Ineens slap?

19-05-2007 17:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker geil bezig.. aan het sexen.. en dan ineens... van het ene op het andere moment wordt ie slap. Natuurlijk niet heel vervelend, kan altijd gebeuren. Maar wat is hier de oorzaak aan, en is het te voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Is dat op een zelfde soort moment altijd als dat gebeurt??
Alle reacties Link kopieren
Jij bent een vrouw, neem ik aan?(Vanwege je nick...)



Waar het door komt kan ik van en afstand niet beoordelen, maar dat het rete-irritant is, kan ik wel beamen, ja.



Soms komt het door: onzekerheid, of faalangst...of anti-depressiva, of moeheid...of stress...of alcohol.
Alle reacties Link kopieren
Soms komt het door: onzekerheid, of faalangst...of anti-depressiva, of moeheid...of stress...of alcohol.
of een flashback, of een geluid, of aan het zien van zijn trouwring, of door het omdoen van een condoom , of door iets waarvan hij afknapt, of door een pijnscheut in zijn knie , of ......of..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
...of een boer die in de weg zit, of een bed dat te veel kraakt, of een kind/vriend/buurvrouw  die  binnen komt wandelen..of een vieze lijflucht.



Ik droog in ieder geval acuut op bij dat soort zaken...;)
Alle reacties Link kopieren
hm.. ik kan geen verband leggen tussen de keren dat het gebeurde.. leeftijd kan het ook niet zijn hopelijk ?:-p   hijs 36...

maarr uuh.. misschien dat t komt omdat hij het klaarkomen wel es uitstelt? Dat is het enige wat ik opt moment kan bedenken...



Lastig! want het gebeurd ook zomaar..
Alle reacties Link kopieren
Het ligt niet aan zijn leeftijd of dat hij het klaarkomen uitstelt. Zoals voorgangers al zeiden puur door iets wat hem afleid. En op dat moment is hij zijn concentratie dus eventjes kwijt. Geen probleem van maken. En gewoon verder gaan waar je gebleven was, of nog leuker opnieuw beginnen...lekker toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja is echt onwijs balen maar ik zou er vooral geen groot issue van maken. Gewoon lekker overnieuw beginnen. Als je er op dat moment een punt van maakt is de lol en de geilheid er gauw af. (dit is mijn ervaring iig). Meestal als je weer overnieuw begint is het daarna extra lekker... Mijn vriend heeft het heel af en toe als hij heel moe is en we dan toch gaan liggen sexen ;)
Alle reacties Link kopieren
hm.. tja.. ik maak er ook geen punt van, maar voor hem lijkt et me zo vervelend ! Maar het valt dus niet te vermijden, dat soort momenten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven