kramp in kaken

13-05-2007 21:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



ik probeer nu al een geruime tijd mijn man klaar te pijpen (om maar gewoon even lekker plat tebeginnen:$) het lukt alleen niet omdat ik steeds kramp in mijn gezicht krijg...

dit probeer ik te negeren (al vergaat de lol mij dan wel) en door te gaan maar dan worden mijn lippen en tong helemaal gevoelloos.

ik heb soms gewoon echt een dag last van mijn kaken.

ik probeer van alles, maar de kramp blijft komen.



wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?!

wie heeft DE tip?
Alle reacties Link kopieren
Weet natuurlijk niet precies hoe je het doet, maar misschien kan je proberen wat meer af te wisselen. Niet steeds dezelfde beweging en niet lang achter elkaar dezelfde beweging. Beetje spelen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry kan t niet laten :)



klik



Alle reacties Link kopieren
Geen tip voor je, maar ik heb er zelf ook last van gehad. Mijn ex vriend was groot geschapen en kwm niet altijd makkelijk klaar, na een tijdje bezig te zijn kreeg ik ook kramp in mijn kaken. Moest dan gewoon stoppen, anders bleef de kramp maar terug komen. Helaas niets aan te doen waarschijnlijk...
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je mond alleen om de eikel vochtig te houden en doe je rest met je hand, alhoewel...dan krijg je waarschijnlijk weer kramp in je hand:D, ik heb geen gouden tip, heel soms lukt het me alleen om hem helemaal alleen oraal te bevredigen, maar meestal maakt hij het zelf af terwijl ik me met andere gevoelige gedeeltes bezig hou
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Bij voorbaat.... de kans dat je iets fout doet is nou niet erg groot. Behalve dat je doorgaat terwijl het pijn en ongemakkelijk gaat voelen. Dat is geen goede uitgangspositie en zo doe je jezelf tekort.



Ik denk dat het normaal is dat je de eerste keren wat kramp zal voelen. Je hebt nu eenmaal niet dagelijks zo'n "ding" in je mond Dus het is ook een beetje gewenning. Zo deed mijn tongriempje een week lang pijn toen ik voor het eerst intensief begon te tongzoenen (zit nu nog een verdikking in van toen haha).... Om het te voorkomen zou ik afwisselen door ook met je handen op allerlei manieren (zie via google voor de technieken) hem af te trekken tussendoor of tegelijkertijd. Je hoeft echt niet constant  te pijpen... Ook hoef je niet constant te zuigen... ook de wrijving van zijn eikel tegen bijvoorbeeld de binnenkant van je wang kan prikkelend werken...



Schroom er verder niet voor hem te vragen wat hij het lekkerst vindt. Een man die aan masturbatie doet weet meestal wat hij lekker vindt en hoe hij kan klaarkomen. Het is voor een vrouw altijd even zoeken om dat ook te bereiken en enige communicatie daarover helpt dan. Ik ken trouwens veel mannen die van alleen pijpen niet klaar komen en van aftrekken of  een combinatie wel.



En wat ook helpt is om eerst gewoon op allerlei andere manieren te sexen en elkaar op te warmen. Als hij dan al goed op stoom is gaat het meestal ook makkelijker en sneller.



Maar 1 ding... ga aub niet meer door als het zo'n pijn gaat doen of gevoelloos wordt. Of je moet van SM houden
Alle reacties Link kopieren
verwijderd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven