nog niet zo snel doen.. Misschien in een vaste relatie wel maar niet bij een vriendje..



Het is overigens wel zo dat de mannen die niet het vooroordeel hebben dat het vies is ofzo het echt waanzinnig vinden.



Maar misschien dat je eens zou kunnen beginnen met je vinger een klein stukje naar binnen duwen vlak voor dat hij klaarkomt terwijl je hem aan het pijpen bent ofzo. Dan kun je met eigen ogen zien wat dat kleine stukje vinger voor uitwerking heeft.. En een volgende keer zou je weer wat verder kunnen gaan.
aansluitend bij divinity: steeds een stukje verder werkt goed



en het genieten van je partner moet je er wellicht overheen helpen
Alle reacties Link kopieren
Een relatie betekent dat je soms ook dingen moet doen die je niet leuk vindt.... ik vind het bijvoorbeeld onsmakelijk om mijn vriendin te beffen, maar het geeft haar meer genot dan het mij weerzin geeft. En daarom doe ik het. Omdat ik ook graag wil dat zij mijn anus likt, terwijl zij dat weer onprettig vindt.



In relaties is het vaak geven en nemen. Niet alleen op seksueel vlak trouwens. Die hele filosofie van "je moet nooooooooooit iets doen tegen je zin" vind ik zwaar overtrokken.
Alle reacties Link kopieren
Met 'ik bedoel'' ik niet mezelf overigens...ik gebruik 'ik '' hier als stijlfiguur...Ik had ook A of X kunnen gebruiken of "een willekeurige man"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven