zeg je het?.....

23-05-2007 20:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo....



deze vraag gaat over mastruberen als je partner thuis is.



ik ondekte mastruberen op ongeveer 15 jarige leeftijd.....een "vriendin" van mij vertelde dat zij het vaak met zo'n bibberpen deed. (zoeen die je in de speelgoed winkel kunt kopen er zit een baterijtje in, het effect is hetzelfde als een vibrator.

dat leek mij ook wel wat dus begon ik op deze manier met mijn eerste mastrubatie pogingen.

alles goed en wel......tot mijn "vriendin" tijdens mijn afwezigheid "ons" (mijn) geheim aan de klas doorvertelde en na korte tijd de hele school dit wist.

Ik werdt er plots door totale vreemde mee geconfroneert.

sinds die heb ik niet mee gemastrubeerd.

Nu ik inmiddels 3 jaar getrouwd ben heeft mijn man me voorgesteld om opnieuw te beginnen met mastruberen.

dit omdat ik erg gesloten ben wat sex betreft en hij hoopt dat ik zo weer ga leren wat ik lekker vind.

nu ben ik alweer een tijdje aan het proberen en het gaat me gelukkig steeds makkelijker af.

ik heb het laatst zelfs gedaan terwijl mijn man beneden zat.

ik weet dat hij dat niet erg (en zelfs goed) vind en heeft beloofd dat als hij me perongeluk toch eenkeer zou "betrappen" hij gewoon rustig de kamer weer zal verlaten en mij verder mijn gang zal laten gaan.

wel is het zo dat ik nu steeds vaker de behoefte krijg en dan meestal meld dat ik ga douchen.

nou vermoed ik dat mijn man wel kan raden wat ik ga doen als ik op een ongewonetijd ga douchen....en ben dan niet bevreest dat hij mij komt storen.

maar nu wil ik eigenlijk van jullie weten........Zeg je het tegen je partner als je het gaat doen of niet?



liefs XXX
Alle reacties Link kopieren
Het is masturberen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik laat het  m'n partner weten, als hij er niet is.:P

We wonen niet samen.
Alle reacties Link kopieren
Geen kans dat ik alleen masturbeer als m'n partner thuis is.. We hebben vooralsnog een kleine woonruimte en als ik geil ben, dan merkt hij dat wel en helpt hij een handje..



Sporadisch masturbeer ik als ik vrij ben en hij aan het werk is.. en dat vertel ik hem altijd.. ("ik ben geil/stout geweest"... dan weet hij genoeg)..
Alle reacties Link kopieren
@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering.
Alle reacties Link kopieren
als ik tegen mn man zeg dat ik onder de zonnebank ga, weet hij dat ik daar  9 van de 10 x masturbeer.

We doen er ook niet moeilijk over, maar is niet zo dat ik zeg van..."ben ff weg , ik ga ff masturberen "
Alle reacties Link kopieren
hai

lekker 'vriendinnetje' had je zeg... blij dat dat geschiedenis is. en zo te horen ben je nu goed opweg op de schade van toen te verwerken. het is immers wel n soort van (niet schrikken van t grote woord) sexuele/psychische mishandeling. (pesten valt ook onder psychische mishandeling naar mijn idee omdat je er flink wat schade van kunt oplopen)



heerlijk dat je man er zo geduldig mee om gaat! daar heb je een hele goeie aan :)

het enige wat ik je kan vertellen, neem je tijd. en als jij klaar bent om het te vertellen.. dan vertel je het... in sommige gevallen kan er best n schopje voor nodig zijn, als jij denkt dat je dat nodig hebt en je geeft dit bij manlief aan, dan denk ik dat hij dat ook begrijpt en wie weet rustig aan samen gaat masturberen/mastruberen.. what's in a name :P
Alle reacties Link kopieren


hai

lekker 'vriendinnetje' had je zeg... blij dat dat geschiedenis is. en zo te horen ben je nu goed opweg op de schade van toen te verwerken. het is immers wel n soort van (niet schrikken van t grote woord) sexuele/psychische mishandeling. (pesten valt ook onder psychische mishandeling naar mijn idee omdat je er flink wat schade van kunt oplopen)



heerlijk dat je man er zo geduldig mee om gaat! daar heb je een hele goeie aan :)

het enige wat ik je kan vertellen, neem je tijd. en als jij klaar bent om het te vertellen.. dan vertel je het... in sommige gevallen kan er best n schopje voor nodig zijn, als jij denkt dat je dat nodig hebt en je geeft dit bij manlief aan, dan denk ik dat hij dat ook begrijpt en wie weet rustig aan samen gaat masturberen/mastruberen.. what's in a name :P





Tja lotje...en dat noemde zich dan mijn beste vriendin.

van dat pesten dat klopt helemaal.....ik ben namelijk erg veel gepest.

heel lang was deze vriendin de enige die ik vertrouwde.......en wat doet zij...alles wat ik haar in vertrouwen vertelde heeft zij rondgebabbeld als ik er even niet was.

en goedgelovig als ik was geloofde ik haar iedere keer opnieuw als ze zij dat het haar speet en ze jhet nooit meer zou doen.

dat hield ze alleen nog geen dag vol.



ik ben blij dat mijn man me er toe heeft aangezet weer te gaan genieten (in meerdere opzichten).....ik had geen betere lievere vent kunnen treffen denk ik.



liefs xxx
Alle reacties Link kopieren
Fijne vriendin had je !!!



Ik mastubeer gewoon met man erbij en hij helpt door andere erogene zones te likken en te strelen.



Dat gaat jou ook nog wel lukken, vind ie vast helemaal te gek.
Alle reacties Link kopieren


@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering.





even offtopic...

Ik vind dit al een tekende reactie...zie je dit zelf ook? Je verontschuldigt je voor iets dat de beste overkomt en helemaal niet iets is waar je je voor hoeft te verontschuldigen (omdat het weinig zegt.. ik ben van WO niveau maar heb een lichte leesblindheid en maak die fouten vaak). Dat Bronny hier alleen op reageert en verder niet zegt dus meer iets over Bronny en haar perfectionisme en gebrek aan respect dan over jou...Dat jij hier dan zo op reageert zegt weer iets over jouw neiging snel in de verontschuldigende rol te stappen... misschien iets te snel?
Alle reacties Link kopieren
ontopic...



Wat vind je zelf het prettigst? of meest spannend? wel of niet vertellen?

Ik bedoel, je weet dat je man het prima vindt en het je zelfs heeft aangeraden. Als jij of jullie het samen spannend vinden om elkaar dit te vertellen kan dit iets positiefs zijn. Vind jij het prettiger om het gewoon voor jezelf te houden en geeft dit je mogelijk een zekere lekkere spanning, dan zou ik het niet vertellen. Want je hoeft je niet te verantwoorden of verontschuldigen bij je man lijkt mij...
Alle reacties Link kopieren




quote: weet wie je bent reageerde



@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering. even offtopic...

Ik vind dit al een tekende reactie...zie je dit zelf ook? Je verontschuldigt je voor iets dat de beste overkomt en helemaal niet iets is waar je je voor hoeft te verontschuldigen (omdat het weinig zegt.. ik ben van WO niveau maar heb een lichte leesblindheid en maak die fouten vaak). Dat Bronny hier alleen op reageert en verder niet zegt dus meer iets over Bronny en haar perfectionisme en gebrek aan respect dan over jou...Dat jij hier dan zo op reageert zegt weer iets over jouw neiging snel in de verontschuldigende rol te stappen... misschien iets te snel?

@ ronjhe......precies goed geformulleerd .....ik voel me snel schuldig, licht in mijn karakter.

fijn dat niet iedereen mijn soms slechte spelling een ramp vindt.



liefs xxx
Alle reacties Link kopieren


ontopic...



Wat vind je zelf het prettigst? of meest spannend? wel of niet vertellen?

Ik bedoel, je weet dat je man het prima vindt en het je zelfs heeft aangeraden. Als jij of jullie het samen spannend vinden om elkaar dit te vertellen kan dit iets positiefs zijn. Vind jij het prettiger om het gewoon voor jezelf te houden en geeft dit je mogelijk een zekere lekkere spanning, dan zou ik het niet vertellen. Want je hoeft je niet te verantwoorden of verontschuldigen bij je man lijkt mij...





door het gevoel dat ik hierboven al in mijn andwoordt heb gegeven...heb ik vaak wel het gevoel dat ik het mijn man schuldig ben het te zeggen als ik gemasturbeert heb....of dat wil gaan doen.

toch heb ik het m eerder een gezegt...maar hij lijkt daar niet kou of warmn van te worden....dus kan ik t mischien ook voormezelf houden.

mischien licht het aan de situatie of je het wel of niet verteld.



liefs xxx
hoi Weet wie je bent...



Als je samen met je partner aan het vrijen bent, gebruiken jullie dan wel eens een vibrator? Het is evt. makkelijker om in begin met een vieb erbij samen te sexen. Na een tijdje is het dan helemaal niet gek om zulke spullen in of op nachtkastje te hebben en ze ook te gebruiken met of zonder hem.



.

Maar idd zal je man het wel heel spannend vinden als je bv iets later dan hem de douche in stapt en zegt; "Ik moest mezelf eerst even verwennen".
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heb jij een lieve vent zeg, echt top van hem!



Ik denk (uit je tekst te lezen) dat hij het juist idd aanmoedigt en er geen big deal van maakt of je het nou wel of niet verteld. Hij zal het gerust weten en zolang hij aangeeft dat hij dat prima vind is er toch niks aan de hand?

Lekker jezelf ontdekken en genieten dus!



Bij mij is het nog wel een drempel om mezelf te bevredigen waar hij bij is. Ik doe het wel maar is wel erg intiem. Dat komt denk ik omdat ik jaren dit in mijn eentje heb gedaan en het altijd een soort geheim was, beschamend. Maar ik zie nu wel in dat het niet iets is om je voor te schamen en mijn vriend moedigt het juist aan.

Ook vinden we het opwindend om van elkaar te horen of we het gedaan hebben als we weg waren (ik bijv tijdens nachtdienst).

Eigenlijk iets wat je alleen iemand verteld die je vertrouwd en weet hoe je bent.

En dat is dus je vriend/man.

Succes
Alle reacties Link kopieren






quote: weet wie je bent reageerde



@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering.





even offtopic...

Ik vind dit al een tekende reactie...zie je dit zelf ook? Je verontschuldigt je voor iets dat de beste overkomt en helemaal niet iets is waar je je voor hoeft te verontschuldigen (omdat het weinig zegt.. ik ben van WO niveau maar heb een lichte leesblindheid en maak die fouten vaak). Dat Bronny hier alleen op reageert en verder niet zegt dus meer iets over Bronny en haar perfectionisme en gebrek aan respect dan over jou...Dat jij hier dan zo op reageert zegt weer iets over jouw neiging snel in de verontschuldigende rol te stappen... misschien iets te snel?





Ik vind dat eeuwige sarcastische gevit op spelling vervuilender dan de spellings/typefouten op zich.
Alle reacties Link kopieren
@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering.
Ach, wie weet is mastruberen wel veel lekkerder:P.



Ook heel spannend als je durft, je man laten kijken. Vinden de meeste mannen erg opwindend.....en als ik je post zo lees denk ik dat je man daar best voor in is...
Alle reacties Link kopieren




quote: weet wie je bent reageerde



@Bronny....Sorryverkeerde spelling...bedankt voor de verbetering. Ach, wie weet is mastruberen wel veel lekkerder:P.



Ook heel spannend als je durft, je man laten kijken. Vinden de meeste mannen erg opwindend.....en als ik je post zo lees denk ik dat je man daar best voor in is...







ach mijn man is voor veel in....dus kan me voorstellen dat hij dat wel zou zien zitten....maar voorlopig houdt ik het maar even voor mezelf.



liefs xxx
Alle reacties Link kopieren
MIjn vriend vindt het ook lekker om er naar te kijken.. misschien ook wat voor jullie straks??? hahaha. Zo te horen heb je een hartstikke lieve man. Niks om je druk over te maken lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Sorry er viel een stuk  weg. Je kan t zeggen maar je kan t ook niet doen. Wat je wil toch? Als je zegt dat je het gaat doen, wat is dan je doel? Ik vertel het iig niet altijd aan m'n vriend de keren dat ik mezelf help en zoals ik al zei doen we t ook als we bij elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gemene vriendin destijds, maar mijn complimenten voor je partner. Wat fijn, dat hij jou de tijd gunt om het allemaal weer te ontdekken. Ik snap je schaamtegevoel wel, maar wellicht dat je het hem eens kunt vertellen dat je naar bed gaat  om met jezelf te spelen. Hij zal het best een opwindend idee vinden en wellicht dat jullie op termijn het samen kunnen ontdekken.



Veel succes met je ontdekkingsreis. Als je je maar open durft te stellen, dan komt het orgasme op termijn tijdens jullie sex. En dat is een openbaring en dat is een fijne drang naar meer!



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven