standje 69 ingewikkeld?

19-05-2007 17:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
heej



mijn vriend wil rgaag standje 69 doen ikzelf ben met seks niet zo heel ervaren maar dees lijkt me wel ingewikkeld of is dit standje dat niet? En wat is een lekker maar wel een btje een gemakkelijk standje?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat dus echt helemaal niets... Te onhandig en ik kan niet optimaal genieten van wat er bij mij wordt gedaan als ik me ook ontzettend concentreer op de ander. Ik wil er natuurlijk wel werk van maken ;)
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Is helemaal niet ingewikkeld hoor.

Maar inderdaad niet optimaal als je echt wil genieten, soms is genieten en iemand laten genieten op hetzelfde moment best moeilijk:P

maar ik vind het soms wel een lekker warmdraaiertje zeg maar hihi
Alle reacties Link kopieren
Het is wel ff leuk voor t samen gevoel, maar ik kan me niet concentreren op mijn eigen genot.Wel heel intiem, maar niet een orgastische knaller.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me helemaal bij de vorige reacties aan. Kan er zelf dan niet echt van genieten.
Alle reacties Link kopieren
kijk even bij "tips, standjes, technieken "........ misschien zit er wat bij voor je
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
eerdere keren dat ik t probeerde werkte het idd ook niet echt voor mij. niet dat t ingewikkeld zou zijn. dat is t nl helemaal niet. maar idd de concentratie. en toch, de vorige keer... MAN wat was dat heerlijke sex! hij gebruikte vooral een vibratortje trouwens en ik mijn mond, van het pijpen werd k nog geiler en uiteindelijk kwam ik veeel eerder klaar dan hij
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker een lekker standje maar dan niet standaard boven/onder, wij gaan op onze zij liggen. Maar t is wel moeilijk om je te concentreren haha
Alle reacties Link kopieren
Totaal geen problemen mee! Heerlijk! Manlief en ik genieten hier allebei maximaal van. Ik kom er heerlijk en makkelijk van klaar en voor manlief is het een heerlijke opwarmer, maar soms komt hij ook gewoon klaar hoor!

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Alle reacties Link kopieren
Standje 69 is comfortabel als je allebei op je zij ligt, dan heb je het minste last van nek en dergelijke en kun je overal goed bij...

:)
Alle reacties Link kopieren
oh die vind ik zo ubergeil =D Heerlijk!! En helemaal niet lastig of ingewikkeld hoor! Gewoon doen dan wijst het zich vanzelf allemaal :)
Alle reacties Link kopieren
voor ons is 69 meest intieme wat we kunnen delen, meer nog dan neuken zeg maar. Als we in de mood zijn, is er niks vies of zo, alleen maar erg veel genieten, plezier, en joy..

Soms lastig om elkaar gelijktydig te bedienen, dan stopt er iemand heus wel hoor....
Alle reacties Link kopieren
Het hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Gewoon een keer (of vaker) uitproberen en doe het op gevoel. Je merkt vanzelf wel/snel genoeg welk standje je het lekkerst/prettigst vindt.



Ook ik ervaar 69 als heel intiem. Het is zelfs een keer voor gekomen met mijn ex dat we tijdens dit standje (hij onder, ik boven) tegelijkertijd zijn klaargekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven