Onderdanig

07-04-2008 19:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi forumbezoekers,



Tja ik weet niet zo goed wat mijn vraag nou uiteindelijk is maar ik begin maar even met uitleg over mijn huidige situatie.



Ik ben zins kort vrijgezel en ik vind het doodt eng allemaal.



Ik heb iemand ontmoet waar ik echt een klik mee heb en dat is een understatement.

Hij is vrij dominant en dit uit hij ook vrij snel in gespreken maar nu ook in ons samen zijn.

Ik vind het heerlijk als een man weet wat hij doet en mij het gevoel geeft dat ik moet luisteren( Tijdens vrijen wel te verstaan).



Mijn vorige partner was ook vrij dominant maar, ik vertrouwde hem niet dus kon ik mezelf nooit helemaal laten gaan.

Ik wil niet zeggen dat de man die ik nu heb ontmoet mijn nieuwe partner is maar ik zou heel graag verder met hem willen gaan dan alleen een beetje zoenen en voelen.

Ik wil kunnen aangeven wat ik lekker vindt en dat hij wel een stap verder mag gaan.



Ik vind het echt heel erg eng maar, dit is al zo lang een fantasie van mij.Lekker een keer echt onderdanig te zijn.



Hoe doe ik dat?

Ik wil geen bal in mijn mond en zak over mijn hoofd ofzo en ook niet opgehangen worden aan mijn enkels aan het plafon maar, het rollenspel vindt ik echt opwindend.



Groetjes,

Gelukje
Alle reacties Link kopieren
schat:
geluk08 schreef op 07 april 2008 @ 19:25:



Ik wil geen bal in mijn mond en zak over mijn hoofd ofzo en ook niet opgehangen worden aan mijn enkels aan het plafon maar, het rollenspel vindt ik echt opwindend.



denk je dat je dat met mij kunt spelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval "veilig" verder gaan...en van te voren bespreken waar je grenzen liggen en wat het stopwoord is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ga hier eens lezen zou ik aanraden. Heel veel vragen worden daar heel duidelijk uitgelegd. Hoe informeer je je partner, hoe geef je je grenzen aan, hoe om te gaan met je eigen gevoel etc.



http://www.bdsm-info.nl/indexbdsm.htm
Alle reacties Link kopieren
of op www.wanderingspirits.nl



Maar een website met informatie is net een buffett, gebruik er van wat je aanspreekt. Er is ZOVEEL informatie over bdsm beschikbaar dat je nu al weet dat niet alles, of zelfs veel, niet op jou van toepassing is.



Er is geen ene echte juiste manier, de manier die je zoekt is jouw manier, en laat hem ook lezen en informatie zoeken.. beetje voorbereiding van zijn kant (en samen veel praten of een sub lijst invullen en doornemen) helpt ook goed :)
Alle reacties Link kopieren
Wandering spirits kan ik je zeker aanraden... en er is ook een BDSM topic hier op deze pijler, lees daar eens wat rond!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind latex, lak en rubber erg mooi en vooral sexy, mits de juiste vrouw zich erin hult.



Met het BDSM an sich heb ik niks. Ik kan me in de verste verten niet voorstellen wat er leuk aan is om te domineren en/of om je te laten domineren. Gewelddadigheden tijdens de sex zijn voor mij ook absoluut not done. Wat heb je eraan om je partner te slaan en/of te vernederen op wat voor manier dan ook? Dat zal ook wel komen omdat veel BDSM'ers vroeg of laat grenzen overgaan en er vreselijke dingen gebeuren, zoals verkrachtingen of andersoortige gewelddadigheden, al dan niet gepaard met sexuele handelingen. Ik vind het maar een trieste bedoening van mensen die vaak niet bij hun volle verstand zijn.
Alle reacties Link kopieren
Q-Q: voor iemand die er 'niks mee heeft' heb je er wel een ongekend felle reactie op. Weet je het wel zeker...?
Alle reacties Link kopieren
Nou Q dat is wel een stevig statement wat je daar neerzet.



Harde SM (geweldadigheden) nee dat gaat me te ver. Maar een beetje plagen....kan erg kinky zijn.
Alle reacties Link kopieren
Q-Q lijkt wel een beetje bang.... ;-]



Er zit natuurlijk nog heel veel tussen tedere liefdevolle seks en harde SM. Een beetje gecommandeerd worden in bed of af en toe eens een tik op je billen, kan echt heel lekker zijn, hoor!

@TO: stel hem eens voor om op internet wat speeltjes aan te schaffen: blinddoek, handboeien bijvoorbeeld en aangezien je lief toch al dominant is, zal hij daar wel wat leuks mee kunnen doen. Of koop het gewoon en leg het op het nachtkastje!
Alle reacties Link kopieren
ik vind handboeien heel leuk. zelf geboeid zijn, hij teast (schrijf je dat zo?) me dan en ik kan niks doen, alleen maar genieten ;)

vind het af en toe ook leuk om precies te doen wat hij zegt.
Alle reacties Link kopieren
handboeien in combinatie met blinddoek is helemaal geweldig, dan moet je je echt helemaal aan hem overgeven
Alle reacties Link kopieren
Q-Q schreef op 08 april 2008 @ 18:29:

Dat zal ook wel komen omdat veel BDSM'ers vroeg of laat grenzen overgaan en er vreselijke dingen gebeuren, zoals verkrachtingen of andersoortige gewelddadigheden, al dan niet gepaard met sexuele handelingen. Ik vind het maar een trieste bedoening van mensen die vaak niet bij hun volle verstand zijn.
Ik heb als bdsm-er meer last van de 'normale' mens die zonder enige kennis van zaken mij niet in m'n waarde laat.
Alle reacties Link kopieren
ik kan me Q wel voorstellen als je op het doorgeefvraag topic iets leest als:

"Willem vastgebonden op een rond bed met zwarte glanzende lakens. Een leren kap over zijn hoofd met een rits waar zijn mond zit.

7 grote negers, staan naast het bed, ieder met een ander atribuut. Zwepen, butpluggs, dildo's, en ander speelgoed.

Van alle 7 mannen staat het geslacht fier omhoog, terwijl ze neerkijken op Willem die daar weerloos op bed ligt.

Door de kap kan hij ze niet zien, maar hij hoort één van de mannen in beweging komen. Willem vastgebonden op bed, kan zijn tranen niet meer bedwingen en begint te snikken.

De man die als eerste dichterbij komt, ritst de kap van Willem open. Terwijl de rest van de mannen zich ook in de richting van Willem begeven, stoot de eerste man zijn enorme geslacht in de keel van Willem." brrrrr, mij niet gezien ;-)



Ik kan wel erg genieten van een beetje soft SM, zoals wel meer posters hier. De hardcore laat ik ook liever aan mij voorbijgaan, maar ieder zijn ding...



@ pemberley juist omdat het niet mainstream seks is, en er vooral uitwassen in de media komen, kan ik me voorstellen dat het beeld over bdsm-ers stevig vertekend is.
Alle reacties Link kopieren
Het media beeld is inderdaad erg vertekend. Ik ben nog naief genoeg om te hopen dat de meeste mensen dat toch zouden kunnen bedenken....



En zelfs al zou 'Willem' echt bestaan, dan is er echt veel werk aan voorafgegaan om zo'n scene in mekaar te zetten :) en als Willem echt spijt krijgt van z'n zorgvuldig doorgesproken en in elkaar georganiseerde scene, dan kan ie natuurlijk nog een stopwoord gebruiken.



Ook in BDSM zijn veel dingen niet wat ze lijken...
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik wil iedereen bedanken voor de informatie tot nu toe.



Er is voor mij een wereld open gegaan en ik wil hem niet meer sluiten... ik kan mijn ogen niet meer sluiten.



De man die dit allemaal bij mij heeft los gemaakt is niet meer in mijn kring op dit moment omdat ik hem te heftig vond en mijn gevoel ook heel heftig was voor hem.



Ik ga rustig opzoek naar mijn Dom en bestudeer mijn eigen fantasieen wat dieper.



Wandering spirits is echt een aanrader en de andere site is ook zeer prof.



Ik kan niet wachten en laat jullie zeker nog weten of het mij allemaal gelukt is.



liefs,

Gelukje
Alle reacties Link kopieren
[quote]gizzy schreef op 09 april 2008 @ 12:08:

ik kan me Q wel voorstellen als je op het doorgeefvraag topic iets leest als:

"Willem vastgebonden op een rond bed met zwarte glanzende lakens. Een leren kap over zijn hoofd met een rits waar zijn mond zit.

7 grote negers, staan naast het bed, ieder met een ander atribuut. Zwepen, butpluggs, dildo's, en ander speelgoed.

Van alle 7 mannen staat het geslacht fier omhoog, terwijl ze neerkijken op Willem die daar weerloos op bed ligt.

Door de kap kan hij ze niet zien, maar hij hoort één van de mannen in beweging komen. Willem vastgebonden op bed, kan zijn tranen niet meer bedwingen en begint te snikken.

De man die als eerste dichterbij komt, ritst de kap van Willem open. Terwijl de rest van de mannen zich ook in de richting van Willem begeven, stoot de eerste man zijn enorme geslacht in de keel van Willem." brrrrr, mij niet gezien ;-)



Hallo Gizzy, houden we het even in zijn verband...hahaha.

Als schrijfster van deze fantasie wil ik bij deze wel even gezegd hebben dat ik hier zelf ook niet op klaarkom.... :rofl:

Ook voor mij geld dat een beetje dominant gedrag heel prettig kan zijn, maar bovenstaande? Nee!!!

Ik ben een braaf meisje, weet je nog. Je helpt mijn reputatie naar de maan...
anoniem_64755 wijzigde dit bericht op 10-04-2008 01:38
Reden: herschreven wegens gebrek aan respect voor BDSM-ers
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
braaf meisje?

*krabt zich nog eens achter haar oren*
Alle reacties Link kopieren
begin je nou weer over die zwagers???
Alle reacties Link kopieren
nu, dat was wel heel erg belachelijk en vreselijk ondeugend... dat met je zwager...



maar braaf valt voor mij al niet gelijk met een abonnement op de sekspijler :-p
Alle reacties Link kopieren
[quote]coldsister schreef op 10 april 2008 @ 14:05:

nu, dat was wel heel erg belachelijk en vreselijk ondeugend... dat met je zwager...



Kreng... ;-)
Alle reacties Link kopieren
geheim1972 schreef op 10 april 2008 @ 00:19:



Als schrijfster van deze fantasie wil ik bij deze wel even gezegd hebben dat ik hier zelf ook niet op klaarkom. [...]

Ik ben een braaf meisje, weet je nog. Je helpt mijn reputatie naar de maan...
ai...sorry geheim :ko: ik had (weloverwogen) geen bronvermelding toegepast, maar na dat ... met je zwager was je reputatie - zoals coldsister aangaf - al niet meer te redden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh, wordt het zo'n dag?



:thunder:
Alle reacties Link kopieren
ja, ik ben bang van wel. Dus maar binnen blijven en hopen dat de stroom uitvalt??



Alhoewel dit eenvoudig uitgelegd kan worden als masochistische trekjes (en dan op de goede plek zit), maar weer terug on topic ?
Alle reacties Link kopieren
Q-Q schreef op 08 april 2008 @ 18:29:

Ik vind latex, lak en rubber erg mooi en vooral sexy, mits de juiste vrouw zich erin hult.



Met het BDSM an sich heb ik niks. Ik kan me in de verste verten niet voorstellen wat er leuk aan is om te domineren en/of om je te laten domineren. Gewelddadigheden tijdens de sex zijn voor mij ook absoluut not done. Wat heb je eraan om je partner te slaan en/of te vernederen op wat voor manier dan ook? Dat zal ook wel komen omdat veel BDSM'ers vroeg of laat grenzen overgaan en er vreselijke dingen gebeuren, zoals verkrachtingen of andersoortige gewelddadigheden, al dan niet gepaard met sexuele handelingen. Ik vind het maar een trieste bedoening van mensen die vaak niet bij hun volle verstand zijn.




@QQ

Zou je me een plezier willen doen en willen posten op welke onderzoeken je deze stelling baseert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven