blijijijven komen

18-05-2007 00:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
goede hallo

ik las net ergens in een topic iets over Blijijijven komen :)

nu zegt mijn vriend dat bij zn exjes voormekaar te hebben gekregen

maar elke keer als ik tegen em zeg Ja doe dat dan eens bij mij, lukt het niet

hihi ;)



dus...hoe doen we dat mensen?

(ik weet het....per persoon verschillend,die vind dat en die vind dit, lalala, maar gewoon...hoe doe jij het) ik ben gewoon even nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suta,



Je vriend geeft al aan dat hij het al eerder heeft gedaan/meegemaakt.

Hij weet dus wat te doen.

Alleen wat moet jij doen.

Vooral het over je heen laten komen en niet teveel je best doen.

Vertrouw op hem en geef je over (heel belangrijk).
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat dat vooral lukt als je je er niet mee bezig bent. Het gebeurt gewoon, dus idd ontspannen en je vriend zn gang laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
ola!



even een ding recht zetten dan

ik ben er eigenlijk totaal niet mee bezig op die manier

ik ben totaal tevreden met hoe ik nu kom en ook met hoevaak en hoelang

op het moment dat ik seks heb denk ik al helemaal niet na over hmmm hoe zal ik nu proberen om eens te 'blijven' komen

maar ik ben gewoon nieuwsgierig over hoe mensen dat ervaren, doen en meemaken

en wie weet loop ik tegen de 'tip' aan die het em bij mij doet..dat is altijd mooi meegenomen

maar inderdaad...ik snap wel dat als ik er over ga nadenken op dat punt dat het totaal niet werkt

en het is ook geen streven

maar gewoon nieuwsgierigheid naar ervaringen eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
met het bericht hoe ik deze topic heb geopend snap ik wel dat het lijkt als een streven van me

Maar was meer als grapje

haha dan leg ik wel een druk op mn meneertje: he gast, doe dat godver nou eens bij mij dan...als het je niet lukt dan doe ik jou niet meer pijpen hoor
Alle reacties Link kopieren
Suta dé tip vind je hier. En het werkt echt zo kan ik je uit ervaring (met mijn babe dan) vertellen. Lijkt me handig als je niet je vriendje er "verantwoordelijk" voor maakt, maar het eerst zelf eens uitprobeert. Daarna kun je je vriend ook makkelijker aangeven wat ie wel en niet moet doen om dat bij jou te bereiken. Dan heb je er zelf immers ervaring mee. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ook goede hallo btw :)
Alle reacties Link kopieren
:) handig zo een sekswoordenboek altijd

en ik stel mn lief niet verantwoordelijk hoor haha

maar inderdaad goede tip

ik ga eerst zelf even aan de slag en dan zullen meneertje en ik onze kennis gaan delen :P
Alle reacties Link kopieren
Ik geloofde daar nooit zo in... maar het werkt echt ;).
Alle reacties Link kopieren
Dus we hebben het simpelweg over meervoudige orgasmes.. Dacht nl. even dat het over 1 erg lang orgasme hadden..



Ik kan me niet heugen dat ik ooit maar 1 keer ben gekomen.. zowel alleen als met vriend.. Orgasme 1 en 2 volgen elkaar altijd erg snel op... gewoon door door te gaan.. Heel even druk er af en daarna volgen er meestal nog wel een paar...



Wat ik zelf NIET kan en mijn vriend wel is 1 orgasme LATEN duren.. door de clitoris gewoon licht te blijven stimuleren.. Dan BLIJF ik maar komen.. Minutenlang.. heerlijk..
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt allemaal erg gezellig wel! ik kan me alleen niet voorstellen om door te blijven gaan...volgens mij stuiter ik dan weg kwa gevoeligheid

ook al zou het heel voorzichtig zijn

maar ik ga toch eens op onderzoek uit

ik kan vaginaal clitoraal anaal en banaal klaarkomen ;)

dus vast ook lang en of achter elkaar



maar als je dan meerdere keren komt...of minutenlang

is dit dan altijd clitoraal trouwens?



goede doei ;)
Alle reacties Link kopieren
Vaginaal kan ook. Questie van doorgaan en niet teveel focussen op je gevoel. Gewoon afwachten wat er komt. Soms denk ik net dat er niks meer komt en dan opeens.....vanuit het niets toch nog.

Verrassend en lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hoe het precies werkt kan ik je niet vertellen maar ik weet wel dat als je het niet verwacht maar gewoon geniet en over je heen laat komen dan komt het vanzelf. Met mijn huidige vriend gaat het namelijk wel en waarom tja het is gewoon lekker en, misschien ook niet onbelangrijk, we stoppen niet na 1 keer. Ook hij komt meerdere keren. ´gewoon´even uitblazen, bijkomen en weer opnieuw beginnen met genieten.........;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven