floept eruit

22-05-2007 22:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
pas begon ik te vrijen met een jongen maar de penis 'floepte' er telkens uit om het zo maar even te zeggen, ben nog niet ze heel sex-ervaring en vraag me af wat ik wellicht verkeerd doe. jongens zeggen zoiets haast nooit mee te maken...wat me nog meer onzeker maakt, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
hai loes,misschien een beetje lullig voor je vriend.Maar of hij is aan de kleine kant of hij is niet hard genoeg.Je vriend zegt dat het hem nooit is overkomen .Dat zegt ie waarschijnlijk om zijn eigen onzekerheid te verdoezelen.Dus niet onzeker worden ,want volgens mij kan jij er niet veel aan doen.Je zou evt een anderen standje kunnen proberen,jij bovenop hem ,kan ie er ook niet uitfloepen.Dus nietonzeker worden want dan ga je in een neerwaartse spiraal en je vriend dan ook ,waardoor het lastiger wordt.Succes!groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loes,



Ik sluit me volledig aan bij Florine.. Hij is of gewoon net wat kleiner geschapen, of niet hard genoeg. Voel je hier absoluut niet onzeker over, je kunt wat andere standjes proberen waarbij hij dieper gaat en dus minder snel eruit "floept".. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is je vriend wat kleiner geschapen dan gemiddeld.



Het beste kun je wat andere standjes uit proberen.

Je kan ook je bekkenbodemspieren gaan trainen.
Alle reacties Link kopieren
Het kan aan de grote of stijfheid liggen ja. Maar bij bepaalde standjes ook aan de mate van bewegen en onderlinge afstemming. Als je onervaren bent  of de eerste keer met iemand vrijt is dit bij bepaalde standjes in het begin nog wel eens even zoeken en uitvinden. Moet je een gemeenschappelijk ritme vinden of even ontdekken hoever je kunt gaan voor hij eruit floept. Dit geldt eigenlijk ook als hij iets kleiner geschapen is. Want ook dat hoeft geen probleem te geven als je weet tot hoever je kunt gaan. Dus geen zorgen gewoon even de tijd geven...
Alle reacties Link kopieren
Je kan inderdaad andere standjes proberen maar je kan ook in een standje met de "hoek" van je heupen varieren. Als je bijvoorbeeld missonaris standje doet (jij onder op je rug) kan je proberen je heupen wat meer naar boven (of misschien naar onderen) te kantelen. Dan kom je vaak wel op een positie dat het minder snel gebeurt. Verder is het een kwestie van oefenen en lief voor elkaar zijn en er niet moeilijk over doen als het toch gebeurt. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven