klets maar dan ook kletsnat

18-05-2007 15:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb een probleem, althans ik zie dat als een probleem.

Het is normaal dat je op het moment dat het wat gezelliger wordt met iemand, je daar beneden ook nat wordt.

Maar ik word niet maar een beetje nat, maar echt kletsnat.

(Ik heb zelfs altijd al een reserve broekje bij me, voor als mijn kleren weer aangaan)



Misschien handig voor tijdens de daad, maar ik kan hier dus juist heel onzeker van worden. Me niet op mijn gemak voelen, etc.

Vooral als hij er dan ook nog eens zegt: "zo, jij bent echt nat, weet je dat?"

Ik reageer dan maar met: Tja, dat komt door jou", maar ik kan dan wel door de grond zakken. 

Gefrunnik daar beneden vind ik niet erg maar kun je begrijpen dat gebeft worden niet mijn favoriet is?  Gewoon schaamte..



Ik heb geprobeerd om aan iets anders te gaan denken, maar ja, je werkt toch naar iets toe.

Herkent iemand dit? Heb je een tip voor me?

Sex moet leuk blijven en niet iets om tegen op te zien.

Ben single en zie altijd weer op tegen dat moment...



Groetjes,



Meringue
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meringuerose (wat een mooie naam btw),



Ik weet niet of dit je een beetje helpt, ik ben ook meestal vrij nat met mn SVtje. En voor wat ik om me heen gehoord hebt, lijkt het mij juist dat als een man reageert van: 'zo jij bent lekker nat', hem dat alleen maar geiler maakt of dat ie zo verbaasd is omdat misschien zijn vorige vriendinnen/scharrels dat niet waren! Dus probeer het positief te zien!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat je het als iets positiefs moet zien! De meeste mannen vinden het juist heel erg geil als je zo nat bent. Beter dan dat je niet nat te krijgen bent toch? Het is een compliment voor hem!
Alle reacties Link kopieren
Meisje, jij hebt iets waar vele anderen enkel maar van kunnen dromen.  Beter te nat dan te droog, wees daar maar zeker van.



En, nu mag je het eens van een man horen, wees maar zeker dat de meeste

mannen uit hun dak zouden gaan als ze merken dat je zo nat bent. 

En wat dat beffen betreft, no shame, niets heerlijker dan een lekker

nat grotje likken.  Verdorie, ik word er zelf nat van.



Hopelijk overwin je daar je onzekerheid mee...
Alle reacties Link kopieren
Hoi [fgcolor=#660066]Meringuerose[/fgcolor],



Hier een reactie van een man.

Ik heb ook eens een minnares gehad die zo nat werd, dat het letterlijk langs haar dijen liep.

Ik had (en heb) daar totaal geen problemen mee. Erger is het als je helemaal niet nat zou zijn. Dat levert pas problemen op.

Ennuuhhh, niet voor je mannelijke partner denken. Laat hem zelf bepalen of beffen wel of niet iets is, daar hoef jij je helemaal geen zorgen om te maken.

Geniet ervan dat je zo LEKKER nat bent.

Veel plezier *;
Alle reacties Link kopieren
Zo nat worden dat het eruit loopt is niet prettig, dat is iets waar je misschien je huisarts wat naar moet vragen. Het is geen schande, het is gewoon hoe je lijf doet. Je moet je er dan ook niet voor schamen, maar evenmin om hulp te vragen voor zo'n vervelend probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb datzelfde "probleem". Ik moet zeggen dat ik er van de mannen alleen maar complimenten over krijg en dat ze het helemaal geweldig vinden, maar tis meer voor mezelf dat ik het niet zo prettig vind. Op zich geeft het tijdens de sex geen problemen, maar bijv wel als we op de bank zitten en aan t zoenen zijn. Dan kan ik al zo ontzettend nat worden en als er dan geen vervolg op komt (om wat voor reden dan ook, bijv beide te druk of stiekem ergens zoenen terwijl je op feestje bent) dan loop ik vervolgens de hele avond met een kletsnatte slip rond... niet echt prettig kan ik zeggen :S Moet zeggen dat ik dit vroeger niet zo had, maar tegenwoordig dus wel. Zou ook niet weten wat je er aan moet doen, behalve het dan van de positieve kant bekijken. Hulp zoeken vind ik dan ook weer een beetje overdreven eigenlijk...zit je zo meteen nog met het tegenovergestelde probleem haha.
Alle reacties Link kopieren
als t niet verder gaat erna en je slipje is idd al flink nat dan kan n inlegkruisje weer voor wat droogte zorgen.

en tijdens de sex is het idd wat iedereen zegt juist alleen maar fijn als t goed nat is! k hoor zelf ook idd de kreet 'jezus, wat ben jij nat!' .. dan schaam ik me.. maar dat is puur voor mn eigen geilheid, en van die schaamte word k nóg geiler :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi,hier een 'lotgenootje'... heb er ook wel 'last' van van, hoor. En geen man die klaagt, ze vinden het idd juist erg opwindend, maar ik vind het soms gewoon lastig. Onlangs zat ik in de auto en ik werd gebeld door m'n SV-tje (zal hem dan maar zo noemen :-)). Alleen al door hem te horen, werd ik dus nat. Toen hij dan ook nog eens iets 'spannends' vertelde, werd ik kletsnat. Na het telefoongesprek was niet alleen m'n slip nat, maar het kwam gewoon door m'n broek heen (bleke linnen zomerbroek). Tja, dan word je dus echt NAT. Ben langs huis moeten rijden om andere kleren aan te doen.. hoezo, lastig???Weet niet of er iets aan te doen is.. Ik gebruik nu steeds op voorhand inlegkruisjes of zelfs maandverband. Als we verder kunnen/zullen gaan is dat niet nodig, natuurlijk. Reserveslip meenemen is dan een oplossing...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t ook hoor, maar heb dat nooit eigenlijk als probleem ervaren. T is alleen wat lastig dat je dus af en toe zo nat wordt dat je slipje gewoon echt zeiknat is. Op dat moment vind ik het inderdaad ten eerste niet lekker, zeker niet als er niets gebeurt en ten tweede wel een klein beetje genant als je slipje uit gaat en die dus zeiknat is..Maar tijdens de seks? Nee, vind het juist wel lekker dat ik zo nat ben. T loopt gelukkig inderdaad dus niet langs miujn benen naar beneden, dat zou ik wel weer minder vinden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven