Vinden van (serieuze) sexpartners?

10-04-2013 11:34 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben single en net als ik (man) zullen er ook vrouwen zijn die op zoek zijn naar intimiteit/sex. Maar hoe vind je serieuze vrouwen? Er zijn veel dating/contact sites maar als je na zoeken reageert op een advertentie komt er een berichtje terug dat je je eerst moet aanmelden met het smoesje "ik heb geen computer dus neem contact op via deze site blabla". Commercie, oplichting? Er worden soms hele zielige verhalen gebruikt. Walgelijk!



Dus: hoe vind je serieuze vrouwen?

(ik heb geen zin hiervoor apart de kroeg in te gaan)
Secondlove.nl ?
Alle reacties Link kopieren
de kroeg?



Oh dat wil je dus niet...



Hmm.. Maar soms moet je een beetje zin maken en moeite doen als je iets écht graag wil enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hier bij het Vivaforum!!



You lucky bird!!



Geef je e-mailadres en binnen no time lig je lekker te wopsen met een geweldige Vivaforumvrouw.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eerst even op het does size matter topic om teleurstellingen voor beide partijen te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Geef je e-mailadres en binnen no time lig je lekker te wopsen met een geweldige Vivaforumvrouw.[/quote]





hahaha ja hoor geef maar door ik lig al klaar

Een beetje meer inspanning zou je kansen denk ik toch vergroten.
Alle reacties Link kopieren
Beetje meer inspanning? Weet je hoeveel tijd het kost advertenties te bekijken, serieuze er uit te halen en er serieus op te reageren?
Alle reacties Link kopieren
quote:suzzzie77 schreef op 10 april 2013 @ 11:47:

Geef je e-mailadres en binnen no time lig je lekker te wopsen met een geweldige Vivaforumvrouw.[/quote]





hahaha ja hoor geef maar door ik lig al klaar

Een beetje meer inspanning zou je kansen denk ik toch vergroten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 11:51:

Beetje meer inspanning? Weet je hoeveel tijd het kost advertenties te bekijken en er serieus op te reageren?Tja het is dat of de kroeg in. Of je moet ervoor betalen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat voor mannen een stuk moeilijker dan voor vrouwen. En aanbod mannen ligt dan ook een stuk hoger dan voor vrouwen. Ik kan je dan ook eigenlijk niet goed adviseren, want als ik af wil spreken heb ik vanavond een date, zeg maar.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
quote:Evelyn82 schreef op 10 april 2013 @ 11:54:

Volgens mij is dat voor mannen een stuk moeilijker dan voor vrouwen. En aanbod mannen ligt dan ook een stuk hoger dan voor vrouwen. Ik kan je dan ook eigenlijk niet goed adviseren, want als ik af wil spreken heb ik vanavond een date, zeg maar.



Of je dan hebt wat je zoekt, is natuurlijk maar de vraag.

maar meiden hebben het makkelijker denk ik.



Als ik niet kieskeurig zou zijn, zou het een kwestie zijn van mijn bloesje een knoopje verder open doen en/of een kort rokje..





Maar serieuser zoeken is wel moeilijker. Ik heb een tijdje gewoon lieve creatieve mannen gezocht om mee te mailen / chatten en niets meer.... maar die kreeg ik niet gevonden ....

(en nee, dit is geen oproep :P )
Alle reacties Link kopieren
Evelyn: misschien heb je wel gelijk. Alleen ik hoorde van meerdere vrijgezelle (goeduitziende) dames dat zij ook niet zomaar de kroeg in willen.



Ps: tijdens mijn studie heb ik genoeg kroegen gezien haha
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? De kroeg is toch de ideale plek om iemand daarvoor te leren kennen?



Anders blijven er weinig mogelijkheden over dan internet en andere plaatsen waar je met mensen bent maar dat lijkt me toch lastiger..



In de kroeg is het gewoon het makkelijkst ;)



Maar hier op viva genoeg dames ! Vertel eens wat over jezelf En nee, dit is geen hengelen maar helpen
Alle reacties Link kopieren
Ga op een biljartvereniging, daar heb je genoeg keus :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit topic lezen, is nog erg vers:

Date sites zijn fake.
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 10 april 2013 @ 12:08:

Ga op een biljartvereniging, daar heb je genoeg keus :-)of het stembureau, kandidaten zat.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme03 schreef op 10 april 2013 @ 12:06:

Waarom niet? De kroeg is toch de ideale plek om iemand daarvoor te leren kennen?



Anders blijven er weinig mogelijkheden over dan internet en andere plaatsen waar je met mensen bent maar dat lijkt me toch lastiger..



In de kroeg is het gewoon het makkelijkst ;)



Maar hier op viva genoeg dames ! Vertel eens wat over jezelf En nee, dit is geen hengelen maar helpen



Misschien is dit voor veel dames vreemd maar ik ben niet een man die even snel "sex" wil. Ook de sfeer, de klik etc vind ik van belang. Dacht dat juist dames dat ook belangrijk vonden? Of ben ik ouderwets?



Ben 45, heb rechten gestudeerd en heb eigen onderneming.



Ps. ben hier volledig nieuw dus weet nog niet goed hoe alles werkt.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:broekrok schreef op 10 april 2013 @ 12:26:

Ik ben een heel serieuze mevrouw..... Wel jammer dat dit geen datingsite is



Heb je wel eens op paiq gekeken?



Deze site kende ik nog niet. Is inderdaad anders dan andere dus heb me net aangemeld en zal eens even verder kijken daar.



Kan je op dit Viva-forum ook echt met elkaar in contact komen? Of kan je elkaar geen berichten sturen? is alles openbaar? Kan natuurlijk wel een mailadres voor hier aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten je te pesten dutch en die oproep met mailadres moet je snel weghalen want komt je op een ban te staan wegens "hengelen"...



Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 10 april 2013 @ 11:37:

Secondlove.nl ?Heb je ervaring met deze site?
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 13:54:

[...]

( over Secondlove )



Heb je ervaring met deze site?



Ik heb wel goede ervaringen gehad met Secondlove. Er is alleen een overschot aan mannen, ik denk wel 10:1. Vrouwen krijgen veelal een gratis account en mannen moeten betalen. Er zullen ook wel fake profielen tussen staan, maar persoonlijk heb ik hier geen last van gehad.



Je moet als man echt een supergoed profiel maken om een beetje op te vallen en je duidelijk in positieve zin onderscheiden van het gros van de mannen daar. Het is net het echte leven eigenlijk. Ook "In Real Live" zal een vrouw die een sexpartner zoekt kieskeurig zijn en niet zomaar met de eerste de beste mee gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:dutch1 schreef op 10 april 2013 @ 11:58:

Evelyn: misschien heb je wel gelijk. Alleen ik hoorde van meerdere vrijgezelle (goeduitziende) dames dat zij ook niet zomaar de kroeg in willen.Volgens mij zijn zij dan geen kroegtypes. Ze vinden hun date elders, denk ik.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 10 april 2013 @ 12:09:

Ik zou dit topic lezen, is nog erg vers:

Date sites zijn fake.Inderdaad. Als je het via het internet wilt regelen, lees dan eerst dat topic, maar de laatste paar berichten zijn daar off-topic.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Enne... zie je er een beetje leuk uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven