kan dit wel? of zal er iets mis zijn?

19-05-2007 20:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo...



ik heb de laatste tijd last van een bepaald iets in mijn slaap. ik ben een meisje.. ik droom wel eens dat ik en mijn vriend sex hebben.. heel leuk zul je wel denken dus? nou, kijk.. als ik da droom , ist logisch dat ik ook droom dat ik klaar kom. maar het probleem is dus, dat op het moment dat ik dat droom het lijkt alsof ik echt klaar kom en dan word ik wakker met het gevoel dat ik klaar kom! zonder dat ik iets bij mijn eigen deed zeg maar.. en zodra dat gevoel weg gaat krijg ik heel erge irritante buikpijn onderin mijn buik dat een tijdje duurt voordat het over gaat.. dit krijg ik steeds vaker als ik slaap. ik dacht in het begin dat het niet kon dat ik klaar kwam maar ik heb mijn vriendje daarna mij latern vingeren en er gebeurde niets zeg maar en dat is meestal als ik al klaargekomen ben. dus volgens mij droom ik dat ik klaar kom en kom dan echt klaar. raar voor een meisje toch? heeft iemand hier ook last van? weet iemand hoe het kan dat ik buikpijn krijg of hoe het kan dat ik klaar kom in mijn slaap zonder iets bij mijn eigen te doen?
Alle reacties Link kopieren
Die buikpijn kan zijn van het samentrekken van alles en nog wat tijdens een orgasme.



Ik vind het niet zo een vreemd verhaal heur!!!

Ik droom ook weleens over vaginaal genot en als ik dan wakker word zit ik er tegeaan en maak het zelf ff af, draai me tevreden om, slaap verder en hoop dat de droom terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
hi meis

het komt absoluut wel vaker voor ! k heb t zelf pas 1 keer mogen ervaren, maar k weet haast zeker dat menig dame/meisje maar wat graag in jouw schoenen (of bed) zou willen staan

echt niets om je zorgen over te maken in ieder geval!



en de buikpijn, dat kan idd van de samentrekkingen komen. even in de gaten houden, als t echt pijnlijk gaat worden en erger wordt misschien even langs ome dokter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat zelf ook meerdere malen meegemaakt. En het vreemde is: In het dagelijkse leven, kom ik alleen klaar met een fieb! Maar het gevoel als ik wakker wordt, is echt hetzelfde. Ik probeer er maar van te genieten, want echt vervelend is het ook niet.

Ik droom alleen tijdens de droom niet van sex met mijn vriend, maar juist van sex met Jan en Alleman. Maar dat is weer een ander probleem.
Alle reacties Link kopieren
hai stiekemerd,

ik heb het ook eenpaar keer mogen ervaren....

het is voor het eerst begonnen toen ik zwanger was.Het was heel intens en heftiger dan "wakker" klaarkomen.En het duurt ook langer! En ook al ik een tijd niet klaargekomen ben,en ik droom dan over een sex,dan kom ik ook klaar.Het gekke is dat je er wakker van wordt.Je zit dan tussen slapen en waken in.Helaas gebeurt het niet vaak,want ik vind het heerlijk.Eerst kon ik ook niet geloven dat het bij een vrouw kon,en je vraagt ook niet in je vriendenkring,of daar ook mensen ,die het ook hebben ,tot ik het op een andere topic las.Dus lekker van genieten als het weer gebeurd.:P
Alle reacties Link kopieren
hai stiekemerd,

ik heb het ook eenpaar keer mogen ervaren....

het is voor het eerst begonnen toen ik zwanger was.Het was heel intens en heftiger dan "wakker" klaarkomen.En het duurt ook langer! En ook al ik een tijd niet klaargekomen ben,en ik droom dan over een sex,dan kom ik ook klaar.Het gekke is dat je er wakker van wordt.Je zit dan tussen slapen en waken in.Helaas gebeurt het niet vaak,want ik vind het heerlijk.Eerst kon ik ook niet geloven dat het bij een vrouw kon,en je vraagt ook niet in je vriendenkring,of daar ook mensen ,die het ook hebben ,tot ik het op een andere topic las.Dus lekker van genieten als het weer gebeurd.:P
Alle reacties Link kopieren
Sorry ,stiekemerd,ik bedoel meisje18
Alle reacties Link kopieren
ik he het ook wel vaker meegemaakt. dan word ik wakker en ben ik dus ook echt klaar gekomen zonder iets bij mezelf te doen. best leuk zo een droom.



De pijn in je buik ken ik niet.



je bent dus niet raar, veel vrouwen zullen het wel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Meisje 18,



Echt niet vreemd hoor! Ik heb het inderdaad ook, vooral als ik droom van wat ik alleemaal heb uitgespookt met mijn vriendje. En ik denk inderdaad dat de buikpijn het samentrekken is. Is het echt pijn? Ik weet namelijk nog wel dat ik de eerste keer het gevoel in mijn buik ook niet echt kon thuisbrengen tot ik mij realiseerde wat er was gebeurd en het gewoon heeeerlijk is. Zou het iedere nacht wel willen hebben (alhoewel misschien liever het echte werk dan hihi)

Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven