truth or dare

22-05-2007 23:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar speelde "vroeger" regelmatig met jan en alleman truth or dare. Soms saai, soms leuk en soms spannender dan gedacht..



Wie durft? Ik zou zeggen kies 1 vd 2 en wacht af wie ve andere lezer een opdracht krijgt. Hopelijk een hoop leuk leesplezier en een paar interessante heen en weer opdrachten...



Kus Jack
Alle reacties Link kopieren
wat is er voor leuks aan als je niet ziet of de ander de opdracht ook uitvoert ?

Je kan niet zeggen ; plaats hier een foto van je tieten want dat mag niet........beschrijf de laatste keer dat je wild en woest genomen wordt mag ook niet........... té expliciete verhaaltjes zijn namelijk verboden.

ER BLIJFT NIET HEEL VEEL OVER DAN < HE ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
truth....
Alle reacties Link kopieren
truth....
Denk je wel eens aan een ander als je sex hebt met je partner. Zo ja aan wie dan?
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



truth....



Denk je wel eens aan een ander als je sex hebt met je partner. Zo ja aan wie dan?
Nee, want bij hem dan denk ik helemaal niet....;)
Alle reacties Link kopieren
truth or dare?
Alle reacties Link kopieren
truth or dare?
nou, zal eens gek doen ; dare........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ga naar de supermarkt (als het uitkomt) zoek een leuke vent uit en schrijf hier precies wat hij in zijn karretje had....
Alle reacties Link kopieren
Oké, ga naar de supermarkt (als het uitkomt) zoek een leuke vent uit en schrijf hier precies wat hij in zijn karretje had....
Hahahaha:D, best een goeie, al lijkt het me leuker als ze naar een sexshop gaat en daar de inhoud van iemands mandje beschrijft;). (Blijven we toch 'ontopic' op het sexforum).
Alle reacties Link kopieren
Oké, ga naar de supermarkt (als het uitkomt) zoek een leuke vent uit en schrijf hier precies wat hij in zijn karretje had....
pak luiers, doos tampons, sixpack bier en een tros bananen ...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



Oké, ga naar de supermarkt (als het uitkomt) zoek een leuke vent uit en schrijf hier precies wat hij in zijn karretje had....

Hahahaha:D, best een goeie, al lijkt het me leuker als ze naar een sexshop gaat en daar de inhoud van iemands mandje beschrijft;). (Blijven we toch 'ontopic' op het sexforum).







Jaja ik ben voorzichtig, Big Angel is watching us....



Wie nu? Truth or dare?
Alle reacties Link kopieren
dis nie leuk, zonder foto's  webcam , ik kan wel van alles verzinnen.



dare dan

ben toch te nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren


dis nie leuk, zonder foto's  webcam , ik kan wel van alles verzinnen.



precies, dat heb ik dus ook gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: sto reageerde



dis nie leuk, zonder foto's  webcam , ik kan wel van alles verzinnen.



precies, dat heb ik dus ook gedaan.



Echt? En ik maar denken dat heb je snel gedaan! In 15 minuten naar de Supermarkt en terug en op het forum geplaatst....
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde





quote: sto reageerde



dis nie leuk, zonder foto's  webcam , ik kan wel van alles verzinnen.



precies, dat heb ik dus ook gedaan.



Echt? En ik maar denken dat heb je snel gedaan! In 15 minuten naar de Supermarkt en terug en op het forum geplaatst....
Nou op zich had ik dát best kunnen redden , hoor.......... :D

Maar spelletjes/ kletstopic mogen hier vooralsnog niet....dus ik dacht ; waar zou ik me druk om maken.buiten het feit om dat je kunt zeggen "JA < HEB IK GEDAAN " zonder dat een ander dat dan ook ziet...is toch geen reet aan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel grappig..heb genoeg fantasie om jou in de C1000 te zien staan loeren in zo'n karretje....alleen TO is ook pleite, gooit de handschoen toe en verdwijnt dan met de Noorderzon.....zou hij overgelopen zijn naar t leuke mannentopic? gezien zijn nick?:)
Alle reacties Link kopieren
Het vivaforum is niet bedoeld voor dit soort spelletjes, dus het topic wordt bij deze gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven